Prespávačka🌛💤

1.2K 59 1
                                    

Za 5 minút už u nás bola Soňa. Keď prišla vybalila sa a išli sme sa najesť. Potom sme išli ku nám do izby.

"Tak čo budeme robiť?" spýtala som sa natešene. "Nwm, môžme napísať Jonasovi" povedala Soňa. "Ok" povedala som a vybrala som mobil.

Kira😻💕: Ahoj
Jonas😊❤: Ahoj?😂
Kira😻💕: Sry, ale nudíme sa...😂
Jonas😊❤: Nudíte?🤔
Kira😻💕: Jop, je u nás Soňa😇
Jonas😊❤: Prespávačka?
Kira😻💕: No...😂❤
Jonas😊❤: Aj jaa chceem..😂
Kira😻💕: Tak príď😊
Jonas😊❤: Nee, srandujem😊😂
Kira😻💕: Do troch minút ťa tu čakám, inak máš prúser chlapče😂
Jonas😊❤: No ok😘
Kira😻💕: Čakám ťa 😘😍
Jonas😊❤: Ok veď už idem..😂😍

Potom som bola tete oznámiť, že príde ešte jeden hosť. "Crrrn" a už je aj tu. "Ahooj" vykríkla som a hneď som na neho skočila. Musím povedať, že za tu krátku dobu ako sa poznáme si s Jonasom strašne dobre rozumiem. Škoda, že zajtra odchádzam a už ho pravdepodobne nikdy neuvidím..😢
"Poď sa zložiť" povedala som a zobrala som mu ruksak. "Susan, toto je Jonas, môj kamarát" predstavila som ich. "Ahoj, teší ma" povedala Susan a podala mu ruku. "Keby niečo, budeme v izbe" povedala som. "Ok" povedala teta. "Jonas, nechceš večeru?" spýtala som sa. "Nie, ja už som večera doma" povedal Jonas. Potom sme si ešte pozreli jeden film a išli spať. Samozrejme, ešte predtým som obehla všetky socky (socialne siete). Hneď ako sa mi zobrazil instagram uvidela som tam fotku. Fotku ktorá ma prekvapila, možno až moc. Lucas pridal fotku ako sa s niakou babou držia za ruky. Nenapísal kto to je a na fotke bolo vidieť len ruky. Ešte, že niesom taká sprostá a Sarah ruky a spoznám úplne všade. Aj ten jej prsteň. Fakt ma to moc prekvapilo, Lucasa som ešte stále ľúbila😢... Skôr ma zarazil ten popis - "Thank you for everything my love😍 love you bby😘". Ok tak toto ma celkom dosť rozhodilo. "Ľudia idem na záchod" povedala som a odišla som aj s mobilom na záchod. Čím dlhšie som sa pozerala na tú fotku, tým viacej mi bolo z toho všetkého do plaču... Lucas ma sklamal, nech sa konečne rozhodne koho chce.... je mi z neho zle. Áno, možno mi vyšla slza ale skôr som bola nahnevaná. Kašlem na to, kašlem na Lucasa, kašlem na New York... Chcem tu ostať, pretože títo ľudia mi nikdy neublížili, a ani neublížia. Hneď som chytila telefón a zavolala mame. "Ahoj mami, sorry, že volám tak neskoro ale toto nemôže počkať. Prosiim, nebohla by som v LA ešte chvíľu ostať... prosiiim" prosila som mamu do telefónu. "Ok a prečo si sa tak rozhodla?" spýtala sa ma mama do telefónu. "Spoznala som tu super ľudí a páči sa mi tu o mnoho viac než v NY" povedala som. "Ok a kedy by si išla domov, a čo škola?" spustila mama. "Do školy môžem ísť sem, a domov môžem ísť v stredu napríklad..." povedala som. "Ok ale v stredu už naozaj" povedala mama. "Ďakujeem mami a dobrú noc" dovolala som z mamou. "Ľudia mám dobrú správu" oznamila som im. Potom som sa na nich pozrela a zistila som, že už spia. Tak som si ľahla tiež, o chvíľu som zaspala. V noci som sa zobudila na to, že do mňa niekto šťuchá...

Ahojte Lass❤ PLS do 💬 mi napíšte ako často mám vydávať kapitoly🙏 veľmi si to vážim😍 tak ako aj každú ⭐ od vás😊 ľúbim vás my Lass😘

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Where stories live. Discover now