"Nie, počkaj keď už si tu..."
"Pozri Lucas, ja zajtra odlietam do Los Angeles.... aaa.... ja..." nevydržala som to a objala som ho. Vyšla mi slza ale to si dúfam nevšimol. "....Prepáč.... ja..." nemienila som ho pustiť. "Čo? Ty plačeš?" zasmial sa a objatie mi opätoval. "Prepáč" pošepkal. "Prepáč Kira, ja som si vážne myslel, že s Leom chodíš" ospravedlnil sa mi Lucas. "Lucas ale to je pravda, ja s Leom naozaj chodím..." povedala som a Lucas iba sklonil hlavu. "Chodím s Leom do školy" zasmiala som sa a Lucas mi na to celkom naletel. "Veď ty si..." zasmial sa Lucas. "Úžasná" dopovedal Lucas a objal ma. "No čo vy..." zasmial sa Liam. "Ahoj" vyskočila som na Liama medzi dverami. "Zajtra ráno už odchádzam, tak som sa prišla rozlúčiť" povedala som. "Ľudia ja už musím, zajtra ráno vstávam..." povedala som a ešte raz som ich objala. "Tak ako je to medzi nami?" spýtal sa ma Lucas, zatiaľ čo ma objímal. "Kamaráti prečo?" šepla som. "Iba kamaráti... alebo..." spýtal sa Lucas nervózne. "Pozri Lucas, ešte si to premyslím ale do Los Angeles idem kvôli tomu aby som si odýchla.... odych... to je to čo teraz potrebujem" povedala som a ešte viac som ho objala. "Prepáč" povedala som a opäť mi vyšla slza. "Ok daj potom vedieť" povedal Lucas a smutne sa pozrel na zem. Potom som ešte raz objala Liama. "Nezabudni zavolať" povedal Liam. "Neboj sa, budem volať každý deň" zasmiala som sa. "Ok ahoj, budeš chýbať" povedal Liam. Už som sa otočila, že pôjdem domov keď ma v tom zastavil Liam. "Niečo ti vypadlo" povedal Liam a podal mi niaky papierik. "Ale mne nič nevypadlo" začudovane som sa na neho pozrela. "Nehovorila si, že už musíš ísť?" zasmial sa Liam. "Aa..áno zabudla som, tak ahojte" povedala som a v ruke som držala papierik od Liama. Asi niaky bloček. Prišla som domov a hneď si ľahla na gauč. Išla som si pozrieť ten papierik. Keď som papierik otvorila bolo tam napísané: "Ľúbim ťa". Tak až teraz mi to celé došlo. Hneď som utekala do izby kde som sa pozrela z okna. Liam a Lucas bývali hneď oproti nám. Keď som odhrnula záves tak som v okne na proti videla Liama. Neviem ako ma napadlo, že tam bude stáť, ale predsa len sa už niaky ten čas poznáme. Zamávala som mu, a tak isto aj on mne. Rukami mi znázornil "Ľúbim ťa". Ja som sa len usmiala a urobila to isté. O chvíľu mi prišla správa. Áno, od Liama.
Liam: Ľúbim ťa❤
Kira: Ja tiež😘
Liam: Tak už sa asi neuvidíme...😢
Kira: Idem len na tri dni😂
Liam: Bez teba to je večnosť😢❤
Kira: Nebuď smiešny a poď radšej von😂😘
Liam: Čo? Teraz?😂
Kira: Noa... rodičov aj tak nemám doma a potrebujem pomôcť dobaliť
Liam: Áno, lenže ja rodičov doma mám😂
Kira: Tak príď prespať❤
Liam: Ok o chvíľu som pri tebe...
Kira: Ok, čakám ťa😘Potom som odložila mobil a čakala na Liama.
Ahojte Lass❤ ľudia prepáčte, že teraz niesom moc aktívna ale však to poznáte... škola a tak..
Ľudia som veľmi vďačná za každý 💬 a za každú ⭐. Love you my Lass😘Raya💕
YOU ARE READING
Ževraj "Boyfriend"
Teen Fiction{ "Kira... viem, že som všetko pokašľal... a mrzí ma to... ak odídeš tak viem, že iba kvôli mne... Leo si ťa zaslúži viac ako ja... pretože ja som si svoju šancu už premrhal...ale chcem aby si vedela, že ťa milujem..." } { "Chcem ťa späť... takého a...