8.

18 5 0
                                    

"Par ko tu domā?" Mēs abi reizē viens otram pajautājām.
Es: "Es pat īsti nezinu. Šis viss ir tik ātri. Kaut kā dīvaini, ka māte tik vēsi reaģēja, ka tu uzradies. Bet nu... varbūt tas ir kaut kāda veida mājiens par to, ka man vajadzētu mainīt savu dzīvi? Tomēr tur es biju bez draugiem, te cerams būs savādāk."
Niks: "Chillo būs. Varu tev apzvērēt. Es tevi iepazīstināšu ar saviem draugiem. Mēs varēsim iet uz ballītēm. Ganjav tev uzradīsies puisis. Būs forši. Tikai tagad mums jāaizbrauc pakaļ tavām mantām."
Es: "Bett...Es tev nepateicu vienu lietu."
Niks: "Kādu?"
Es: "Man ir suns. Mazs Jack Russel terjers. Viņu sauc Maksis. Es nezinu ko man ar viņu darīt. Uz šejieni nevarēs ņemt- būs mums apgrūtinājums, bet mājās arī skumji būs atsāt. Un vēl pie tam pie cilvēkiem kuri par sunci nerūpēsies."
Niks: "Nū... Paņemsim kādu laiciņu uz šejieni Maksi. Paskatīsimies kā viņam te ies, un tālāk izdomāsim. Ok?"
Es: "Ak dievs paldies tev." Es tik spēcīgi cik vien varēju apskāvu Niku.
Es: "Mums nebūtu jābrauc pie manis jau? Ir pus divi!"
Niks: "Bļa jau? Tā pagg..."
Niks kādam piezvanīja. Viņš iegāja istabā, es paliku uz balkona sēdēt, tākā nedzirdēju, ko un ar ko viņš tur runā. Pēc 5.min viņš atnāca un teica ka viņš sarunāja ar draugu, ka tas draugs mums iedos mašīnu.
"Yas bitch. Tas ir tik labi, jo man taču būs daudz mantas, un vēl suns gosh es atkal nomirstu. Yeah Keil vēl viena dzīvība iztērēta." Es domāju.
"Tā labi. Ģērbjamies. Mēs sarunājām ka pus 3jos tiksimies ar Džo (tas ir čalis kurš mums iedos mašīnu) un varēsim braukt." Niks teica
"Oke." Es tik ātri piebildu.
Mēs abi saģerbāmies, uzvilkām savus apavus un jakas, un skrējām. Mums bija jāaiziet līdz "Galerijai Centrs". Tur tas Džo mūs ķip gaidīs. Mēs aizgājām līdz vietai, kur mums iedotu mašīnu, un es sāku pētīt apkārtni. Mēs piegājām pie kāda diezgan izskatīga čaļa ar melniem matiem un labu stilu. Viņi abi ar Niku sasveicinājās. Tad Niks iepazīstināja mani ar Džo. Viņš likās baigi foršs. Džo mums parādīja mašīnu, ar muru brauksim.
"Tf mercedess... i'm shok."
Es nodomāju. Legit pirmais ko es izdarīju-uzsnapoju un uzraxtiju pie bildes "My new car. Skauzzzz?😂"
I know kaut kā pēdējā laikā esmu baigā bad ass bitch.
Labiii... mēs iekāpām mašīnā, un braucām.
Mēs pa ceļām kā kaut kādi idioti klausījāmies stulbas dziesmas, tik skaļi cik vien var, un kliedzām līdzi dziesmas vārdus. No malas tas varētu izklausīties šausmīgi. Mums bija pilnīgi vienalga tajā brīdī, jo mums bija pārāk jautri, lai domātu par kaut ko tādu. Heh.
Mēs ļoti ātri aizbraucām. Bija tik forši, ka mēs abi negribējām kāpt ārā no mašīnas. Piebraucām pie manas mājas.
"No way. Tu te dzīvo?" Niks norādija uz manu māju. "Ko pie velna tu dari pie manis?"...

Heyy... Jauna daļiņaaaa. Es diezgan daudz uzraxtīju, takā es ceru,ka jums neapniks lasīt. Es domāju, ka tagad likšu daļas biežāk, jo man kkā pēdējā laikā ir iedvesma.
Ja jums nav slinkums uzraxtat zem šīs daļas savas domas, vai ieteikumus, vai kaut ko kas jums nepatīk... būšu pateicīga
Xoxo- Jaunozola❤

Story Abot LifeWhere stories live. Discover now