Hikayeye geçmeden önce Size bunun için teşekkür etmek istedim.
Wattpad'e geldiğimden beri bana desteklerinizi eksik etmediniz ve burda her zaman bir ailem olduğunu anladım.Damian konusunda ilk 3'e geldik hala şaka gibi.Sizin sayenizde.Siz olmadaydınız bunu yapamazdım çok teşekkürler.Sizi seviyorum!!
Jason yaralarımızı sarmamızda yardım etti sonrada onunkileri sardık.Orta halli bir salondu,Oraya geçtik.
Dick bağdaş kurdu koltukta."Talia konusunda Bruce'a yardım etmeli miyiz?"Omuz silktim ve kendimi koltuğa attım."Yardım isterse haber verebilir biz Gotham'a bakarız biraz dinlendikten sonra."Esnedim ve gözlerimi kapattım.Bana umursamaz bakışlar attıklarını biliyordum.Gözlerimi açtım ve iç çekerek onlara baktım."Ne bakıyorsunuz amk"Tim elini başına koydu."Düzgün konuşsana biz senin abileriniz."Göz devirdim ve onu taklit ettim."Ever siz benim canım abilerimsiniz hadi gün boyu sarılıp şekerleme yiyelim!Böyle mi dememi bekliyorsun Drake?"Dick güldü."Bu kadar abartmanı şahsen ben istemem."Omuz silktim."Peki Peki."
Jason'a baktım.Sigara yakmış telefonuna bakıyordu.Gözlerimi kısıp kaşlarımı çattım ve telefonunu elime aldım."Bu kim bu kim kimle yazışıyorsun?"Üstüme atladı sinirle."VER LAN ŞUNU LANET VELET!"Telefonu Dick'e attım oda koşmaya başladı."SAKLAN VE KARIŞTIR GRAYSON!"Tim iç çekti ve eline bir kitap alıp koltuğa oturdu."Damian neydeyse siz ikiniz çocuk gibisiniz."
Hızla Drake'e döndüm."Sen bana çocuk mu dedin..."Göz devirdi ve kitabın sayfasını çevirdi."14 yaşındasın yani evet."Seyirmeye başladım."BİTTİN LAN SEN!"Üstüne atlayıp kedi gibi saldırmaya başladım.
BİRKAÇ KAVGA SONRA-----
Ben Tim ile sarılmış,merdivenlerde ise Jason ve Dick sarılmış uyuyorlardı.Yalan söylemek istemiyorum o yüzden söylüyorum Tim'in göğsü yumuşacık ve rahat.
Cidden yorgunum...Jason'dan
2 saat sonra-----
Hepsini bir yere taşımak zor oldu ama onları geniş koltuğa yatırıp üstlerini örttüm."Heh"Gülümseyip balkona çıktım ve sigara yaktım.Dick aldığı için telefonda işimi bitirememiştim.
Hazır onlar uyurken yapmam gereken aramayı yaptım.
"Evet bendeler.Üçüde bende evet.Batcave tamamen patladı endişe etme.Patlatırken dikkat etmeliydin ölüyordum."Üfledim dumanı."Bruce geliyor planladığın gibi bize izin vermedi.Onları oyalamam için salacağım suçluları kullanacağım ve Payımı hemen alsam iyi olur."Telefonu kapattım ve balkondan onlara baktım."Üzgünüm çocuklar..."SİZİ SEVİYORUM CANLARIM!VOTE VE YORUMLARI UNUTMAYIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Damian Wayne-My Big Brothers
FanfictionDamian ve abileri...Onlarla neler yaşıyor?Hayatında neler oluyor?Aslında onları nasıl görüyor? "Seni seviyoruz Damian." "Bende...Bende..."