·Koniec·

1.3K 58 0
                                    

"Netráp sa kvôli nemu, keby ťa mal fakt rád, nenechal by ťa plakať" povedal Liam a usmial sa. Ja som ho na to len objala.

*Doma*
"Čaute, som doma!" zakričala som. Nikto sa neozval, rodičia boli zrejme zase v práci. O chvíľu mi zazvonil mobil, bol to Liam. "Ahoj, vidím, že nemáš čo jesť, nezájdeš na pizzu?" spýtal sa Liam do telefónu. "Ako vieš, že nemám doma rodičov?" spýtala som sa. "Pred domom nemáte auto" zasmial sa. "Okj tak o 5 minút pred mojím domom" povedala som. Potom som už len čakala na Liama.
*V reštaurácii*
Dojedala som pizzu keď som zrazu započula povedomí hlas. Išiel z rádia. "Liam... ale veď" povedala som. "Chcel som ti to povedať, ale nebolo kedy" povedal. Nechápem ako mohli stihnúť vydať vlastnú pesničku, veď som bola preč len krátko. "Ale kedy?" spýtala som sa. "Keď si bola v LA, všetko to bolo tak narýchlo" povedal. "Takže mám slávneho kamoša?" spýtala som sa so smiechom. "Nenazval by som to tak ale môžme sa tváriť, že áno" povedal a zasmial sa. "Je úžasná... ako sa volá?" spýtala som sa. "For you" povedal. "A kto ju skladal?" spýtala som sa. "Ja a Lucas... s melódiou nám pomohol producent" povedal. Potom som išla domov a hneď som si tú pesničku pustila. Videoclip ešte nebol, zatiaľ iba Lyric. Videoclip idú natáčať tento týždeň. Potom som si ľahla a ani neviem ako, zaspala som.
*Ráno*
Ráno som sa zobudila a rodičia boli zas dakde v keli. Napadlo ma, že zájdem za Liamom a môžme skočiť na zmrzku. Obliekla som sa a vybrala som sa k Liamovmu domu. Zaklopala som. Otvoril Lucas. Zmrazilo ma. Stála som tam ako obarená. "Kira, jaa... vysvetlím ti to" povedal Lucas. "Nie Lucas! Tu už není čo vysvetľovať... prosím už mi nevolaj... vymaž si moje číslo a zabudni na mňa... kašlem na to... kašlem na všetko... rozmýšľam o LA možno sa tam predsa len vrátim... a to na trvalo... vieš, oni by mi nikdy neublížili... a ani neublížia... prosím... daj mi pokoj a zmizni mi zo života!" nakričala som na neho so slzami v očiach a rozutekala som sa domov.
*Z pohľadu Liama"
Počul som Kirin hlas a tak som rýchlo pribehol k dverám. No videl som už iba ako uteká domov. "Čo si jej spravil?!" spýtal som sa naštvane. "Nič... to ona sa nahnevala" povedal Lucas. "Ty si... tebe to nedopína? Vieš čo si jej urobil a ešte to budeš zvaľovať na ňu?" spýtal som sa naštvane. "Pozri... už to aj tak nemá cenu" povedal Lucas a spustil sa po dverách až na zem. "Ako, že to nemá..?" nestíhol som dohovoriť. "Kira chce odísť... chce sa odsťahovať... do LA" povedal Lucas. "Čoo? Ak stratím svoju najlepšiu kamarátku len kvôli tebe tak ti to v živote neodpustím!" nakričal som na neho a odišiel.
*Z pohľadu Lucasa*
Kira mi povedala asi všetko čo mohla a uprimne? Zaslúžil som si to. Ale nemôžem teraz nechať Sarah len kvôli tomu, že Kira sa hnevá. Noo.. vlastne, Leo sa mi ani nepozdravý a Kira a Liam ma nenávidia. Ak sa Kira odsťahuje, nikdy v živote si to neodpustím. Keby som nepočúval ten blbý rozhovor v Reštike. Sadol som si na schody a ruky vložil do dlaní. Všetci ma nenávidia. Ale môžem si za to sám...

Ahojte Lass❤ po dlhej dobe konečne ďalšia časť😇 ďakujem mooc za vote💜 je mi ľúto, že časti už niesu tak často ale posledné dni... noo... 😢
Ľúbim vás💛

Raya💕

Ževraj "Boyfriend"Where stories live. Discover now