Ezt a mondatot kimondta,mindenki nézett,mint bárány az újkapura. Liza még el is olvadt(úgymond). A nagy csendet Caleb törte meg,mikor el kezdett röhögni,mi pedig folytattuk a nevetést.
-Most mi van?- Nézett ránk Finn.
-Komolyan gondoltad te ezt?- Kérdeztem kuncogva.
-Annyira,mint még soha.- Mosolygott Lizára.Liza olyan boldog még sose volt,pedig ő egy energiabomba. Egy boldog energiabomba.
-Milla,gyere velem!- Kiabált nekem Liza.
-Megyek,megyek.- Tettem mindkét kezem a fejem magasságába.
-Ezt most megjátszotta vagy komolyan beszélt?-Kérdezte a "Miaf@szvan" fejével.
-Honnan tudjam? Nem úgy látszott,mint aki egy szerepet játszana.
-Igaz...Lementünk az emeletről. Mindenki elfoglalta a helyét és már csak ránk vártak,hogy kezdjük a Stranger Things-et. Sadie,Noah és Caleb egyből el is aludtak. Mondjuk meglehetett érteni,ugyanis egésznapi forgatás megviseli az embert,nemde?
Vége lett az egyik résznek mikor már mindenki aludt,kivéve én. A legcukibb "pár" Liza és Finn volt, mert úgy aludtak el, hogy Liza ölébe Finn volt. Nem akartam felkelteni senkit,így osonva felindultam a szobámba.
-Milla,te hova mész?- Kérdezte ásítva Sadie.
-Aludni,ha nem baj.- Válaszoltam és közbe kikapcsoltam a TV-t.
-Ja jó.-Aludt vissza.Felértem a szobámba,beleugrottam az ágyamba és 1 perc se kellett,hogy elaludjak.
*Időugrás: Másnap reggel*
Kora reggel arra ébredtem,hogy megállás nélkül csörög a telefonom. Felvettem és anyám köszönt bele.
-Szia kislányom! Van egy jó hírem és egy rossz. Melyikkel kezdjem?
-Szia anya! A jóval...
-Terhes vagyok. Megint.
-Mi a rossz?
-Nem megyünk haza egy darabig. Azaz rád hárul a felelősség. A szàmlákat befizetjük mi. Ha kell pénz tudod hol találod. De most sietnem kell. Szia!
-Ömm,szia?Anyám megint terhes,remek! Mikor legutóbb elutazott apával,akkor is ikrek lettek. Igen, itt most Miáékra gondolok...
Lementem és gondoltam szólok Millieéknek.
-Sziasztok! Most hívott anyám,hogy terhes és nem fognak haza jönni egy darabig,úgyhogy maradhattok.- Mondtam a lépcsőn lemenet.
-Na az király. Akkor lesz egy kistesód.- Bátorítani próbàlt Sadie.
-Ömm,már van 2.- Nevettem fel.
-Akkor lesz még egy.- Nevetett ő is.Elindultam kajáért. Találtam palacsintát,amit Millieék csináltak. Ettem belőle pár falatot,ugyanis nem voltam éhes.
-Azt hiszem nekem mennem kell. Később jövök. Sziasztok!- Nézett az órára Gaten.
-Rendben- Mosolyogtam rá.
-Szia Apa!- Mondták a többiek.
-Nem vagyok az apátok.- Kiabált vissza az ajtóból.
-Jól van.- Mondták kórusba,én csak mosolyogtam.Elmbúcsúztunk Gatentől,mintha nem jönne vissza 5 óra múlva.
-Remélem tudsz vigyázni a srácokra.- Kezdi el a beszélgetésünket Gaten.
-Caleb öregebb,mint mi így TALÁN könnyű lesz.- Nevettem fel.
-Sikerülni fog.- Kacsintott és nyomott egy puszit az arcomra.Ilyenkor éreztem azt,mintha 40 C°-os szobába állnék. Annyira elpirultam,hogy úgy nézhettem ki,mint egy nagyon megérett paradicsom.
Elköszöntük egymástól és elkezdtünk menni a dolgunkra. Én és a lányok csináltunk kaját,a fiúk meg xBox-oztak. Nem meglepő.-Fiúk,ha már nem segítetek,akkor legalább valamj rendet csaphatnátok.- Hívtam fel a figyelmüket.
-Mivel kezdjük?- Kérdezte Noah.
-Pld. a nappalit elkezdhetnétek, ugyanis este megint filmet nézünk.- Ajánlottam fel.
-Rendben,csak ezt a menetet befejezhetjük?- Kérdezi nagy játék közepette Caleb.
-Igen,de aztán kezdjetek takarítani.- Szóltam rájuk,mint egy Anya. Talán illett a szerepemhez...*Időugrás: 12:37*
A fiúk(úgy-ahogy) össze pakoltak és a kaja is kész lett.
-Fiúk,gyertek enni!- Szólt nekik Millie.
-Megyünk!- Futottak oda az asztalhoz. Majdnem felborítottàk az asztalt, annyira rohantak.
-Mi a kaja? Jó az illata.- Kérdezte Finn.
