Je koniec!

1.5K 79 2
                                    

"Lucas?" spýtala som sa. Lucas tam ale nebol.

Som sprostá. Bola som taká zaujatá Leom, že som si ani nevšimla, že Lucas odišiel. Teraz má fakt dôvod sa na mňa hnevať. Už to takto nevydržím, chcem aby sme zase boli ako predtým. To,že sme spolu začali chodiť, všetko iba skomplikovalo. Ale neviem si ani predstaviť život bez Lucasa. Som rada, že spolu chodíme, len keby nás minuli tieto hádky...
"Kde je Lucas?" spýtal sa Liam. "Zmizol" zasmial sa Leo. "Toto není vtipné..." vážne som sa pozrela na Lea. "Ok kľud" povedal Leo a zasmial sa. Áno, možno som bola na Lea trochu nepríjemná ale bola som proste nahnevaná. "Vedela som, že Lucas nebude nikde inde ako na našom tajnom mieste. Je to kúsok od môjho domu. Staré ihrisko ktoré sme si trochu zrenovovali. Nikto tam nechodí pretože to je za zarastenou trávou, nikto o tom nevie iba ja a Lucas. "Ľudia ideme ho hľadať, rozdelíme sa aby sme ho rýchlejšie našli" jasné, že som ho nechcela hľadať, vedela som kde je. "Ok" súhlasili. Každý išiel v svoju stranu. Ja som utekala na staré ihrisko. "Lucas prečo si odišiel?" spýtala som sa hneď ako som prišla. "Nudil som sa" povedal Lucas a ďalej sa hojdal na starej hojdačke. "Lucas toto musí prestať" povedala som naštvane. "Náš vzťah? Tak to máš pravdu" povedal Lucas ignorantsky. Čo? On sa práve so mnou rozišiel? Je nemožný! (práve som si spomenula na reklamu na snicers😂) Ja sa snažím náš vzťah zachrániť a robím preto všetko a on ma len tak nechá. Práve keď som kvôli nemu všetkým povedala, že mam chalana?! "Takže koniec?" spýtala som sa naštvane. "Vyzerá to tak" povedal Lucas. "Už ťa nechcem nikdy vidieť" povedala som a odišla. Utekala som domov. Nasťastie nikto nebol doma. Rozutekala som sa do izby, ľahla som si na posteľ a rozplakala som sa. Asi 10 minút som tam plakala do vankúša, keď niekto naraz zaklopal. Utrela som si slzy a utekala otvoriť. Keď som otvorila stál tam Liam. "Ahoj videl som ťa, že utekáš domov" povedal Liam. "Si v pohode, niečo sa stalo?" spýtal sa. "Nič, v pohode" povedala som. "Poď dnu" pozvala som ho. "Ok a teraz mi povec čo sa stalo" pozrel na mňa Liam a chytil ma za ruky. "Nič sa nestalo, čo by sa malo stať" odvrkla som. "Plačeš, a domov si bežala rýchlosťou vetra.... takže pochybujem, že je všetko v poriadku" povedal Liam. "Liam, nechcem ťa zaťažovať mojími problémami" povedala som. "Niečo s Lucasom" spýtal sa Liam. "Tak trochu, ale to nerieš, len malá hádka" povedala som. Liam ma objal. "Malá?" zasmiali sme sa.

Ahojte Lass❤ Tak Kira sa zozišla s Lucasom čo si myslíte, vrátia sa ešte k sebe? Svoj nazor napíšte do 💬 a nezabudnite potešiť ⭐. Ľúbim vás my Lass😍

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang