-1-Kötü Dami

1.9K 75 36
                                    

Ben Damian Wayne 14 yaşındayım Beni çoğunuz elbet tanıyor.Robin ve Bruce Wayne'nin tek öz oğluyum Ve üvey abilerimi asla kabullenmiyorum.Onlarla olmak benim için bir zorunluluk.
Tim Drake üniversitede okuduğu için yanımızda olmuyor başka bir şehirde.Şuan Babam,JASON Todd ve Dick Grayson ile yaşıyorum.Jason soğuk,havalı,agresif,uzun boylu,yakışıklı.Kızların aradığı her özellik var.
Dick şirin,yılışık,uzun boylu,yakışıklı,korumacı Ve aramızda en büyük.
"Damian!!!!!"Dick boynuma atladı kitap okuyordum."Çekil Grayson."Çok sevgi dolu...Bu özelliği iğrenç."Ama Damian..."Ona ölümcül bir bakış atınca çekildi."Damian..."Başını eğince kitabı kapattım.Kötüyüm belki ama canavar değilim..."Off tamam Ne istiyorsun?"Gözleri parlıyordu."Jason ile beraber zaman geçirelim!"Çok yılışık...Hiç benlik değil."Hayır istemem."Oturduğum koltuktan kalkıp kitabı kitaplığa koyup mağaraya ilerlemeye başladım."Damian lütfen!"Bacağıma yapışmıştı."Lan bırak yılışık!"Zor yürüyordum.Yapışmış bırakmıyordu."Damian bizi sev!!!"Tanrım..."Lan bi git Grayson!"Tanrım neden beni bu delilerle başbaşa bırakıyorsun?
Kafasına çakıp mağaraya indim.Rıbin kostümümü giydim ve maskemi aramaya başladım.
"Bu huyu çok sinir...Gıcık oluyorum ona!Keşke var olmasaydı!"Arkamdan gelen sesi duyup arkama baktım."Grayson?"Tam bir canavarım.."..."Ağır konuştum...Fazla mı oldu?.."Damian..."Yalan yok biraz teleşlanıyordum."Grayson ben...Yani öyle değil yanlış anladın!"Koşarak yukarı çıktı.Peşine takıldım."Grayson dur!"Durdu ve bana döndü yüzüne bakmıyordum.Yere tek tek damlayan göz yaşlarını farkettim ve yüzüne baktım."Grayson..."Gözleri buğulanmıştı Ve onu ağlatmıştım.Canavar gibi hissettim kendimi.O kadar sevgi dolu bir insanı ağlatabilmiştim..."Sadece abin olmaya çalışıyoruz!Senin yaptığın Ne?!Bizdem neden nefret ediyorsun?!"Öylece kalakalmıştım.Haklıydı belki...Koşup gitmesine izin verdim.Dedikleri haklı mıydı?..Kostümü çıkara çıkara odama gittim ve ifadesizce yatağa oturdum."Ben nefret dolu muyum?.."
"Neden böyleyim?.."
"Ben kötü müyüm?.."
Yeni kitabımız umarım beğenirsiniz oy Ve yorumu unutmayalım!

-Damian Wayne-My Big BrothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin