Park

1.4K 73 0
                                    

Potom som prišla za Lucasom....

"Lucas čo sa to s tebou deje?" spýtala som sa. "Myslel som si, že spolu chodíme" povedal Lucas. "Áno chodíme, tak v čom je potom problém" už mi to išlo na nervy. "Neklam mi Kira, videl som tú fotku na instagrame, a aj to ako ťa Leo chytil za ruku" povedal Lucas. "Lucas pozri, ja sa nechcem hádať, tá fotka bola úloha z fľaše. Leo to musel urobiť. A navyše nepísalo sa tam, že spolu chodíme" snažila som sa to zachrániť. "A ako mi vysvetlíš tu ruku?" pozrel na mňa Lucas ignorantsky. "Ja som ho za ruku nechytila ale on mňa, videl si, že som ho nechcela držať" pozrela som sa na neho. "Je mi to ľúto ale kým Leo nepochopí, že s ním nechceš chodiť tak to bude robiť naďalej a mi dvaja..." nedopovedal Lucas. "Ako myslíš" povedala som a postavila som sa na schod. "Musím vám niečo povedať" nabrala som odvahu. "Mám chalana" vykríkla som. "Čo? Koho?" vykríkli všetci naraz. "Povedala by som vám to ale on asi nechce aby ste to vedeli" povedala som. Lucas sa na mňa pozeral a naznačil mi, že mám byť ticho. Všetci stíchli a viac sa nedozvedali. Keď sme prišli ku môjmu domu navrhla som, že by sme mohli ísť von. "Ok" súhlasili. "Môžme ísť do parku" navrhla Sarah. Súhlasili sme.
*V parku*
Všetci sme si sadli na lavičku pri fontáne. Sedeli sme v poradí: Sarah, ja, Leo, Liam , Lucas. Asi sa divíte prečo bol Lucas na konci a nie pri mne. Ja sa vôbec nedivím, zvikla som si. "Chytil by som ťa za ruku keby, že nemáš chalana" povedal Leo. "Lenže ja mám chalana" bola som trochu naštvaná. "Ako dlho?" spýtal sa Leo. "Pár dní" odvrkla som. Rada chodím do parku, hlavne ku fontáne. Fontána hrá všetky možné moderné pesničky a krásne mení farby. "Me too" vykríkli všetci naraz. Keď začala hrať táto pesnička, spomenuli sme si na "Hip Hop" čo sme tancovali u nás. Tancovali sme na túto pesničku. Leo sa postavil stiahol ma za ruku a začal tancovať. Choreografiu som vedela na spamäť a tak som začala tancovať aj ja. Smiali sme sa a tancovali. Bolo nám jedno, že okolo nás chodia ľudia a pozerajú na nás. Keď sme dotancovali Leo ma objal. "Dúfam, že to nebude vadiť tvojmu chalanovi" povedal Leo a zasmial sa, aj mi s ním. Potom sme išli na zmrzlinu. "Tak akú si dáte?" spýtal sa Liam. "Jahodovú" vykríkli sme s Leom naraz. "Vanilka" zakričala Sarah. "Ja si dám melónovú" povedal Liam. "A ty Lucas?" spýtal sa Leo. "Lucas?" spýtala som sa. Lucas tam ale nebol.

Ahojte Lass❤ Čo myslíte? Kde zmizol Lucas? To sa dozviete v ďalšej kapitole, ktorá výjde ešte dnes. Nezabudnite na ⭐ a tiež na 💬. Ľúbim vás my Lass😘

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Where stories live. Discover now