Chýbal si mi...

1.8K 78 2
                                    

"Ok tak v prvej polovici som s Kirou" povedal Liam a objal ma.

"Ok a v druhej som s Kirou ja" zakričal Leo a usmial sa na mňa. "Ok" povedal Lucas trochu smutne. "Ok ako prvý sme išli ja a Liam. Nedovolím si povedať, že neviem tancovať. Tancujem už od piatich rokov. Začala ísť hudba a my sme sa snažili napodobňovať kroky tej profíčky z hip-hopu. Na moje počudovanie Liamovi to celkom dosť išlo. "Konieec" zakričala som. "Zvládli sme to na 84%" zaradoval sa Liam. "Wow, Kira máš obrovský talent" pochválil ma Leo. "Ďakujem" povedala som. "Ok teraz idem ja a Lucas" povedal Leo. Keď Leo začal tancovať spadla mi sánka. Tancoval lepšie než ta žena v Hip-hope, a to doslova. Keď dotancovali, skočila som na Lea a objala ho. Neviem prečo som to urobila ale neľutujem to. "Wow, nepovedal si mi, že si profík" usmiala som sa na neho a nemienila ho pustiť. "Kedy som ti to mal povedať, keď si išla bez slova na chodbe okolo mňa?" zasmial sa Leo a ja s ním. "Zvládli sme to na 85%" zakričal Lucas. "Ok teraz idem ja s Leom" povedala som. "Pripravená?" spýtal sa ma Leo a chytil ma za ruku. "Áno" odvŕkla som a rýchlo som sklopila hlavu. Ľúbim predsa Liama, nemôžem si niečo začínať s Leom. Rýchlo som stiahla ruku a dúfala, že to Liam nevidel. Začali sme tancovať. Keď sme dotancovali ani neviem ako ale ocitla som sa v Leovej náručí. Pozrela som sa Leovi do očí a neriešila okolitý svet. "Ok teraz idem ja a Lucas" prerušil ticho Liam. "Zvladli sme to na 96%" zakričal Leo a objal ma. Teraz išli na rad Liam a Lucas. Zatiaľ čo Lucas a Liam tancovali, Leo sa na mňa celý čas usmieval. Snažila som sa sústrediť na Liama a Lucasa, no nešlo to. Keď dotancovali rozbehla som sa za Liamom a objala ho. Keď sme sa doobímali, skočila som na Lucasa a objala aj jeho. Toto mi chýbalo. Nechcela som ho pustiť a "prekvapivo" som ho ani nepustila. "Chýbala si mi" pošepkal. "Aj ty mne" ešte viac som ho objala. "Prepáč" pošepkal mi. "Nie, to ty prepáč" vyšla mi slza. "Pustíš ma už" zasmial sa Lucas. "Nie" zasmiala som sa. Keď sme sa už konečne doobímali, Lucas mi prehodil ruku cez plece a išli sme do izby. Celý čas som sedela pri Lucasovi a nepustila ho. "Takže vy dvaja ste zasa v poho?" spýtala sa Sarah. "Áno" odpovedala som. "Už ťa nikdy nechcem stratiť" pošepkala som Lucasovi. "Ani nestratíš, o to sa postarám" povedal Lucas a objal ma. "Není slušné šepkať na verejnosti" zasmiala sa Sarah a my s ňou. "Ľudia koľko je hodín?" spýtal sa Leo. "Je osem" odpovedala som. "Čo? To už?" zadivil sa Leo. "Asi už nestíhneme zahrať Karaoke" smutne povedal Liam. "Asi nie, ale príďte zajtra, môžme zahrať" navrhla som. "Nebude vadiť tvojej mamine, že tu budeme kvíliť?" spýtal sa Liam. "Nie mama zajtra o druhej odchádza na služobku" povedala som. "Veď my sme zabudli, zajtra máme skúšku" povedal Lucas smutne. "Tak prídeme hneď zo skúšky" povedal Liam. "Alebo môžte ísť s nami na skúšku, ak chcete" navrhol Lucas.

Ahojte lass❤ dúfam, že sa kapitola páčila. Do 💬 mi píšte s kým si myslíte, že Kira nakoniec skončí. Tiež nezabudnite na ⭐. Ľúbim vás Lass😘

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin