*Időugrás: 0:00*
-Most már tényleg menjünk át Amyékhez.- Mászott ki a medencéből.
-De már csak haza kell hozni a többieket.
-Azért. Na gyere.- Tartotta nekem a kezét,hogy kijöjjek.
-De még nem is ihatnak, hazabírnak jönni.- Nyavajogtam.
-De attól még elbírnak tévedni. Na gyere már!- Húzott ki a vízből.Gyalog elindultunk Amyékhez. Amy anyukája valamikor mondta, hol laknak, így tudtam hova kell menni. Gaten útközbe megfogta a kezem, így tényleg úgy mentünk, mintha egy pár lennénk. Azok is voltunk. Életem legboldogabb estéjének tudhatom, azt a napot. Azért, mert csak a kedvenc színészemről van szó, és azért is, mert boldog voltam. Kicsit szomorúbb voltam, a megszokott embereknél. Jó, nem kicsit. Érzékenyebb is vagyok, mint a többi ember, ugyanis bármin betudok sértődni és egész nap sírni miatta.
Odaértünk a "bulihelyszínre",de csend volt. Ami igazából nagyon meglepett. Kopogtunk, de senki nem nyitott ajtót. Gondoltam megcsörgetem Lizát, hát nem is vette fel. Úgyhogy hívtam Amy-t, mert csak az ő bulija.
-Szia Amy. Hol vagytok? Csengettünk és kopogtunk is,de nem nyitottatok ajtót.- Kezdtem el a mondandóm.
-Most indultunk át hozzátok.- Nevetett.
-Na, szuper. Gondolom van nálatok kulcs.
-Dehogy van.
-Akkor várjatok meg, mindjárt megyünk.- Majd leraktam a telefonom.-Remek, mehetünk vissza. Elmentek hozzánk, de nincs kulcsuk, így nem tudnak bemenni, míg nem engedjük be őket.- Indultam haza.
-De nem vársz meg?- Futott utánam.
-Ha lassú vagy, akkor nem.Félúton Liza felhívott, hogy vigyázzunk, mert egy csapat fan Gatent keresi a város ezen részén. Van hátránya, ha egy híresebb személy a barátod. Nem is kevés hátránya van.
Hazaértünk, szerencsére sértetlenül. Eltóltam az embereket az ajtóból, mint Mózes a vizet. Kinyitottam az ajtót, és egy emberként löktek be az előszobába.
-Milla beszélhetnénk?- Jött fel a szobámba Bria.
-Persze. Baj van?
-Hát, nem tudom. Úgy érzem, hogy Noaht már nem annyira szeretem, mint mikor elsőnek megláttam. Vagyhát, úgy ahogy Ő azt hiszi.
-Jaj, Bria... Ez nem az én választásom, hogy együtt maradtok-e vagy nem.
-Tudom,de Noah szomorú lesz, ha én szakítok vele. De megcsalni se akarom...
-Nehogy megcsald, te lány! Az mégrosszabb, minthogy szakítassz vele.
-Nem tudom.- Dobta le magàt le az ágyra.
-Szerintem várj még egy picit, és majd kiderül, hogy addigra mennyire fogod szeretni.
-Köszi Milla.- Üllt fel.
-Szívesen, de mostmár én aludnék, mert hosszú volt ez a nap.- Feküdtem le aludni.
-Oké, jó éjt!- Ment le.
-Neked is.- Kiabáltam utàna.
Nem sok idő kellett, hogy elaludjak. Max. 5 perc, ha nem kevesebb. Lentről még hallottam, hogy a többiek még nem most fognak elaludni.*Időugrás: 10:50*
Telefoncsörgésre keltem. Megnéztem a képernyőt és láttam, hogy Jaeden hívott.
-Neked is jó reggelt!- Ásítottam a telefonba.
-Ma tudunk találkozni?- Siette el a mondatot?
-Még nem tudom... Igazából mára nem terveztem semmit.
-Oké, akkor este 7-kor a parkba.- Kimondta és lerakta a telefont.
Király, megint mehetek abba a kibaszott parkba, ahol minden rosszra fordul. Soha az életembe nem utáltam még valamit annyira, mint azt a parkot. Jó, talán Lizzy-t, de ez már egy másik szàla a történetnek.Kigurultam az ágyból, és még egy 10 percet feküdtem a földön. Összeszedtem magam és elindultam ruhát keresni. Ma se vittem túlzásba a színeket, ugyanis egy fekete nadrágot és egy sötét szürke pólót vettem fel. Elmentem a fürdőbe, megigazítani a fejem, mert a hajam úgy nézett ki, mint egy kazal széna.
Lementem valamit enni. A fél csapat még nem volt fent.
-Jó reggelt Milla.- Ment a konyhába Gaten.
-Neked is.
-Van kaja? Vagy csináljak?
-Csinálsz kaját?- Nevettem ki.- Tőlem csinálhatsz, de ne gyújtsd fel a hazát.
-Oké megpróbálom.- Vette ki a margarint a hűtőből.
-Inkább segítek.- Nevetett el magam, amire Noah felébredt és egy sor "Miaszartcsináltok" után visszaaludt.*Időugrás: 18:50*
-Na én elmentem, majd jövök. Azt nem tudom mikor,de jövök.- Léptem ki az ajtón.- Sziasztok!
Hallottam, hogy mikor bezártam az ajtót egyből kérdezték egymást a többiek, hogy hova megyek, de csak kuncogtam egy picit, majd elmentem a megbeszélt helyre.
Mikor odaértem Jaeden várt. Látszott rajta, hogy már sokat várt, de én odaértem a megbeszélt időre és még egy pár perccel hamarabb is.-Szia Jaeden. Miért hívtál ide?- Ültem le mellé a padra.
-Csak mert látni akartam veled a naplementét a fákközött lemenni.
-Oké Jaed, te fura vagy.- Nevettem egy kicsit.
-Nem is igaz.- Ütött bele a vállamba egy picit.
-Dehogynem. De komolyan,miért hívtál ide?
-Csak bocsánatot akartam kérni, amiért, ami a díjátadón történt. Balfasz voltam.
-Nem kicsit. De miért most? Sok idő eltelt azóta.
-Hát ha nem tetszik.- Emelte fel a hangját.- Tudod Milla, azt se tudom, miért kérek bocsánatot. Látszik rajtad,hogy tudod,hogy Gaten baszta el.
-Gaten nem is csinált semmit!
-Dehogynem!
-Aha. Ki akart rám mászni?
-Gaten. Meg egy picit én is.- Mondta az orra alatt.- De az most nem számít!
-Dehogynem számít!- Mondtam, majd könnyes szemekkel elfutottam.
Futottam, olyan gyorsan, amennyire csak tudtam,mikor éreztem egy nagy csattanást a hátamon és minden sötét lett. Sötét és nem tudtam mi történt. Valamennyit még hallottam,hogy egy néni kiabál velem, hogy keljek fel,de ennyi. Utána már semmi. Kimaradt mi történt.
YOU ARE READING
friends? // Gaten Matarazzo FF //
Fanfiction,,-Nem aludhatok inkább melletted? Fel fogok fázni...- Folytatta és nézett rám bociszemekkel. -Van padlófűtés,de ha nagyon ragaszkodsz hozzá...." //Ez a story nem történt meg! A saját agyszüleményem! Spoiler biztos lesz benne,a Stranger Things 2 éva...