-18-

397 30 33
                                    

Bizim BatBros'dakilerin yaşlarını vereceğim size.Şuan kitapta ve olduğunuz yılda bu yaştalar.
Kitap için yaş uydurmadım şuan ki gerçek yaşları.

Dick 24
Jason:22
Tim:19
Damian:14

Şimdi varsayalım bu bir kitap bende geçen bölüm onları önemsememiş olsam....
Ama iki gündür beni aramadıklarıda bir gerçek desek,
Önemsiyorum...

Jason~~~~~~~
Pft beni öldürecekmiş.Komik!
Evime girip kaskımı çıkarttım ve üstümü değiştirip pizza siparişi verdim ardından koltuğa attım kendimi.
İç çektim ve tavana baktım.
Eskiden Dick ve Bruce ile yerdim...Şimdi genelde yalnızım...
Bruce'dan nefret ediyorum kafamı yoruyor...
Kafa dengi biri olsa en azından beni anlayacak...
Belki kafam dağılır...
Telefonuma mesaj gelmişti dert babası Jason modundan çıkıp telefonumu aldım.

---------------------------
Damian-1 okunmamış mesaj-
23.08
Todd sıkıldım.
Banane?
Yapacak birşey Yok Dick ve Tim beraber devriyeye çıktılar Babam Annemle ne yapıyorsa artık...Neyse...Dışarı çıkacağım yanına gelebilir miyim?
Hayır.
Yarım saate görüşürüz.
Damian?
Hayır dedim.
Hey!
------------------------------
Bu kadarını düşünmemiştim-_-
Derin bir Of çektim ve oturur pozisyona geçip bir sigara yaktım.
Bana kendimi hatırlıyor...Hırslı,çevik...Benim gibi öfkesini kontrol edemezse benim başıma gelenler onun başınada gelir.
Kendimce gülümsedim ve geriye yaslandım.
İyi bir Batman olacak.Dick'den ve ya Tim'den daha iyi.Hatta Bruce'dan.
En son Batman olduğumda onu vurmuştum,gerçi o zamanlar düşmandık.
Sigaramı söndürüp çalan kapıyı açmak için kalktım.
Kapıyı açtım ve pizzacıya parayı verdim."Sen Yeni misin bana hep Josh getirir pizzayı?Ayrıca genelde erkek olur?"
"Josh motor ile ufak bir kaza yaptı efendim kolu kırık olduğu için ona rn yakın ben vardım "Pizzaları aldım."Neyse ne..."Kız teşekkür edip giderken arkasından kapıyı kapatmandan Damian girdi ve kapıyı kapattı.2 kutu almıştım.
"Eh son seçenek sendin Todd."İçeri oturdu bende pizzaları dilimleyip salondaki koltuğun önündeki masaya koydum,Damian uzanıp bir dilim aldı."Vejetaryan pizza mı aldın?" Omuz silktim ve yanına oturdum."Denk geldi,sevdiğini biliyorum ama canım istedi diye söylemiştim."Bir dilim aldım ve yemeye başladım.
"Todd 27 Nisan'a az kaldı Grayson bu konuda neden endişeli o günün ne önemi var?"
(Jason'nın tam olarak öldüğü gün 27 Nisan."
Gülümsedim ve ona baktım."Bilmek istiyor Musun?"Lokamı yuttum ve elimi silip geriye yaslandım."Bilmek istemesem sormam."Sigaraöa uzanıp yaktım."Benim ölüm günüm."
Dumanı üfledim,bana şaşkın şaşkın bakıyordu."Şaşıracak ne var bunda?Yalamam sanki çok normal bir olayda ölüm günüm mü garip geldi?"
"Hayır...Şaşırmadım..."Yen'i bir dilim aldı bende karışık pizzayı açtım."Sen ondan ye madem seviyorsun."
Bana garip garip bakıyordu."Şöyle bakmayı kes.Ölmem,işkence edilmesi,Bruce'un beni kurtaramaması...Sonradan Joker'e hiçbir ceza vermemesi...Umrumda değil...Beni üzmüyor...."
(Yalan dedektörüm çalıştı)
Damian bana -Are you fucking kidding me?-Bakışı atıyoru.
"Öyle bakma...Senin annenden nefret etme sebeplerin varda benimde Bruce'dan nefret etme sebeplerim var."

İkimizde kendi kutularımı yemiştik,kutuları çöpe atıp ellerimiz yıkadık ve salona geçtik tekrar."Damian istersen bugün burda ka--"Bana sarılmasıyla durdum,şaşırmadım desem koca bir yalan olurdu."Damian?"
"Aptal Todd.Kendine dikkat et.Beni anlayan sayılı insanlardansın.Çok ortak yönümüz var,sen olmadan baya yalnız hissederim."
Gülümsedim ve elimi saçına koydum."Heh..Sana ölmeyeceğim dedim uzatma Damian."Dizlerime yattı ve bana baktı."Todd sana yaşan söyleyemem,şuan gerçekten abimin dizine yatmış ve güzel hissediyorum.Grayson'dan daha iyisin."Ona baktım.
"Bak Damian,Tim ve Dick benden daha iyi bir örnek ve abi omlarında dikkate almalısın hep bana uyarsan bana benzersin.
Ama madem abi olarak görüyorsun sana bir tavsiye.Hırsına ve öfkene asla yenilme ne olursa olsun."Saçlarını karıştırdım.
Gözlerimi kapayıp başımı geri yasladım.
Bir süre sonra Damian'da gözlerimi yavaşça kapadı.
Güzeldi,rahattım,yalnız değildim.
Kardeşim vardı.

❤️❤️❤️❤️

-Damian Wayne-My Big BrothersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin