"No a čo budeme robiť my?" spýtala som sa.
"Môžme ísť na zmrzku" navrhol Jonas a ja som súhlasila. Išli sme na zmrzku a potom sme sa len tak prechádzali. "Jonas, ja ti musím niečo povedať" povedala som koktavo. Bála som sa, že sa nahnevá, že som mu to nepovedala skôr. Chcela som mu oznámiť, že som tu až do stredy. "Nič nehovor" povedal Jonas. Priblížil sa ku mne a pobozkal ma. Odtiahli sme sa až na nedostatok kyslíka. "Prepáč Kira... jaa" koktal Jonas. "Nič nehovor" povedala som a ešte raz som ho pobozkala. "Kira, veď ma zadusíš" zasmial sa Jonas. "A to vadí?" zasmiala som sa. "Že ma zadusíš?.... Áno vadí..." zasmial sa Jonas. Potom sme sa ešte také dve minúty smiali. "Kira? My teraz spolu...?" naznačil mi Jonas. "Pozri Jonas, ja som z NY a ty si z LA..." povedala som smutne. "Máš pravdu" povedal Jonas. "Ale kým som tu..." povedala som. "Takže do dnes večera som tvoj frajer" zasmial sa Jonas. "Noo, nie tak celkom.... vlastne tu som až do stredy" povedala som. "Čo? Kedy si mi to chcela povedať?" spýtal sa Jonas. "Prepáč Jonas ale také menšie prekvápko" usmiala som sa. "A vie o tom Soňa?" spýtal sa Jonas. "Nie" povedala som. "Aha, tak to bude pestré" zasmial sa Jonas. Zazvonil mi telefón a ja som to hneď zdvihla, volala mi Soňa. "Kira akurát som pred vašim domom, vy ste kde?" povedala Soňa do telefónu. "O 5 minút pred domom" povedala som a zrušila som. "Povieme o nás Soni?" spýtal sa Jonas. "Nie, prosím" povedala som. "Ok" povedal. Potom sme išli k nášmu domu. "Ahojte" povedala Soňa. "Ahoj" povedali sme naraz. "Prečo sa tak divne tvárite?" prezerala si nás Soňa. "Čo? My sme v pohode..." zahovorila som. Potom sme sa išli ešte raz prechádzať po meste. Tentokrát už žiadne fotky. Stále ma trápila tá vec so Sarah a Lucasom. Ešte, že mám toho Liama a Lea. O 20:00 sme išli domov. Rozlúčili sme sa a ja som išla k tete. "Teta nemohol by dnes u nás Jonas prespať?" spýtala som sa. "Ok ak mu to dovolia" povedala Susan. "Ok ďakujem moc" povedala som a napísala som Jonasovi. Jonas bol do piatich minút u nás. Išli sme sa navečerať a potom sme išli do izby. "Zahráme fľašu?" spýtal sa Jonas. "Prečo, pobozkať ťa viem aj bez fľaše" zasmiala som sa. "Fakt?" spýtal sa Jonas a snažil sa mi niečo naznačiť. "Fakt!" povedala som. "Neverím..." snažil sa ma vyprovokovať Jonas. Pobozkala som ho. "Ešte stále neveríš?" spýtala som sa. Jonas sa iba zasmial. Potom sme išli spať. Samozrejme ešte predtým som išla mrknúť sociálne siete. Leo pridal novú fotku. Na fotke bol odfotený s Liamom s popisom: Tak aspoň my dvaja... Moc som ten popis nepochopila, žeby sa pohádali... Mala som asi sto správ od Lucasa a dvästo správ od Sarah. Nemala som chuť si ich prečítať a tak som si len vypla telefón. Asi o dve minúty mi zavolal Lucas. Hneď som to zrušila. Asi mu bolo divné, že ešte niesom doma. O chvíľu mi zavolala aj Sarah tú som tiež zrušila. Vypla som si zvuky a išla som spať.
Ahojte Lass❤ po dlhšej dobe... prepáčte v poslednej dobe nemám ani čas ani chuť... Ľudiaaa prosím ⭐ a 💬... ďakujeeem🙃❤
Raya💕
ESTÁS LEYENDO
Ževraj "Boyfriend"
Novela Juvenil{ "Kira... viem, že som všetko pokašľal... a mrzí ma to... ak odídeš tak viem, že iba kvôli mne... Leo si ťa zaslúži viac ako ja... pretože ja som si svoju šancu už premrhal...ale chcem aby si vedela, že ťa milujem..." } { "Chcem ťa späť... takého a...