-15-

563 31 14
                                    

Kitabımıza bir kapak yaptım nasıl olmuş?Siz isterseniz bunu kullanacağım

Kitabımıza bir kapak yaptım nasıl olmuş?Siz isterseniz bunu kullanacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jason~~
Dışarda konuşarak geziyorduk.Suç sokağı yakınlarındaydık.Oradan geçiyorduk,bina aynı patlamış haliyle duruyordu.
(Under The Red Hood izlemişseniz bilirsiniz izlemediyseniz Jason Gotham'a kötü olarak döndüğünde Jokeri kaçırdı ve orda bir evde işkence yaptı ve Bruce bunu durdurdu.Jason'da Joker,Bruce ve kendisi içindeyken binanın yarısını patlattı)
İstemsiz bir şekilde binanın ordan geçerken durdum ve öylece oraya bakmaya başladım.Bir süre sonra onlarda durdu biraz önündeydiler."TODD!SENİ BEKLEMEYECEĞİM!"Biraz irkildim ve ona baktım.Dışarısı soğuktu ellerimi kahverengi montumun cebine koydum."Geliyorum geliyorum."Onlara yetiştim Ben sol başta,Dick yanımda onun yanımda Tim ve Sonda Damian vardı.
(Boy sırasına göre yazdım Jason 1.82 boy ile en uzunları)
Tim ve Damian aralarında şakalışıyordu.Ben ise yüzümde biraz endişeli bir ifade ile yürüyordum.Dick bunu farketmiş olmalı ki bana baktı."Jason bir sorun mı var?"Dalgınlığımdan duymamıştım.Elini yüzümün önünde salladı."JayJay?Bir sorun mu var dedim?"Ona baktım ve sırıttım."Yorgunum biraz.Klasik halim."Bir tane sigara yaktım.Dick etrafa baktı ve binayı farketti."Seni rahatsız eden şey bu bina değil mi?"Ona baktım sonrada binaya."Dick gereksiz anılar canlandı sadece.Önemli birşey yok."Damian bana baktı."Bunun için gerilme Todd ezik gibisin!"İç çekti ve sigarayı üfledim."Emredersin."Tim omzuma vurdu."Biz yanındayız."Damian gülümsedi."Sonsuza kadar başına belayız."Üçünede baktım."Eh?Duygusallığı kesin."Sigaramı söndürdüm ve gülümsedim.
Bir süre daha yürüyüşten sonra eve döndük ve pijamalarımızı giydik."Ben yatıyorum siz takılın yorgunum."Merdivenlere yöneldiğim sırada Damian arkadan belime doğru sarıldı,önden Tim,Boynumada Dick sarıldı.Urgh şu halleri hepsinin sinir bozucu cidden."Eh?.."Damian biraz sıktı."Yatağın kocaman ve yumuşak."Tim cümleyi tamamladı."Bizde o yumuşak yatakta yatalım.Dick sırttı."Lütfen bir seferlik!"Üçünede sırayla baktım ve iç çektim yoksa 2. Kere ölecektim bu sefer Damian'nın beni sıkması yüzünden."Tamamda Damian beni yine öldüreceksin sıkmayı bırak."Kollarını gevşetti ardından herkes beni bıraktı."Bugün sizde bir haltlar var ama anlamadım."Beraber yukarı çıktık.Danırım erken yatıyoruz saat 22.05 falan.
Ve evet en son pozisyonumuzdan memnunum.

Ve evet en son pozisyonumuzdan memnunum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Damian~~~
Saat 02.45 sıraları--------
Enson Dick'e sarılıyordum.Şimdi ise Drake'e sarılıyorum ama ona sarılmayı sevmedim.-_-
Jason'a sarıldım yarı uyanık gibiydim.Düzensiz nefes alışını hissediyorum.Bir süre sonra sessizce inlediğini duymaya başladım.Doğruldum ve gözleri ovuşturdum."Todd sırası mı bir ahlar ver ama."Ona baktım aslında cidden kabus görüyor.Onu dürttüm."Todd?Todd."Terliyordu.Dick'i dürttüm."Grayson bi baksana."Gözlerini araladı ve doğrulup esnedi."Damian?..Ne oldu?"Todd'u gösterdim.Elini yüzüne koydu."Jason hey JASON!"Gerçeten salaksın aklını çıkaracaksın.
Ve dediğim gibide bağırarak uyandı ve doğruldu.Nefes nefese elini başıma koydu o sırada Drake kalktı esnedi ve gözlerini ovdu."Su getireyim."Mutfağa gitti.Jason'a baktığımda eli gözlerini kapatıyordu ama gözyaşları nevresime düşüyordu.Gözlerimi kocaman açmıştım.Onu böyle ağlarken pek görmem.
Ani bir haraketle ona sarıldım.Titrek bir sesle "Damian?.."Dedi.İç çektim."Tch.Tam bir zavallısın Todd."Dick gülümsedi.Bende biraz daha sıktım."Sana o sokağı yasaklıyorum Todd."Tim gelip suyu ona verdi ve beni çekti"SIRAMI ÇALMA BÜCÜR!"Veeee tabiki didişmeye başladık."O BENİM ABİM!"Tim saçımı tuttu."HAYIR BENİM!"Ve kavga is begins.
Jason beni Dick ise Tim'i çekti.
Hason ise egolu bir şekilde sırıttı."Ah ah bu kadar muhteşem miyim ben?Hahahah!"Hepimiz aynı şöyle bakıyoruz -_-
Dick camdan baktı."Hmmm?Batman sembolü çıkmış.Gecenin ikisinde dertleri ne bunların?"Dick'e baktım."Eh?İş çıktıysa hallederiz."

