- Da, mamă! Da... nu, nu am cunoscut pe nimeni încă. Mhm, ok. Si eu te iubesc. Ne auzim mai târziu.
Tocmai ce te-ai mutat într-un oraș nou din cauza facultății la mii de km distanță de casă si tot ce ținea de familie si prieteni. Poți spune că ți-ai început o viață nouă.
Din cauza neatenției si a stresului care s-a adunat pe parcursul ultimelor zile, simți cum te dezechilibrezi si aştepți impactul cu drumul rece, dar acesta nu vine.
Îți deschizi ochii si în fața ta stă un băiat superb, cu ochii verzi si păr castaniu care te ținea să nu cazi.
-- Esti bine? Te întreabă odată ce te pune pe picioarele tale.
- D-Da, te bâlbâi in timp ce continui să te uiți la el. Dumnezeule, arată atât de bine. Îmi pare rău, nu am vrut să ma bag în tine. A fost din cauza neatenției.
- E ok, a fost si vina mea. Deci, cu cine am onoarea?
- N/T.
- Un nume frumos pentru o fată frumoasă. Încântat de cunoștință, N/T. Eu sunt Harry. Harry Styles.
Jur că niciodată numele meu nu s-a auzit atât de bine iesit din gura cuiva.
- Deci, Harry. Cu ce te ocupi?
- Uhm, ai vrea să mergem la cafeneau de peste drum? Nu ma simt bine să vorbesc în mijlocul străzii, râde ușor.
Oh Doamne, are până si gropițe.
*
- Sunt student la facultatea de literatură, dar tu? Se uită la mine în timp ce ia o gură din cafeaua fierbinte.
- La fel si eu, doar că primul an. Amuzant.
- Eu al doilea, ma bucur că avem aceleasi gusturi, zâmbește.
Ați mai stat câteva ore la cafeneau aceea si v-ați cunoscut mai bine. Ați făcut schimb de numere, iar el a promis că te va căuta la festivitatea de început de an, apoi v-ați luat la revedere.
CITEȘTI
Imagines // Harry Styles
FanfictionImagine-uri cu Harry Styles. Idei care îmi trec prin minte sau unele traduse.