Mikor bevittem a házba a pizzát, mindenki egy emberként támadott le. Gondolom rohadt éhesek voltak, mert nem tartott sokáig, hogy megegyék. Felmentem Gatenhez, hogy felvigyem neki a kaját.
-Gaten, hoztam pizzát. Hawaiis!- Nyitottam be a szobámba.
-Oh, köszi.- Vette ki a kezemből a pizzás dobozt.
-Jó étvágyat!- Indultam meg az ajtó felé.
-Te ettél?- Nézett bele a dobozba.
-Nem, de most nem vagyok éhes.- Fordultam meg.
-De nem kérsz? Megfogom enni az egészet.- Nevetett ki.
-Áh, majd eszek szendvicset.- Mosolyogtam.
-Köszi.
-Ez csak természetes.- Mentem ki az ajtón fülig érő mosollyal.Mikor leértem semmi különös nem fogadott. Mindenki a TV előtt üllt és valamilyen sorozatot néztek. Beugrottam Caleb és Finn közé. A sorozat nem tetszett, ezért inkább elővettem a telefonom és elkezdtem bújni. Instáztam, snapchateztem és ilyenek. A többiek élvezték, mert minden egyes másodpercnél röhögtek.
Elmentem a konyhába, hogy megcsináljam a szendvicsem. Egy sonkás-sajtosat csináltam, vagy legalàbb is csak próbáltam. Nagyon menőn odaégettem, mert melegszendvicset PRÓBÁLTAM csinálni. Mindegy, ki is raktam egy tányérra, majd kimentem a nappaliba elfogyasztani. A többiek már nem nézték a sorozatot, hanem xBoxoztak. Olyan játszottak, amit nem hogy az xBoxon nem láttam, de még a büdös életbe se.
Na mindegy. Ezen tovább léptem és röhögtem egyet. Megettem a kajàm, majd a tanyért eltettem a mosógatóba. Gyorsan felfutottam és ránéztem az órára. 11:30 volt. Olya gyorsan szóltam a többieknek, amennyire csak tudtam. Gatenhez felmentem megint és tájékoztattam, hogy már csak fél órája van, felöltözni és elindulni a többiekkel.-Gaten siess már! Elfogtok késni!- Sürgettem.
-Jól van na. Te se öltözöl gyorsabban.- Szólt be.
-Dehogynem. 5 perc alatt kész vagyok.
-De én nem vagyok te.
-Már veszekedtek? Még össze se házasodtatok...- Jött fel Millie az emeltre.
-Ha,ha,ha. Nagyon vicces vagy.- Játszotta el Gaten a nevetést.
Megnéztem az órát és már 11:45-öt ütötr. Gatenen még csak egy nadrág volt, ezért hozzá vágtam egy pólót. A póló igazából az enyém volt, amit gyors kivettem a szekrényből. Pont egy rózsaszín sikerült. Millie csak röhögött. Őt is megdobtam, csak az már egy fekete póló volt.*Időugrás: Délután*
Mikor már vagy 3 órája elment a cast, én, Liza és Bria mem tudtunk mit csinálni az életünkkel.
-Liza unatkozok!!!- Nyavajogtam.
-Nem tudok veled mit csinálni.- Nevetett ki.
-Bria unatkozok!!!- Nyavajogtam már neki is.
-Olvass könyvet, telefonozz, csinálj képet a posthoz az oldaladra vagy nekem mindegy, de engem hagyj békén.- Ajánlotta fel a lehetőségeket.
-Tényleg, Liza. Mikor akartok lirakni postot az oldalra?- Tettem kérdőre a legjobb barátnőm.
-Szerinted miért kértelek meg a múlthéten, hogy küldj Mikeról képeket?- Nevetett ki.
-Jól van na, de a többiek rá se akarnak hederíteni?
-Nem tudom.Elővettem a telefonom, hogy megkérdezzem Kristenéket, hogy ők postolnak-e valamit.
Milla B.: Sziasztok! Csak azt szeretném megkérdezni, hogy mikor raktok ki postot, mert már nagyon el vagyunk késve.
Kristen L.: Jaj, el is felejtettem. Szerintem ma kirakom.
Milla B.: Okur, én már kiraktam, Liza is kifogja(remélem) és akkor még Kristen.
Sofie M.: Akkor nekem most nem kell csinálnom semmit😂
Milla B.: Majd kell. Én már Eleveneset is megcsináltam,de mindegy.
Sofie M.: Hát akinek van szabadideje.
Milla B.: Hát nem olyan sok van.-Liza, Kristenék egyeltalán tudják, hogy itt vannak nálunk Gatenék.- Kérdeztem szóba, mert akartam, hogy tudják.
-Szerintem nem. Követnek téged instán?
-Engem igen.
-Amy átjöhet?- Szólt bele a beszélgetésünkbe Bria.
-Ha nem hozza Jacket.- Adta ki a felételeket.
-Nem fogja, ugyanis Jack elment vacsorázni a haverjaival.
-Finn is ment?- Kapta fel a fejét Liz.
-Persze, hogy nem. Ők forgatásra mentek.
-Akkor jó.- Mondta azzal a tipikus kínos nevetéssel.
-Ah, de cuki. Liza félt valakit.- Mondtam rohadt magas hangon.
-Te nem lennél féltékeny?
-Hát én tudom,hova ment Gaten- Nevettem.
-Kösz.- Mondta, majd felállt és elment a konyhába.*Időugrás: 19:00*
Hazaért a cast és még Amy is ideért. Kicsit késve, dee ideért.
Én az igazat megvallva fent maradtam volna a szobámba, mert rohadt álmos voltam és minden bajom volt, de jó vendéglátó hívén, inkàbb lent maradtam és beszélgettem velük. Gatennel megint megbeszéltük, hogy mellettem alszik. Finn és Liza pedig anyuém szobáját 'vették ki'.
Nem tudom mit akartak csinàlni, de nem is szeretném megtudni. Jobban teszem, ha nem.Mikor már csak én, Liza, Finn és Gaten voltunk fent, így mondfam nekik, hogy ideje aludni menni. Felmentem a szobámba, és Gaten is jött utánam, 'mert miért ne?'.
-Gaten, tényleg jól eljátszottad,hogy a barátom vagy. Itthon se voltál.- Nevettem, miközbe felraktam a telefonom tölteni.
-Ha,ha,ha... Nagyon vicces vagy.- Ugrott bele az ágyamba.-Akkor újrakezdjük?
-Nem tudom, lehet fel fog tűnni nekik.- Másztam az ágyamba én is.
-Kiknek?- Nézett rám értetlenűl.
-Szerinted?- Nevettem.
-Lizáéknak? Vagy anyádék hazajönnek? Vagy vannak mások rajtunk kívül is?
-Mi? Nem! Anyuék se most jönnek haza, de igen. Lizáék vennék észre.- Fordúltam át a másik oldalamra.
KAMU SEDANG MEMBACA
friends? // Gaten Matarazzo FF //
Fiksi Penggemar,,-Nem aludhatok inkább melletted? Fel fogok fázni...- Folytatta és nézett rám bociszemekkel. -Van padlófűtés,de ha nagyon ragaszkodsz hozzá...." //Ez a story nem történt meg! A saját agyszüleményem! Spoiler biztos lesz benne,a Stranger Things 2 éva...