Jimin's 'ending'

278 42 16
                                    

VIIKKO JA KAKSI PÄIVÄÄ YOONGIN LÄHDÖN JÄLKEEN

Siitä on 9 päivää kun Yoongi lähti. Olemme puhuneet puhelimessa, viestitelleet ja snäpänneet joka ikinen päivä mutta ikävöin häntä silti ihan liikaa.

Saan yllättäen viestin Yoongilta.
Siinä lukee näin: -Tuu tänne alas.-
Automaattisesti hyppään ylös ja lähden laittoman lujaa juoksemaan alas. Laitoksen pääovilla juoksen pahki johonkin.
Katson kuka tai mikä se on ja katseeni kohtaa Yoongin virheettömät kasvot.
Nostan hänet ylös ja välittömästi painan huuleni hänen omiaan vasten.
"Sä tulit takas" ,sanon suudelman päätyttyä.
"Nii tulin. Ja tiätkö mitä, sä lähet täältä" ,hän sanoo.
"Ai mihin?" ,kysyn ihmeissäni.
"Mun faija osti meille asunnon. Tiiän, en aluks uskonu itekkää" ,Yoongi sanoo ja hymyilee niin leveästi että varmasti koko Etelä-Korea näki sen.
"Eli, me voidaa asuu yhessä?" ,kysyn.
Yoongi nyökkää.

Heittäydyn kiinni vanhemman kaulaan ja halaan tätä.
"En oo koskaa ollu yhtä onnellinen" ,sanon.
"Katotaanks?" ,Yoongi kysyy.
"Häh?" ,kysyn Yoongilta.
"Näät sitte. Hoidetaa sut eka ulos täältä" ,Yoongi sanoo.
Olen yhä hieman ihmeissäni mutta lopulta lähdemme selvittämään asioita että pääsisin kotiin. Minun ja Yoongin yhteiseen kotiin.

Lopulta kun saamme asiat selvitettyä lähdemme takaisin alas. Yoongin isä oli luvannut viedä meidät uudelle asunnollemme. Minua jännitti hieman tavata hänet mutta Yoongin läsnäolo sai minut unohtamaan hermoiluni.

Astumme sisään valkoiseen volvoon. Istun takapenkille ja Yoongi istuu viereeni. Yoongim isä tervehtii minua ja esittäytyy minulle iloisesti.
"Olet varmaan Jimin?" ,hän kysyy.
"Joo" ,vastaan hieman ujosti.
"Olen kuullut sinusta." ,hän sanoo.
"Toivottavasti hyvää" ,sanon.
"Pelkkää hyvää" ,hän sanoo.
Hymyilen.

Noin viiden minuutin kuluttua Yoongi  isä parkkeeraa auton kauniin siniseksi maalatun talon pihaan.
"Perillä ollaan" ,hän sanoo.
Avaan turvavyöni ja kiitän kyydistä. Yoongi tekee samoin ja nousemme autosta.

Menemme talon ovelle ja Yoongi ava sen päästäen minut sisään.
"Meiän kämppä on tokassa kerroksessa" ,Yoongi kertoo.
Nyökkään ja lähden kävelemään portaita ylös. Yoongi avaa asunnon oven minulle ja astun sisään eteiseen.
Kiertelen asunnossa hieman ja se on ihanasti sisustettu.

"Jimin!" ,kuulen Yoongin äänen eteisestä.
Kipitän hänen luokseen.
"Juu?", kysyn.
"Tykkäätkö?" ,hän kysyy.
"Rakastan" ,vastaan.
Yoongi hymyilee.

Yoongi penkoo takkinsa taskuja.
"Mitä etit?" ,kysyn.
"Käänny ympäri ja laita silmät kiinni" ,Yoongi sanoo.
Hieman hämmentyneenä teen niin.
"Sanon ku saat kattoo",hän sanoo.
"Joo" ,vastaan.
En tiedä mitä hän säätää, mutta hetken kuluttua hän sanoo:"Nonii saa kattoo"

Käännyn ympäri ja sydämeni hypähtää kurkkuuni. Yoongi on maassa polvillaan ja hänellä on käsissään rasia jossa on sormus.
Peitän suuni käsilläni.
"Park Jimin? Haluisiks sä tulla mun aviomieheks?" ,Yoongi kysyy.
En pysty vastaamaan. Nyökytän päätäni hullun lailla kun onnen kyyneleet valuvat poskillani.
"KYLLÄ! YOONGI KYLLÄ!" ,huudan.
Yoongi pujottaa kauniin timanttisormuksen vasempaan nimettömääni.

Yoongi nousee takaisin seisomaan ja välittömästi suutelen tätä.
Suudelma kestää rikkoutumatta ainakin muutamia minuutin kunnes meidän täytyy irrottautua toisistamme.
"Yoongi oon vitun onnellinen, rakastan sua enemmän ku ketää" ,sanon kyyneleet silmissä.
"Jimin nii mäki sua"

452 WORDS

Tää oli täs nyt myös Jiminin ja Yoongin osalta. Enää 1 osa ja tää on valmis.

Alive ;; Bts ;; VALMIS☑️Where stories live. Discover now