-17-

412 32 39
                                    

Damian~~~~
Kulaklıklarımı taktım ve elime kağıt kalem ve silgi alıp çalışma masama oturdum.
Ne çizsem...
Düşünmeye başladım.Aslında onlara birşey çizmeyi düşünüyorum ama nasıl birşey olmalı....
İç çektim ve çizim fikrinden vazgeçip yatağa uzanıp müziğin sesini açtım.
Todd sabah serumu bitikten sonra gitmişti.
Babamla anlaşmaları vardı sadece babam aradığı zaman gelecekti.Araları iyi değil biliyorum o yüzden birşey diyemem ama Todd olmayınca bir gariplik olacak...
Sağıma döndüm ve Grayson'ı düşünmeye başladım.Hmm...Çok neşeli aklıma gökküşağı geliyor...
Drake'den hala nefret ediyorum...

Of....1 saattir sıkılmış halde tavana bakıyorum resmen...
İç çektim ve kulaklığımı çıkartıp Batcave'e indim."Baba ben dev--"Annemi telefonla konuşurken gördüm ve bir yere gizlendim."Evet biliyorum.Kolay oldu.Evet onu canlandırmak ile yaramadı cezasını bulacak.O Lazarus suyunu boşa harcadık.Katılıyorum.Evet Zaten Todd'u hallederken diğerlerini kolay haklarım.Bruce'u kolayca kandırdım söz konusu Damian olunca.Neyse kapamalıyım görüşürüz."Telefonu kapattı ve heykelin arkasında yete oturdum...
"Todd mu?..Diğerleri mi...?Lanet olsun.."Yanımda geçerken ağzımı kapadım ve geçip gitmesini bekledim.O gider gitmez kostümümün olduğu vitrini açıp hızla giyindim be motoruma bindim."BABA BEN ÇIKIYORUM!"Kameraya el sallayıp kaskımı taktım ve hızla motoru sürmeye başladım,Elimi kaskımın kulak tarafına koydum."Nightwing ben Robin cevap ver."
"...."
"NİGHTWİNG!"
"Robin sakin ol ne oldu?"
"Konuşmamız gerek acil.Wayne Şirketinin çatısına gel.Redhood ve RedRobin'ede haber vereceğim."
Kulağımı elimden Çektim.
"RedHood?Hatta mısın?"
"Ne var bücür?"
"Todd kes şunu!Wayne şirketlerinin çatısına RedRobin'ide ara hemen!"

Hattan ayrıldım."Lanet olsun ona asla güvenemeyeceğimi biliyordum!"

LÖ uzun söylenmeler sonunda~~~~~
Şirketin çatısına çıktım.Herkes ordaydı.Tim bana baktı."Hey sorun ne çok acelecisin bugün."
Kaşlarımı çatıp onlara baktım ve derin bir nefes alıp duyduklarımı anlatmaya başladım.
Anlattım...
Jason kaskından kaşlarını çatmıştı."Beni mi öldürecekmiş ha?Şu Sürtüğe bak sen."Dick ona baktı."Plansız şekilde Jason'a yardım edeceğimizi düşünüyor."Tim elini omzuma koydu."Damian.Endişe etme.Bunu halledeceğiz söz veriyorum."
İlk defa Drake'e güveniyorum."Gülümsedim ve Jason'a baktım."Todd sakın öleyim deme."Güldü.
"Hep Benim hakkımda endişeleniyorsunuz."Kancalı tabancasını karşı binaya fırlattı."Adios."Saçımı karıştırıp gidişini izledim.
"Sizde ölmeyin."
İkisinde bana sarıldı.
"Tim bizde gidelim bir araştırma yapalım yarın konuşuruz Damian.Dikkatli ol."Binadan aşağıya atladılar bende çatıya oturup ayaklarımı aşağıya sarktıttım."Abilerim..Pehhhhhh onları düşünecek halim Yok!PFTTTT!!"
(Tabi canım)

Vote ve yorumları unutmayın'

-Damian Wayne-My Big BrothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin