14.

123 9 0
                                    

Mikor elmentek Amyék, szóltam a többieknek,hogy engem ma már ne keressenek, mert ma már csak fürdök és alszok.

Így is tettem, ugyanis felmentem a szobámba és kerestem egy pizsit és az unikornisos jelmezemre esett a választásom. Elmentem a fürdőszobába és bekapcsoltam egy zenelistát, hogy hangulatosabb legyen a fürdés.

Mikor kész lettem, siettem a szobámba. Gatenék még nem láttak ebben a ruhába és igazából nem is akartam, hogy lássanak.

Mikor éppen nagy Stranger Things nézések között voltam,mikor Gaten beront a szobámba, kopogás nélkül.

-Ma is itt aludhatok melletted?- Kérdezte levegőért kapkodva.
-Igen(?)
-Jól áll a jelmez.- Ugrott be mellém az ágyba.
-Igen, ezt úgy hívják, hogy fan élet.- Kezdtem el nevetni.
-Mit nézünk?
-Nézünk?
-Én is akarom nézni, amit nézel!- Nyavajgott.
-Stranger Thingset kezdtem el.
-Hányszor láttad?
-Max. 4-szer. Ja, 4x és még 3. évadig rengetegszer fogom megnézni.
-Igazi fan vagy.-Nevetett ki.
-Hát ha te mondod,de ne nézd meg a telefonom.- Folytattam a nevést.
-Miért ne?- Kapta fel a készüléket.
-Hát... Tele van ST-s képekkel és videókkal, de egyébként se tudnád feloldani.
-Te nem vagy normális.- Nevetett ki megint, majd elő vette a telefonját és elkezdett kockulni.
-Mit csinálsz?- Állítottam meg a sorozatot.
-Instázok?
-Te szoktál olyat is? Otthagytad a Tweetert?- Nevettem el a végét.
-Nem, csak most rakok ki egy postot.
-A-ha, akkor én most végignézem ezt a részt és alszok, ok?- Mutattam a laptopomra.
-Én meg elmegyek fürdeni.- Mutatott az ajtó irányába.

Míg Gaten elment fürdeni, én befejeztem a részt és el is indultam a laptopomat felrakni az asztalra. Felraktam és el is mentem aludni. Már a takaróm alatt pötyögtem a telefonom, mikor Gaten rám ugrott.

-Hogy a picsád egyen lóhúst!- Ordítottam fel.
-Ma van? Ez tök természetes 2 tesó mellett, nem?- Nevetett.
-Nem, Öcsém csak lovacskázni akar, Mia meg apát cseszteti. De leszállnál rólam?
-Ha ezen múlik,hogy itt aludjak.
-Hát ezen.- Kezdtem röhögni, de tök komolyan gondoltam.
-Minek kell ennyi gyógyszer?- Nézett rá a szekrényemre.
-Mert asztmás vagyok és ilyenek? Ideadod nekem a rágótablettát?- Nevettem el a végét, mert tudtam, hogy nem azt fogja tudni melyik az. És milyen igazam is volt.

-Ez nem az.- Nevettem ki.
-Akkor melyik?
-A dobozba lévő.

Sikerült megtalálnia. Sok idejébe telt, de sikerült.
-Megtaláltad? Nagyon ügyes vagy!- Túrtam bele a hajába.

Én a fal mellett aludtam, míg Ő az ágy másik szélén. A lába a fejemnél volt és vagy 6x megrúgott az este, de ezt a történetet majd később.

-Ma eljátszuk,hogy összejöttünk?- Kérdezte olyan hangon, mint amikor valaki fél a másik ember válaszától.
-Csak akkor, ha nem fogsz túlzásokba esni.- Adtam ki a feltételt.
-Megpróbálok.
-Promise?
-Promise.- Játszottuk el Milevent.
-Mostmár aludj!- Szóltam rá, mert már 2 óra volt.

*Időugrás: Reggel*

Reggel Gaten telefoncsörgésére keltem. Ő nem ébredt fel rá, pedig még nyavajogtam is, hogy kapcsolja ki. Nem hallotta meg, így elment a fürdőszobába és összekaptam magam. Mikor belenéztem a tükörbe, nem igazán szép látvány fogadott. Pár perc múlva már úgy-ahogy jobban néztem ki. Lementem, hogy igyak egy kávét. Mikor lementem mindenki fent volt. A fiúk xBoxoztak, a lányok pedig a telefont nyomkodták.

-Jó reggelt!- Köszöntem nekik.
-Jó reggelt, Csipkerózsika.- Lépett mellém Caleb.
-Hány óra?- Vettem ki egy bögrét a szekrényből.
-Csak 10...- Csatlakozott Sadie a beszélgetésünkbe.
-Na, az még nem is olyan vészes.- Mondtam tök magabiztosan.
-Gaten fent van?
-Nincs.- Raktam bele az instant kávéport a meleg tejbe.
-Pedig 12-re forgatáson kéne lennünk.- Utalt Sadie arra,hogy ébresszem fel.
-Jó,de megihatom a kávém?- Kortyoltam bele az italomba.
-Gyorsan!- Szólt rám Caleb.

-Megittam a kávém és hát nem mondanàm a tempómat gyorsnak, de legalább aznap megittam. Felmentem Gatenhez, hogy felébresszem, de úgy tűnt már felébredt, ugyanis nagyon írogatott valakivel.

-Gat, ideje fel...- Nyitottam be és félbeszakított.
-Hamarabb kell hazamennem.- Kezdte el a mondandóját kicsit letörten.
-Mikor?- Kérdeztem félve a választól.
-Szerencsére nem olyan hamar. Fél hónappal az eredeti távozásunk előtt.
-De miért?
-Családi összeruccanás lesz, amire köteles vagyok elmenni.
-Oh, de vissza jössz valamikor?
-Nem tudom.
-De ezért jöttem, hogy szóljak, hogy 12kor mentek forgatni.- Mondtam könnyek törölgetése közbe.
-És hány óra van?
-Fél 11.- Néztem rá az órámra.

Kimentem a szobából,hogy Gaten fel tudjon öltözni. Lementem,hogy szóljak a többieknek, de senki nem volt bent. Mindenki kint volt az udvaron. Millie, Sadie és Bria tranbulinozott, a fiúk fociztak, Liza meg vlogolt. Ja igen, Liza is vlogger, úgymond. De vissza a tárgyhoz.

-Gaten fent van!- Ordítottam, minf egy sakál.
-Nem kell kiabálni!- Utánozott Noah.
-Rendelek pizzát, ki milyet kér?- Hívtam fel magamra a figyelmet, amit nem is akartam, de egyből mindenko mellettem termett, kivéve Millie-t.
-Millie, te mit kérsz pizza helyett?
-Talán gyrost...
-Rendben, akkor ti milyen pizzát szeretnétek?- Nyomtam a kezükbe, amin a feltétek voltak.

Sadie egy vegán, Caleb egy négysajtos, Finn és Liza egy kukoricás, Noah és Bria egy szalámisat, és én egy hawaiis pizzát rendeltem/rendeltek. Úgy voltam vele, hogy Gaten majd az enyémből fog enni, mert ő nem mondott semmit...

friends? // Gaten Matarazzo FF //Where stories live. Discover now