-Tepsis krumpli meg csirke mell.- Válaszoltam a kérdésére.Asztalnál a felállásunk: Millie,mellette én,mellettem Sadie,mellette Noah,előtte Finn és Liza, a sarokülőn pedig Caleb.
Mikor elkezdtünk enni,betoppant Gaten.-Engem kihagytok?- Kérdezi Gaten,közbe meg a lábáról ráncigálja le a cipőt.
-Ha nem sietsz,akkor igen.- Válaszoltam.
-Hova üljek?- Kérdezi az asztalnál állva.
-Caleb mellett van hely.- Válaszolt neki Sadie.Elkezdtünk enni és a fiúk kitalálták,hogy milyen jó lenne már, ha csapnánk egy kis bulit. Belementem a témába,de csak egy feltétellel,ha ők pakolnak. Elfogadták és Noah,Caleb és Finn elmentek nasiért. Gaten,én,Millie,Sadie és Liza kerestünk kényelmes alvóhelyet. Találtunk egy szivacsmatracot az ágyam alatt és a szülei ágya alatt,amit ki is ráncigáltunk.
A fiúk hazaértek és nem csak ők jöttek.
-Nyugi! Mindenki kap képet,csak ha tudtok várni.- Hallottam már az emeletről Finn hangját.
A fangirl-ök csak síkítoztak. Aki betudott jutni a házba az Noah volt,ugyanis ő alacsony és nem vették észre.
-Már megint Fanmágnesek lettetek?- Kérdezi nevetve Sadie.
-Sssh, menjünk fel az emeletre,itt nem biztonságos.- Befogta Sadie száját és elkezdett suttogni.
-Remek... Már hozzám is jönnek a fanok.- Mondtam mérges fejjel.
-Csak akkor,ha itt vagyunk.- Válaszolt Noah.A fiúk megszabadultak a rajongóktól és bejutottak a házba. Lerakták a cuccukat és beleugrottak a szépen megvetett ágyba.
-B@szod,most csináltam meg!- Kiabál Finnre Millie.
-Nem baj... Úgyis ilyen lesz,nem?- Kérdezte nevetve Finn.
-Wolfhard,egyszer megöllek!- Nézte szúrós szemekkel Millie.Mi,lányok felmentünk beszélgetni,a fiúk meg játszani. Nem nagyon volt érdekes téma,arról beszélgettünk, hogy a Linn milyen jó ship lenne. Ja és még a Maten. Azt nem én hoztam fel,hanem Liza.
-Áhh,basszus...- Ordít fel Noah.
-Mi van?- Szaladtunk le a lányokkal.
-Elvágtam a kezem! Azt hiszem,hogy nagyon.- Kiabál válaszként.
-Félre,tudom mit kell csinálni.- Mondtam és hoztam az elsősegély dobozt,ami nagyobb, mint egy asztali gép. Igen,olyan ikrekkel,ami nekünk van,nem könnyű az élet.
-Köszi Milla.- Köszönte meg Noah.
-Ez csak természetes,és mit akartál csinálni egy chips-es zacskóval és anyám porcelán késével?
-Kiakartam vágni.
-Egy porcelán késsel?- Nézett értetlenül Liza.
-Azt találtam,na.- Nevetett fel.
-Kész is van,igazából nem akkora az a seb,mint aminek azt képzeltük.- Mondtam.
-Anya,te olyan jó ember vagy.- Kaptam meg Calebtől,megint.
-Caleb,fejezd már be!Mikor már semmit se tudtunk csinálni,Finn-t felhívta Jack,hogy ők most Livelni akarnak és,hogy ő miért nem megy. Felvette a telefont és elkezdtek livelni. Bekapcsoltak valami hülye zenét és a fiúk elkezdtek táncolni. Mi lányok csak röhögtünk.
-Ti nem vagytok normálisak.- Röhögöm el magam.
-Tudjuk,te nem jössz?- Kérdezte Gaten.
-Nem,most inkább nem...
-Miért?- Kérdezte ugrálva Noah.
-Este szokott kijönni az asztma,amit nem nagyon tudok koordinálni...
-Jaa,értem.- Mondja elkeseredetten Noah.Vége a "bulinak",így a Livenak is. Megint nem tudtunk mit csinálni az életünkkel,így bekapcsoltuk az IT-et.
Most nem aludt el senki,mert Caleb síkítozott össze-vissza. Noah is becsatlakozott egyszer-kétszer. Hát mi csak röhögtünk rajtuk.
-Finn,te akkor,hogy lehettél olyan ronda?- Kérdezte nevetve Caleb.
-Az nem én vagyok,az Richie.- Próbált vissza oltani,ami megint nem sikerült neki.
YOU ARE READING
friends? // Gaten Matarazzo FF //
Fanfiction,,-Nem aludhatok inkább melletted? Fel fogok fázni...- Folytatta és nézett rám bociszemekkel. -Van padlófűtés,de ha nagyon ragaszkodsz hozzá...." //Ez a story nem történt meg! A saját agyszüleményem! Spoiler biztos lesz benne,a Stranger Things 2 éva...