Primul pahar de coniac mi-a încălzit venele, simțurile mele prinzând mai mult curaj pervers. În timp ce Tony se răsfăță cu un alt rând, atenția mea fu atrasâ de o femeie ce a intrat degajată în bar. Înaltă, cu bucle lungi și blonde ce clătinau în urma mișcărilor unduitoare pe care le făcea printre mese, nu doar privirea mea fiind ațintită fără rușine asupra ei. Un fluierat indiscret se auzi dinspre masa celor trei bărbați cu tatuaje, rânjind excitați spre prospețimea ce li se arată. Fata le zâmbi curtenitor, însă ochii căzură pe posibilii doi clienți, mult mai îngrijiți și plăcuți la vedere decât motocicliștii. Picioarele ei lungi au purtat-o în fața barului, salutând barmanul cu o aranjare a decolteului adânc, acesta conformându-se și oferindu-i un pahar de tequila. Luând o gură și strângând din ochi când lichidul îi arse gâtul, aceasta își întoarse atenția spre mine, luminile căzând feeric pe rochia roșie din satin, sclipind și creând umbre pe trupul de zeiță pe care îl deținea.
-Nu te-am mai văzut prin zonă, îmi spuse ea privindu-mă fără rușine în ochi după ce îmi scană hainele. Nici pe tine, nici pe prietenul tău, se corectă această, indicând din priviri spre Tony care trecuse la al cine știe câtelea rând, amuzându-se împreună cu omul deprimat ce se afla dinaintea noastră acolo. Îmi întorc pentru o secundă atenția spre Tony, profitând de ocazie pentru a-mi schimba poziția ce devenise inconfortabilă, lăsând paharul gol pe blatul barului.
-Eu și amicul meu nu prea frecventăm barurile din oraș, îi răspund eu zâmbind mai mult sânilor ei decât ochilor. Aparent, rezistența mea la băutură echivala cu rezistența unui copil de doi ani. Privirile mele nu păreau să o deranjeze pe femeie, ba chiar o măguleau, neezitând să-si miște postura pentru a-mi oferii mai multe unghiuri asupra imaginii ei. Theodor, o mare...plăcere să te cunosc.
-Maria, se prezentă aceasta, întinzându-și mâna. Cam multe pretenții pentru o prostituată. I-am prins-o într-a mea fără să ezit, atingându-i pielea catifelată a mâinii cu buzele mele picurate cu coniac. Aceasta își trase mână înapoi, făcându-mă să-mi ridic capul și să o privesc cu mai multă dorință. Îsi apropie mai mult chipul de al meu, buzele ei calde și rujate excesiv mișcându-se pe obrazul meu până la ureche, șoptindu-mi. Ce-ai zice dacă ne-am retrage undeva mai...intim? Întrebarea ei mă excită la maxim, simțind acum cum sângele avea o singură direcție acum. Îmi îndrept spatele și îmi dreg vocea, ridicându-mă de pe scaun și întorcându-mă spre Tony.
-O să revin, îi spun eu bărbatului din ce în ce mai vesel, vorbele mele atrăgându-i atenția. Ochii lui căzură pe trupul ei, pupilele sale dilatându-se, mutându-și mai apoi privirea spre mine cu subânțeles. Aprobă din cap și se întoarce spre camaradul pe care îl cunoștea de doar jumătate de oră, începând să-i povestească marile lui reușite din carieră. Îi ofer brațul Mariei, lăsând-o să mă conducă deoarece nu știam împrejurimile, rugându-mă să găsească un loc cât de repede cu putință, simțurile mele dorind să o posede fără inhibiții, eliberându-se de anii de castitate pe care i-a suportat de când Anita nu mai era. Am ajuns în baia barului care, spre fericirea mea, era goală. Maria închise ușa pe dinăuntru, probabil zăvorul fiind pus special pentru genul ei de activități. Fără să mă sinchisec cu alte gesturi romantice sau atenți, o întorc cu fața la perete în timp ce abia reușeam să îmi desfac cureaua. Ea scăpă un chicot, scoțându-și din decolteu un prezervativ auriu, întinzându-mi-l peste umăr. Îl apuc și mi-l înfâșor în jurul erecției, ridicându-i rochia deasupra șoldurilor și penetrând-o cu putere, astupându-i gemetul cu mâna.
-100, îmi spune ea în timp ce își aranja buclele blonde în oglinda parțial vizibilă, lumina neonului făcându-i albastrul din ochi să luceasca. Încheindu-mi pantalonii, îmi iau portofelul și scot o bancotă, așezând-o pe marginea chiuveitei. Efectul coniacului dispărâmd odatâ cu plăcerea pe care posedarea prostituatei mi-o oferise, strângându-mi cravată înapoi, încă privind spre frumusețea de care Maria beneficia. Văzusem multe fete cu moravuri ușoare până acum, însă rar una atât de frumoasă. Îmi iau la revedere politicos, oferindu-i un zâmbet de recunoștință, ea răspunzându-mi cu un sărut trimis prin aer. Deschid zăvorul și mă întorc, auzind vocea lui Tony de aici. Era tot la bar, doar că paharul îi era înlocuit de sticla din care lipsea mai mult de jumătate.
-Ok, destul pentru seara asta, zic când ajung lângă el, luându-i sacoul de pe spătarul scaunului și prinzându-l de braț în ciuda protestelor lui obosite și fără noimă, lăsându-se condus de mine afară doar după ce își sărută noul prieten pe frunte de câteva ori, sfătuindu-l să se întoarcă la soția sa. Ușa ne-a fost deschisă de un bărbat ce abia își începea seară, ținând-o așa până l-am scos pe Tony de acolo, mulțumindu-i cu o mișcare a capului. Deschid portiera din spate și îl ajut să se întindă, bucuros că, în caz că avea să vomite, nu eram în mașina mea. Mă așez în fața volanului, lăsându-mă pe spate înainte să bag cheile în contact și să ies din parcare. Cum habar nu aveam care era adresa lui, am ocolit până la ieșirea din oraș, îndreptându-mă spre apartamentul meu. Aparent, un om beat e mult mai greu de cărat decât mi-am imaginat, fiind bucuros tutuși că, dupâ câteva minute de efort, am reușit să îl întind pe canapea întreg, dându-i pantofii jos și așezându-i lângâ ceilalți. Tony era complet cuprins de somn și coniac, murmurând câteva lucruri imposibil de descifrat. Înainte să îmi caut și eu un loc unde să mă pot odihni, verific dacă bunica își luase medicamentul. Oftez când văd că tableta era neîncepută, fiind hotărât că a doua zi o să am o discuție cu ea despre asta. Mă întorc în sufragerie după ce îi închid lumina de noapte, așezându-mă la masă, lăsându-mi greutatea pe spătarul acestuia, liniștea din casă fiind întreruptă de sforăitul lui Tony. Am adormit cu greu, convins că dimineață mă voi trezi cu o durere ucigătoare de spate.
CITEȘTI
Frumoasa Adormită
Mystery / Thriller" Ea nu era frumoasă precum o stea. Părul ei nu strălucea sub razele fierbinți ale soarelui iar ochii ei nu se asemănau cu două diamante șlefuite impecabil. Zâmbetul ei nu lumina o încăpere scăldată în întuneric, deoarece era rar precum o eclipsă d...