Prolog

598 38 6
                                    

Jest oczywiste, że po 16 latach życia w odizolowanym od reszty planety kraju lecz mając dostęp do Internetu zakochasz się w obcej muzyce, sztuce, dziełach pisanych, ogólnie całej kulturze. Moim zdaniem oczywiste jest również, że zapragniesz odwiedzić inne kraje. Problem pojawia się wtedy kiedy jesteś siostrą króla Wakandy i jednocześnie najinteligętniejszym człowiekiem na ziemi. Nie pomyślałabym, że się tego kiedykolwiek doczekam ale w dzień w którym T'challa zaskoczył cały świat i oznajmił jaka naprawdę jest Wakanda. Zaczęłam wierzyć, że kiedyś mi pozwolą zostać w USA dłużej niż dwa dni. I wkońcu się doczekałam trzy miesiące po walce z brzydkim złym fioletowym tytanem. Moja matka i brat uznali, że mogę wyjechać do Nowego Yorku i przebywać tam jeden semestr szkolny. Oczywiste jest to, że amerykańska szkoła nie jest mi do niczego potrzebna ponieważ uczę się w rodzinym kraju, ale myśl o tym że będę mogła poznawać nowych ludzi i nową obcą mi kulturę z bliska, jest fantastyczna. Niestety to brat wybrał liceum do którego będę uczęszczać i pomagał mu w tym Tony więc jestem pewna, że nie jedynym powodem dla którego wybrali ''Mitown Hight school of saince and technology,, jest wysoki pozimom nauczania lecz teraz inne przyczyny wybrania dla mnie tej szkoły mnie nie obchodzą. Nie mogłam niestety wyjechać bez ochrony ponieważ ''To niebezpieczne''  jakbym nigdy nie robiła niczego niebezpiecznego.  T'challa i Okoye przydzielili mi do ochrony najmłodszą członkini Dora Milaje o imieniu Ramit oczywiście Ram znam od wielu lat i wsumie to dobrze ,że jedzie że mną, inaczej była bym samotną nastolatką w Quenss a tak to będzie nas dwie.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Uznajemy, że podczas Avengers 4 zginą Kapitan i Czarna Wdowa. A cała reszta rozsypanych wróciła do życia. Dziękuję za uwagę.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

The One From Wakanda ~Shuri~ |Peter Parker|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz