Kiedy Sylwia wstała musiała iść na próbe ponieważ za tydzień miał być obóz .
Poszła więc się ogarnąć dziśiaj była troszke gorsza pogoda niż za zwyczaj a więc założyła na siebie:I nie zdążyła już zjeść śniadania ponieważ za puźno wstała.Kiedy była na miejscu ku jej zdziwieniu była tam tylko Sara .
-Hej Sara
-Hej Sylwka
-O reszty nie ma?
-No nie i nie będzie bo , gdzieś jechali Ola z Wrzoskiem .
-Aa Dawid?
-Dawid powiedział że , nie ma ochoty przychodzić .
-Aha spoko.
-Ej Sylwia idziemy na miasto
-No jasnee idziemy.Bo wsumie musze kupić jakieś ubrania na obóz.Kiedy dziewczyny chodziły sobie po sklepach i wybierały ubrania.Dawid myślał wciąż myślał o Sylwi ..
Sylwia powybierała sobie trochę ubrań :
Sara również troche ich nabrała kiedy dziewczyny szły z zakupów weszły do maka kupiły sobie wrapy i sheaki..
Jak już je zjadły pożegnały się i poszły do domów.Sylwia mogła poraz pierwszy od dawna zrobić sobie obiad zrobiła nagetsy frytki i surówke kiedy miała , już jeść nawet nie mogła tego zmieścic dlatego że najadła się w maku .
Postanowiła że zaprosi Dawida na obiad , ponieważ miała wyrzuty sumienia że tak źle potraktowała go wczoraj .Miała tylko nadzieje że nie będzie jej podrywać.Napisała więc do niego..
-Dawid przepraszam cię za wczoraj jeśli chcesz wpadaj na obiad ..
-Spoko.Będe za 15 minut .Po 15 minutach przybył Dawid
-Witaj księżniczko przyjaciółko.(Dawid chciał pocałować Sylwie ale przypomniało mu się co było wczoraj)
-Cześć , wejdź
-Chodz do kuchni nałoże ci obiadu..Sylwia nałożyła Dawidowi na talerz .
-A ty nie jesz zapytał ?
-Nie wiesz ja nie bo byłam z Sarą w maku.
-Z Sarą?
-Tak z Sarą a co taki zdziwiony?
-A bo od samego początku myślałem że się nie polubicie .
-czemu
-Bo ty i Sara to dwa inne światy.
-Jak to?
-Otóż Sara jest śmiała, wygadana , mądra , szalona .
-A ja (zapytała Sylwia)
-A ty jesteś piękna , zabawna , nieśmiała, piękna
-Piękna już było ..Powtarzasz się .
-Bo ty jesteś najpiękniejszą dziewczyną jaką znam.
-Dawid Sara jest o demnie sto razy lepsza na dodatek jest wolna.No nic yno brać (powiedziała żartobliwym tonem Sylwia)Dawid wtopił się patrząć w oczy Sylwi .Lecz ona się skrępowała i przerwała.
-Yy zjadłeś ?Chcesz jeszcze?
-Nie dzięki .Nagle Dawidowi zadzwonił telefon był to Wrzosek
-Ej stary dzisiaj jest mecz wpadaj do mnie.
-Okey zaraz będe.-Ej Sylwia ide do Wrzoska na mecz idziesz też ?
-Nie nie dzięki.
-Jak chcesz okey to ja zmykam (przytulił dziewczyne i pobiegł do auta)Sylwia w tym czasie poszła się kąpać i spać ...
CDN NASTĄPI😊😊
CZYTASZ
Nowa tancerka D.K
FanfictionTa opowieść będzie o dziewczynie która ma 21 i ma na imie Sylwia historia zacznie się od tego że trasa Countdown będzie szukała tancerki , ponieważ potrzebowała dwóch jedną z tancerek była Ola .. Kiedy Sylwia przyjdzie na próbe będzie tam Dawid...