TAEHYUNGIN NÄKÖKULMA
Olin juuri käynyt kansliassa hakemassa avaimeni huoneeseeni. Sain sieltä myös jonkun ihme kansion jonka sisältö ei minua erityisesti jaksanut kiinnostaa. Lopulta löysin huoneeni. Huone numero 22. Avaan oven ja astun sisään. Ihmetyksekseni huoneessa on joku. Hän ei ilmeisesti huomaa tuloani ennen kun suljen oven.
Hän katsahtaa minuun ja ottaa kuulokkeet pois korviltaan.
"Hei", hän sanoo hieman kysyvästi.
"Moi", vastaan.
"Onks tää sunkin huone?", hän kysyy.
"Ei. Tulin tänne iha muute vaa täl avaimel joka mulle just annettiin", sanon huvittuneesti mutta ehkä hieman tylysti.
"Ahaa. Okei.",hän vastaa.
"Joo sori. Saatan olla välil vähä tyly. En oo polttanu koko päivänä",sanon.
Se on ihan totta. Minun teki mieli tupakkaa. Aika helvetin paljon.
"Aaa ei se mitää. Oon muute Jungkook", poika kertoo.
"Taehyung", esittäydyn järjestellen tavaroitani.
Jungkookiksi esittäytynyt poika ottaa oman kansionsa yöpöydältään.
"Tääl kansios on kuulemma jotku säännöt. Vois kattoo millaset",Jungkook sanoo ottaen paperilapun kansionsa välistä.
Hän istuu lattialle ja nojaa sänkyynsä.
Kävelen hänen luokseen ja istun hänen viereensä.
"Käy. Haluun tietää onks tää sellai chilli paikka jos voit vaa perseillä vai joku natsien keskitysleiri", sanon.
Jungkook naurahtaa.
Luemme säännöt:
1. Herätys arkisin 8.00
2. Herätys viikonloppuisin ja lomilla 9.00
3. Huoneesta ei poistuta ennen 7.00
4. Huoneesta ei poistuta 22.30 jälkeen
5. Huone siivotaan joka tiistai ja lauantai
6. Pyykkiä voi pestä joka päivä 10.00-17.00
7. Suihkussa voi käydä joka päivä 14.30-19.00
8. Puhelin otetaan pois ma-to 22.00
9. Alaikäiset eivät polta laitoksessa
10. Laitoksessa ei juoda alkoholia
11. Hoitajan tai ohjaajan luvalla on sallittua liikkua sovitulla alueella.
12. Viikolla ulkona saa olla 19.00 asti
13. Viikonloppuna ulkona saa olla 21.00 asti
14. Aamupala on pakollinen
15. Lounas on pakollinen
16. Päivällinen on pakollinen
17. Iltapala on pakollinen
18. Välipalat ovat vapaaehtoisia"Wou. Natsien keskitysleiri tää on", sanon.
Jungkook pysyy hiljaa. Katson häntä.
"Hei? Ootsä kunnos?", kysyn.
Hän näyttää ahdistuneelta ja pudistaa päätään.
"Mikä sul tuli?", kysyn hämmentyneenä.
"Mun pitää pakosti syyä neljä kertaa päivässä. Emmä sellaseen pysty",hän sanoo kyynelten partaalla.
Katson häntä ja ymmärrän hänen järkytyksensä. Hän näyttää siltä kuin ei olisi syönyt kuukausiin. Luut hänen kaulassaan näkyivät todella selkeästi kuten myös luut hänen tärisevissä käsissään. Sen takia hän on varmaan tänne joutunut.
"Millon meil on seuraava ruoka?",kysyn.
"Se lukee kai niis aikatauluis",Jungkook vastaa.
"Aa okei", sanon ja nousen hakemaan aikataulujani. Katson ruokailut keskiviikkoisin.
"Päivällinen on 17.00", sanon.
Jungkook ottaa puhelimensa taskustaan ja katsoo kelloa.
"Kello on jo 16.40", hän sanoo.
"Tuutko mun kaa röökille vielä enne ruokaa?", kysyn.
"Emmä polta mut voin tulla mukaan", hän vastaa.
Nyökkään ja otan mustan farkkutakkini tuolilta johon sen olin laskenut. Jungkook ottaa oman takkinsa ja lähdemme huoneesta. Lukitsemme oven ja lähdemme kävelemäön portaita alas.Saavumme pääoville joissa ohjaaja katsoo meitä hetken.
"Minnes olette menossa?", tämä kysyy.
"Me käyään ulkona", sanon.
"Ruoka on kahdenkymmenen minuutin päästä",hän sanoo.
"No ku mua ahistaa iha törkeesti nii tarvisin raitista ilmaa", Jungkook sanoo.
"No selvä. Olkaa kuitenkin ruokailussa ajoissa", hän sanoo.
Nyökkäämme ja menemme ovesta ulos. Kävelemme muutaman puun taakse niin että meitä ei näe. Otan askin taskustani ja pistän yhden tupakan huulieni väliin. Tarjoan askia Jungkookille.
"Haluuks säki?", kysyn.
"En polta mut iha mite vaa",hän sanoo välinpitämättömästi ja ottaa askista yhden tupakan.
Laitan askin takaisin taskuuni ja otan sytkärini. Sytytän meidän molempien tupakat. Laitan sytkärini taskuuni.
"Tuli muuten mieleen et ku nyt sä tiiät miks mä oon täällä nii voiks sä kertoo miks sä oot täällä?", Jungkook kysyy.
"No kaipa mä voin. Se syy on oikeestaan suoraa vaa alkoholi ja huumeet", vastaan.
Jungkook nyökkää.
"Ooks pahastikki koukussa?", hän kysyy.
"No jos mietitään et nyt kahen vuoden sisällä kolme päivää on ollu mun pisin aika ilman alkoholii nii tota... Enkä oo huumeisii enää koukus. Olin vielä vuosi sitte", kerron.
"Okei. Ite en juo", hän sanoo.
"Hyvä vaa. Jos joisit yhtä paljo ku mä olisit kuollu jo ajat sitte", sanon.
"Nimeomaa.", hän sanoo.
Saamme tupakat poltettua ja menemme takaisin sisälle.Kävelemme ruokalaan. Siellä on pitkä jono jonka perään asetumme. Minä ja Jungkook kävelemme vierekkäin. Pian saavumme linjastolle ja otamme tarjottimet ja ohjaaja tulee Jungkookin taakse.
"Kai tiedät että täällä sinun on sitten myös syötävä jotain?", hän kysyy ja yrittää ilmiselvästi ärsyttää Jungkookia tahallaan.
Jungkook pysyy hiljaa. Ymmärrän häntä, hän ei halua ongelmiin.
"Kai myös tiedät että jos sinulta kysytään jotain niin olisi ihan kohteliasta vastata", hän sanoo.
Käännyn häneen päin.
"Mikä sä oot puhu kohteliaisuudesta? Mitä jos pidät turpas kiinni ja mietit seuraaval kerral mitä vittu tuut aukoo päätäs ihmisille", sanon tällä ääntäni korottaen.
"Täällä sinä et korota ääntäsi ohjaajille. Ymmärretty!?", hän sanoo vuorostaan ääntään korottaen.
Pyöräytän hänelle silmiäni vittuuntuneesti. Kaadan vettä lasiini ja lähden etsimään pöytää Jungkookin kanssa. Menemme kahden hengen nurkkapöytään ja istumme alas.769 WORDS
EN TIIÄ MITÄ TÄSTÄ LUVUSTA TULI MUT TOIVOTTAVASTI KUITENKI TYKKÄSITTE X3 KOMMENTOIKAA MIELIPITEITÄ JA PAINAKAA TÄHTEÄ JOS TYKKÄSITTE♡ TEEN TÄNÄÄ VIEL AINAKIN YHEN OSAN C:VISKI🥀
ESTÁS LEYENDO
Alive ;; Bts ;; VALMIS☑️
FanficENNEN KUN LUET NIIN MAJOR TRIGGER WARNING 💔 Kaikkia heitä yhdistää erilaiset ongelmat joita he päivittäin kohtaavat. Aina ei näe syytä elää, kaikilla on kuitenkin sellainen. Näillä pojilla se on se että heillä on toisensa. 💔 !Boy×Boy! !Väkivalta! ...