9.

158 14 2
                                    

-Halljátok,ma nem tartunk egy éneklős estét?- Kapja fel a fejét Finn.
-Nekem oké.- Válaszolt Noah és Caleb.
-Nekünk is.- Folytatta Millie, Sadie, Bria és Gaten. Én csak egy bólintással voltam hajlandó válaszolni, mert éppen ettem.
-Liza?- Kérdezte a fél csapat.
-Áh, én kihagyom. Nem tudok énekelni.- Nevette ki magát.
-A-ha,mit is szoktunk csinálni mikor àtjössz?- Folytattam a nevetést.
-Énekelni, vagy mi...
-Na akkor meg? Gyere már!- Hívta Finn.

Liza elfogatta a kérést, Finn meg bekapcsolta a 'City Boy'-t. Ezt elénekeltük, és jöhetett a 'Friends' Marsmellowtól és Anne-Marie-tól. Közbe Finn megtalálta az igénytelen napszemüvegét és az öcsém hal plüssét,amit egyszer tőlem kapott bolondok napjára. Hát mit nem mondjak,nagyon szép halat sikerült neki csinálnia belőle. Lement a 'Friends', jöhetett a 'Find me', amit csak mi lányok énekeltünk,de mi nagyon.

*Időugrás: 2 óra múlva*

-Nagyon jó kis koncertet csaptunk ide,de már aludni kéne.- Szólaltam meg.
-Az lehet,de nézzünk már meg még egy Stranger Thingses AMV-t.- Nyavajgott Liza.
-Oké,de akkor Milevenes lesz.- Kacsintottam Milliere és Finnre.
-Azok nem mi vagyunk.- Kiabált fel mindkettő.
Be is kapcsoltam egy Mileveneset. A felén el is aludt a társaság, csak én és Gaten nem.
-Milla,már mindenki elaludt.- Hívta fel a figyelmem nyavajogva.
-Az lehet,de én végig akarom nézni.
-Hányszor is nézted már meg?
-Hát mindennap 10-szer.- Nevettem fel. Persze,anyámnak is akkor kellett hívnia...
-Szia anya! Mi újság?- Köszöntem a telefonba.
-Szia Milla, csak annyit akartam mondani,hogy vittem Mamádhoz rakottcsirkemellet, a kedvencedet. Gondoltam elmehetnél érte holnap vagy hívd fel a tatád,hogy vigye el hozzánk munka után.
-Rendben. Majd még kitalálom,hogy melyik opciót választom.- Nevettem egy kicsit.
-Oké,de most megyünk. Szia és jó éjt!
-Szia. Nektek is.- Ezzel le is raktam a telefont.

-Na mi volt?- Kérdezte Gaten.
-Igazából semmi. Mondta anyu, hogy holnap menjek el mamáékhoz a kajáért,de szerintem, inkább mondom tatának,hogy hozza el.
-A-ha, akkor én hol alszok?- Értedlenkedett Gaten.
-Szerinted? A földön.- Vettem elő egy lepedőt és egy takarót.- Melyiket akarod?
-Nem aludhatok inkább melletted? Fel fogok fázni...- Folytatta és nézett rám bociszemekkel.
-Van padlófűtés,de ha nagyon ragaszkodsz hozzá....

Ezzel fel is pattant az ágyamba. Távolság tartó vagyok, így megkértem,hogy menjen egy kicsit arrébb. Meg is tette...

-Milla, nem akarsz eljönni velem a Golden Globe-ra?- Ajánlotta fel, mikor én már félig aludtam.
-Lenne,de mikor is lesz?
-Jövő héten. Az egész cast és mindenki vihet +1 főt, így én téged választottalak.
-Mondtam, elmegyek veled.- Mosolyogtam rá a vak sötétben.- De már titeket jelöltek tavaly, nem?
-De, csak idén is jelöltek lettünk.
-Millienek akkor nagyon szép ruhája volt.- Nevettem fel.
-Ezzel mire akarsz kilyukadni?- Folytatta a nevetést.
-Igazából semmire.
-Honnan tudjam? Majd kiderül.

Ezzel el is aludtam.

*Időugrás: Másnap reggel*
Igazábból eddig nem is említettem: tavaszi szünet volt,így természetesen nem kellett suliba menni. Vissza a tárgyra.
Én voltam az első, aki felébredt, mert reggel 6 óra volt. Nem tudom miért keltem olyan korán,de legalább feltudtam kelteni Gatent, hogy menjen le aludni, hogy a többiek ne gyanakodjanak.
Lassan levánszorgott,mint egy öregasszony,de azért ráugrott a kanapéra. Utána én is lementem és csináltam magamnak egy bögre kávét és felhívtam tatám,hogy hozza el a kaját. Miközben beszélgettem az előbb említett személlyel, Millie felébredt.

-Jó reggelt Millie.- Köszöntem neki.
-Öhm, Szia Milla!- Ásított fel.
-Kérsz enni vagy inni valamit?- Ajánlottam fel.
-Egy kisebb tányér salátát szeretnék.
-Rendben,csinálom is.- Mosolyogtam rá.
-Szerinted melyiket vegyem fel?- Muatott két outfitre. Egyik csupa fekete volt, a másik pedig csupa kék.
-Én személy szerint a feketét választanàm,de rajtad áll,melyiket akarod.
-Akkor lesz a fekete.- Nevetett fel.- Kapcsoljak be zenét?
-Többiek nem kelnek fel rá?
-Talán Sadie,de ha a nevetésünkre nem kelt fel akkor a zenére se.- Kezdett megint nevetni.- Akkor?
-Ha már ilyen nagylelkűen ajánlottad fel,akkor rappeld el a Stranger Things 1 recapot.- Folytattam a nevetést.
-Oks, csak bekapcsolom az alapot, hogy ne legyen idegesítő a hangom.
-Nem idegesítő a hangod,de nekem oké.

Így be is kapcsolta a és elkezdte rappelni. A negyedénél nem bírtam ki,hogy ne szálljak be.

Mégsem lett olyan hosszú,mint amire én számítottam,de remélem nem baj és így is érdekes lett.

friends? // Gaten Matarazzo FF //Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora