5-Lunapark

854 45 9
                                    

Böyle bir bölüm bitmiş kitaplarda vardı.İhihhi~
"Hayır"
Dick beni yerde sürüklüyordu."Hadi hadi aksilik yapma Dami Doğum günün bugün bizle vakit geçir."Yerde sürüklenirken kollarımı birleştirdim."Kes.Gelmek istemiyorum"Gülümseyip arabaya oturttu ve kemerini bağladı hala aksi bir suratım vardı."Hadi gidiyoruz!!!Tim ve Jason bizi bekliyor!!!"
----------------------------------
Beni elimden tuttu ve tekrar sürüklemeye başladı ve onların yanlarına oturttu.Etraf kalabalık ve çocuklarla doluydu.Tim biraz şaşırdı."Dick nasıl ikna ettin?"Jason bize içeçek getirdi."Bence sadece sordu ve hayır demesine rağmen sürükledi."Dick kızardı ve elini ensesine koydu."Belki...Neyse neyse!İçecekleri boşverin nerden başlayalım!"Zorla beni getirdiler...İntikam almalıyım...Üçününde korkuları belli.
Sırıttım hemde çok kötü."Gondola ne dersiniz canım abilerim?"Hepsi bir ürperdi.Tanrım bunu yapmak harika.Jason yutkundu."S-senin için olursa..."Tim telefona bakmış gibi yaptı."Ah arkadaşım şurdaymış ben bir merhaba demeliyim."Dick terleyerek gülümsedi."Ah bende biletleri alsam iyi olur hehehehe!"Göz devirip onları yerde sürüklemeye başladım ve biletleri alıp gondola bindik."Niye terliyorsunuz kahramanlar?Joker,Two Face ve ya Ivy ile dövüşürler böyle değilsiniz?Ah yoksa birileri korktu mu?"Hepsi bakışlarını kaçırdı bende gülmeye başladım.Güldüğümü gördüklerinde bana gözleri parlar şekilde baktılar.Dick şapşal gibiydi şuan..."Sen güldün?"Sakinleşip gözümü sildim gülmekten yaş gelmişti."Tanıştırayım ben insan.Siz birazdan kalpten gideceksiniz."
--------------------------
Ben kola içip telefona bakıyordum onlarda çöp kutusuna kusuyorlardı.İnsanlar cidden hiç değişmiyor...Karşıya baktım."Hemde hiç..."
Acaba Dami onu kime didiii?Yorum ve Votelerinizi bekliyorum.

-Damian Wayne-My Big BrothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin