Neskôr...

1.3K 57 3
                                    

"Čo? Potom všetkom máš ešte odvahu mi takto hnusne klamať? Vypadni!" zhukla som a on sa dal na odchod. "Fajn" povedal a odišiel.

O chvíľu prišla ďalšia nemilá návšteva. Sarah. "Už aj ty?" povedala som a prekrútila som očami. "Prepáč... ja... " povedala. "Ublížila si mi" povedala som. "Ale ako vieš, že som to bola ja?" spýtala sa so slzami v očiach. "Poznám ťa..." povedala som. Čo si myslí, že jej ruku nespoznám? A ešte ten jej prsteň... A áno veľmi mi ublížila... zlomené srdce bolí najviac. "Prepáč ja... neviem ako ma to napadlo... proste som sa ti chcela pomstiť a nevedela som, že to dopadne až takto" povedala. "Pomstiť? A za čo? Že si mi prebrala chalana?" povedala som s výčitkou. "Prosím odíď... Hneď" povedala som a ukázala som na dvere. "Ako myslíš" povedala, pri čom silno plakala a odišla.
*Z pohľadu Sarah*
Neviem ako zistila, že tie gorálky som na zem nasypala ja. Je mi to ľúto, nevedela som, že to dopadne až takto. Len som sa chcela pomstiť za to, že sa so mnou rozišiel Lucas kvôli nej.
*Pohľad z tretej osoby*
Sarah a Kira sa nepochopili... Sarah nevedela, že Kira stratila pamäť a nič si nepamätá. Kira si zasa nepamätala nič od toho ako prišla domov... do New Yorku. Sarah nechápala ako to Kira zistila, no Kira hovorila o tej fotke čo pridal Lucas.
«Prešlo niekoľko týždňov a Kira neprehovorila ani so Sarah ani s Lucasom. Lucas a Liam nakoniec klip nenatočili nechali Lyrics. Kira strávila v nemocnici ešte týždeň a potom ju pustili domov. Zdržiavala sa len doma a telefón nikomu nezdvíhala. S Liamom a Leom už nieje v kontakte. Kira si stále nič nepamätá a není si vedomá ani toho, že stratila pamäť. Kariera Lucasa a Liama sa zatiaľ nikde nepohla. Sarah má stále výčitky svedomia s toho čo urobila Kire.»

"Crrrn" počula som zvonček. Mám ísť otvoriť? Kašlem na to. Ak je to Sarah tak má smolu... nechcem ju vidieť... ak je to Lucas... neotvorím... nenávidím ho. Pôjdem si ľahnúť. Zase. Ľahla som si na posteľ a hneď som zaspala.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

{ "Kira... viem, že som všetko pokašľal... a mrzí ma to... ak odídeš tak viem, že iba kvôli mne... Leo si ťa zaslúži viac ako ja... pretože ja som si svoju šancu už premrhal...ale chcem aby si vedela, že ťa milujem..." }

{ "Chcem ťa späť... takého aký si bol... smiali sme sa spolu a robili hlúposti... bolí ma keď ťa vidím sedieť bez slova a na tváry máš výraz ktorý nepoznám... trhá mi to srdce" }

{"Lucas Bucket, milujem ťa..." }

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

V tom sa mi to všetko vybavilo. To ako mi Lucas povedal, že ma miluje... ako som to povedala ja Lucasovi. Možno si nič viac nepamätám ale toto mi stačí aby som všetko napravila. Obliekla som sa rozutekala som sa k Lucasovmu domu. Zazvonila som a otvoril mi Lucas. Hneď som sa na neho hodila a objala som ho najpevnejšie ako to šlo. "Prosím nepúšťaj ma" povedala som. "Neboj sa, to som ani nemal v pláne" povedal.

Ahojte Lass❤ pravdou je, že tieto časti píšem v noci a ráno ich zverejním... takže ak nájdete niake chyby tak prepáčte ale už sa mi z toho motá hlava... ľúbim vás😢💛

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu