16.

98 8 1
                                    

-Hát persze, hogy észre vennék.
-Akkor meg?
-"Akkor meg? Akkor meg?"- Utánozott.- Eljátszuk és kész.
-Hát jó, de ne kérjék számon, hogy mi történt.
-Nem fogják.
-Remélem is,de most aludjunk.

Mondtam majd lerúgtam magamról a takarót, amit Gat nem nézett jó szemmel. Nem annyira foglalkoztam vele, mert már álmos is voltam, meg már majdnem aludtam.

*Időugrás: Másnap reggel*

Reggel Gaten horkolására keltem. Hátba rúgtam, majd be is fejezte. Próbáltam vissza aludni, de nem ment, így lementem hátha fent van valaki. Ránéztem az órára és éppen fél hat volt. Megnéztem a telefonom, hátha jött valami értesítés, de csak annyi volt a fontos, hogy 1 hét múlva vége a tavaszi szünetnek, így mehetünk majd vissza kaparászni a padot. Mondhatom, nagyon király érzés volt, reggel fél hatkor arra kelni, hogy mindjárt suli.
Megcsináltam a kávém, majd szembesültem azzal a ténnyel, hogy senki sincs fent, ezért felmentem a szobámba megcsinálni a leckém, hogy ne kelljen az utolsó pillanatokra hagyni.

*Időugrás: 6:30*
-Kész is lettem az összes hàzimmal és még tanultam is.- Mondtam magamba büszkén. Megfogtam a kömyveimet és beleraktam a táskámba. A nagy tolltartó csörtetésemre "sikeresen" Gaten is felébredt.

-Milla, ezt most miért?- Ásított fel.
-Mert én még járok iskolába.- Nevettem ki.
-Én is járok, azaz csak magántanuló vagyok, de néha beszoktam menni a suliba is...- Kezdte el ecsetelni, az élete 0.2%-át.
-Oké, értem.- Szakítottam félbe.
-Jó, de ne kérdezd meg, hogy mi történik velem.- Sértődött meg. Olyan cuki mikor megsértődik.
Nevettem egy picit, majd elhagytam a szobát. Lementem, hogy hátha fent van valaki, de még mindig senki. Caleb horkolt, Sadie rúgdosta álmába. Noah àtkarolva Briát aludt. Millie a fotelbe szét volt terülve. Finn és Liza fent aludt, így nem tudtam, mit csinálnak.

Kimentem az udvarra és kiültem a medence szélére. Belelógattam a lábam, hogy azért érjen egy kis víz. A víz elsőnek elég hideg volt, utána már meglehetett szokni. Bekapcsolta egy zenét a telefonomon, hogy legyen valami hangulata is, annak amit csinálok. Néztem ki a fejemből,mikor Caleb belelökött a medencébe.

-Mi a fasz?- Jöttem fel a víz felszínére.
-Remélem felébredtél.- Ugrott bele a vízbe.
-Már nem most.- Másztam ki a medencéből.
-Most mi van?- Kiabált utánam.
Nem foglalkoztam a kérdésével, mert egyből mentem az emeleti fürdőbe. Nem is az én szerencsémről beszélnék, ha nem lett volna mind a kettő fürdő üres. Az emeletibe Liza, a földszintibe pedig Noah. Mind a ketten olyan lassan készülnek el, hogy az már nevetséges. Mert hát mind a kettőnek be kell állítania a haját. Elengedtem magam mellett a tényt és kiültem a kinti lépcsőre, a Lizától "kapott" türölközőre.
Néztem ki a fejemből, mikor Gaten zavarta meg a "gondolkodásomban".
-Veled meg mi történt?- Ült le mellém a lépcsőre.
-Semmi... Vagy hát Caleb belelökött a medencébe.- Kezdtem bele a storymba.
-A-ha, és miért ülsz kint a hideg kövön?
-Nem is hideg, plusz, mert minden fürdő foglalva volt...
-Gyere, a szobádba, ott átöltözhetsz.- Állt fel és tartotta a kezét, hogy én is menjek vele.
-Köszi, hogy megengeded, hogy felmenjek a saját szobámba.- Nevettem, majd megfogtam a kezét és bevezetett, mintha nem tudnàm hol van a szobám.

Felértünk és úri emberesen kinyitotta nekem az ajtót, én nem tudtam komolyan venni, így ki is nevettem.
-Most mi van? Kinyitottam az ajtót, ennyire baj ez?- Háborodott fel egy picit.
-Nem.- Tört ki belőlem a nevetés.
-Kimenjek?
-Hát jó volna.- Válaszoltam, és Ő az ajtóhoz vette az írányt.
A választásom egy fekete pulcsira és egy fekete rövidnadrágra esett. Nem vittem túlzàsba a színeket, ugye?

Mikor kész lettem és még a hajamat is megszárítottam, lementem a többiekhez.
-Szia Milla. Hát kész lettél?- Karólt át Caleb.
-Nem, szerinted?- Vettem le a kezét a vállamról.
-Mi a bajod?
-Szerinted? Majdnem belefuladtam a medencébe.- Ordítoztam vele, majd fel futottam a szobámba.

Beültem az ablakba, bekapcsoltam Billie Eilish zenéit és csak hagytam, hogy a könnyeim végig folyanak az arcomon. Éppen amikor kiakartam jönni az ablakból, egy lányt pillantottam meg a bejárati ajtó előtt. Nem érdekelt, mert úgy gondoltam lehet, hogy Lizájék egyik barátnője. Kijöttem és el is estem. Egy kicsit nagyobb seb keletkezett a térdemen, de ez a napomon semmit nem változtatott. Kinéztem az ablakon, hogy azért ki engedi be és amit láttam az lesokkolt. Gaten és a csaj egymás kezét fogva sétáltak a park felé. Nem bírtam tovább, kitört belőlem a sírógörcs. Olyan hangosan sírtam, hogy Millie fel is jött. Én csak összerogyva a szoba közepén dobáltam azokat a dolgokat, amiket talàltam. Véletlen Milliet is sikerült, de nem nagyon izgatta, mert látta, hogy valami nagy baj van. Felsegített, én pedig megöleltem.
-Úristen, Milla. Mi történt?
-G...Gaten... Meg egy csaj...- Kapkodtam a levegőt. Legjobb asztmásan sírni...
-Jó, gyere ide. Majd megmondjuk neki. Rendben?-Ölelt át újra.
Én csak bólogatni tudtam és viszonoztam az ölelést.
-Gyere, menjünk le.- Engedett el.
-Oké.- Töröltem le a könnyeimet. Mikor belenéztem a szekrényem tükrébe, láttam, hogy csupa pirosak a szemeim és, hogy nagyon szarul nézek ki. Nem érdekelt, végre kiadtam magamból, ami aznap történt.

-Milla, mi történt?- Sietett hozzám Sadie.
-Semmi.- Mondta helyettem Millie.
-Ugye nem csináltál megint hülyeséget, Mills?- Kezdett nevetni Finn.
-Nem vicces, jó? És nem Millie csinálta.- Emeltem fel a hangom.
-Oh, oké. Bocsi...- Hajtotta le a fejét.
-Hol van Liza és Bria?-Kaptam fel a fejem
-Elmentek a boltba.- Kaptam választ Noahtól, aki vitt nekem egy pohár vizet.
-Gaten?-Tett rá a hangulatomra egy lapáttal Caleb.
-Elment valamilyen Lizzyvel a parkba .- Kezdett bele Sadie. Nem bírtam, elmentem az említett helyre. Nem akartam az a fajta lány lenni, aki felpofoz emberek, mikor nem úgy van valami, ahogy Ő szeretné, ezért csak úgy csináltam, mintha egy tök normális tini lány lennék, aki csak úgy kiment a parkba.

Leültem Gatenékkel szembe, de egy kicsit volt távolság... Ők a park másik végébe voltak, de mindent amit kellett, làttam. Vagy még lehet azt is, amit nem kellett volna.

*Időugrás: 30 perccel később*

Már vagy fél órája csak beszélgettek és nem történt semmi. Én Lizával beszélgettem. Mindent elmondtunk egymásnak, ami a parkban történt és ami otthon.
Néztem ki a fejemből, mikor megláttam, hogy Lizzy megcsókolta Gatent. Én csak a könnyeimmel küzdöttem.

friends? // Gaten Matarazzo FF //Donde viven las historias. Descúbrelo ahora