Hepimiz giyinmeye başladık.
En son Maskemi taktım ve katanamı aldım.Grayson bağırdı."Hadi Damian!"
Jason'nı bodrumuna inip motorlarımızı aldık ve Şehire doğru yol aldık.
"Nightwing Batman'a ulaşmayı denesene."Dick'e baktım.Motorunun ekranında bağlanmaya uğraşıyordu.
Ama sonuç tekrar olumsuz oldu.Annemle ne işler çeviriyorlar merak ediyorum.
Jason Dick'e baktı."İhbar neymiş?"Başka bir ekran açıp Gordon'a bağlandı."Bay Gordon benim Nightwing.Sorunun ne olduğunu şimdi öğrenmek daha iyi olur yanınıza uğraşmaktansa daha çabuk müdahale edebiliriz."Ona baktım.
"Ah anlıyorum.Bunu halledeceğiz ."
Tim'e döndü."RedRobin şehirde kırmızı bir lamborgini arıyoruz."Kafasını tamam anlamında salladı ve Bize döndü.Jason Wtf söyle attık bakışı atıyordu."Harley,Jokeri büyük bir patlama ile Arkhamdan kaçırmış ve tek o kaçmamış."Şuan Jason'nın kaskının altındaki ifadeyi tahmin edemiyorum...
"RedHood sen benimle gel önden onların yolunu keseceğiz."
Tim onlara baktı."Gotham'ın biraz dışındaki büyük bir depoya doğru gidiyorlar.Yeni yapılana."İkiside kafa salladı ve Dick bana baktı."Robin siz Arkham'a göz atın.İşiniz bittiğinde bize yardıma gelirsiniz."Önden hızlanarak gittiler.

Jason~~~~
Bu sefer Batman onun suratını dağıtmama engel olamayacak..."Red Hood.Kendine hakim olacaksın değil mi?"Ona döndüm."Hm?Endişe etme."
Önümüzdeki Lamborgini'e baktım."Joker ön koltuktan cama çıktı."OH OH HARLEY!BADBİRD VE MAVİLİ ZİYARETE GELDİ!"
Kaskımın altından kızgınca bakıyordum.Dick'e bakıp onay aldım ve arabanın üstüne atladık.
Joker içeri girip bıçakla tavanı delmeye başladı.Bu cidden sinirimi bozuyor...Silahımı çıkarttım ve Dick elini silahıma koyum yerine koymamı söyler gibi baktı.Mecbur yaptım...
Arka koltukların olduğu yerin camını kırdık ve içeri girdim."HOŞ GELDİNİZ BEYLER!"Harley gazı kökledi.Joker bize baktı ve arkaya bir tane gaz attı."NİGHTWİNG ÇIK!"Kapıları çöp arabadan atladık.Yolda bir süre yuvarlandıkça sonra sonunda durduk ve kalktık."Kaskımı çizdi!!"Dick bana baktı."Tek derdin bu mu?"Kaskımı çıkarttım,kaskın altında zaten kırmızı maske olduğu için kaskı attım."Böyle daha iyi o güzel saçlarım ortada~"
"Ciddi misin?-_-"
"Saçında havalı beyaz olmaması benim düşün değil!O zaman sende lazarusa gir seninde olsun!"
(Cidden Jason şu durumda saçını mı düşündün.)
Dick gülümsedi ve kalktık."Depoya gidelim."

LÖ YOLDA BİRKAÇ JASON EGOSU SONRA~~~~~~~~
Deponun önünde durduk.Dick konuşmamdan bıkmış gibiydi."Lütfen.Sus yalvarırım."Güldüm."Tamam tamam."Yanda durmuş lamborgini'e baktım."Burdalar."Dick shocksticklerini eline aldı bende silahlarımı ve ayağımızla kapıyı kırdık.

Size uzun uzun bir bölüm!Beğenirseniz zamanım yeterse yine bölüm atacağım bölüm hakkındaki düşüncelerinizi unutmayın ve votelerinızı.
Sizi seviyorum !!

-Damian Wayne-My Big BrothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin