Shut up

400 52 48
                                    

JUNGKOOKIN NÄKÖKULMA

Makaan sängyllä Taen vieressä. Hän hymyilee ja silittää poskeani. Hän kääntyy kyljelleen ja ottaa puhelimensa yöpöydältä.
"AAA! Kello on tosiaa 19.40. Meil o iltapala 19.45",Tae sanoo.
"Oho",sanon ja naurahdan.
Tae nousee sängyltä ja menee laittamaan vaatteita päälle. Nousen itsekkin ja vedän lattialta päälleni ensimmäiset käteen sattuvat vaatteet.
Ne ovat minun mustat farkkuni ja punainen huppari jonka omistaa tämän planeetan ihanin ihminen, Kim Taehyung. Huppari on minulle hieman iso mutta se ei haittaa. Siinä on tietty tuoksu, se tuoksuu samalta kun Taehyung.
Tae laittaa jalkaansa mustat farkkunsa ja MINUN maastokuvioiseni hupparin. Hymyilen hänelle ja hän vastaa hymyyni.

Lähdemme kävelemään ruokalaan ja ihmettelemme miksi vastaan kävelevät ihmiset katsovat meitä jotenkin oudosti.

Saavumme ruokalaan ja käymme hakemassa syötävää. Minä otan leivän jonka päälle en vaivaudu laittamaan mitään ja Tae ottaa leivän jonka päälle levittää margariinia ja laittaa siivun juustoa. Etsimme pöytää ja näemme Jiminin ja Yoongin istuvan yhdessä ikkunanviereisessä pöydässä. Kävelemme heidän luokseen ja istumme alas.
"Moi",minä ja Tae sanomme
"Moi",Jimin ja Yoongi vastaavat.
Taehyung alkaa syödä leipäänsä, mutta minä vain kökötän paikoillani.
"Jungkook. Syö",Taehyung sanoo.
"E-ei mul oo nälkä",sanon.
"No ei varmaa oo kummallakaa teist ku näytätte silt et ootte syöny toisenne",Yoongi sanoo.
Minä ja Tae katsomme toisiamme ensiksi ihmeissämme ja sitten Jiminiä ja Yoongia.
"Ette tainnu kattoo peiliin ennenku tulitte syömää?",Jimin sanoo.

Katson Taehyungia tarkemmin ja tajuan viimein mistä Jimin ja Yoongi puhuvat. Yskäisen kiusaantuneesti ja vedän hupparin kaulusta kaulani peitoksi. Taehyung tekee samoin.
Jimin nauraa pienesti ja Yoongikin näyttää huvittuneelta.
"Oliks kivaaki?",Jimin kysyy.
"Turpa kiinni!",minä ja Tae huudamme yhtä aikaa ja alamme nauraa.

266 WORDS

Okeiiiiiii D: Täs kesti melkee 5 päivää ja täst tuli tälläi tylsä täyteosa + törkeen lyhyt ;-;
MUT ANYWAYS
LAITTAKAA EDELLEEN KYSYMYKSIÄ! VASTAAN NIIHIN KU 500 LUKUKERTAA MENEE RIKKI. VOITTE LAITTAA KANS HAHMOILLE KYSYMYKSIÄ.

TÄHÄN KYSYMYKSET JUNGKOOKILLE

TÄHÄN KYSYMYKSET TAEHYUNGILLE

TÄHÄN KYSYMYKSET JIMINILLE

TÄHÄN KYSYMYKSET YOONGILLE

JA TÄHÄN KYSYMYKSET MULLE

KIITOS KUN LUIT❤

VISKI🥀

Alive ;; Bts ;; VALMIS☑️Where stories live. Discover now