Rozdział 9-To ty jesteś sprawcą wypadku.

279 46 44
                                    

Kiedy Dawid się zdenerwował na dziewczyne ponieważ nic mu nie powiedziała co się stało postanowił że wyważy drzwi  , gdy już dostał się do środka dostrzegł płaczącą Sylwie , która siedziała na toalecie i zapytał.
-Hej myszko co jest?
-Zostaw mnie prosze!!!
-Nie ma mowy jeśli mi nie powiesz co się stało.
-Serio chcesz wiedzieć naprawde kurwaa całą prawde (odpowiedziała wsciekła Sylwia)
-Hejjj spokojnie ...Powiedź mi.
-Kiedyś miałam siostre , którą bardzo kochałam lecz została potrącona na pasach przez samochód.
-O boże to ten kierowca to jakiś debil..
-No właśnie Dawid jak możesz to ukrywać ja już wszystko wiem.
-Co wiesz??
-Ty potrąciłeś moją siostre i to przez ciebie umarła , teraz nie udawaj i wyjdź z tąd.
-Ale ja nic nie ukrywam pamiętam ten wypadek ale , gdy ja miałem zielone twoja siostra na przejśćiu miała czerwone i na dodatek była wlepiona w telefon a ja nie potrafiłem zachamować miałem poważne stłuczenie nogi i krew w mózgu ledwo co to przeżyłem bardzo cię przepraszam czy to dla tego mnie unikasz i nie chcesz zemną być?
-Tak wyjdź prosze....
-Sylwia uwierz mi prosze to był wypadek .
-Doba możesz z tąd wyjść ?...
-Em dziśiaj idziemy całą grupą do spa idziesz też?
-Nieeeeeeee wynoś siee

Sylwia przemyślała sobie to i postanowiła że to było dawno a w telewizji mówili że kierowca prawie zginął na dodatek  dziewczyna była wlepiona w telefon ... Sylwia ogarneła się i poszła spać ponieważ była bardzo zmęczona .Kiedy ekipa wróciła ze spa zobaczyła śpiącą Sylwie dlatego postanowili jej nie przeszkadzać i poszli na grila.Po godzinie do pokoju przyszedł Dawid wszedł Sylwi na łóżko i położył się obok jej bawił sie materiałem jej koszulki .Sylwia powoli wstawała i zobaczyła Dawida odrazu zeszła z łóżka i pytała:
-Co ty tu robisz twoje łóżko jest tam(wskazała palcem na inne łóżko)
-No wiem ..
-Dobra Dawid przepraszam nie powinnam tak na ciebie nakrzyczeć wcześniej i teraz sory.
-No spoko.Wybaczasz mi?
-Hmm niee(dziewczyna zaczeła się śmiać i uciekać w strone łóżka Oli)
-O tyy (Dawid poszedł za Sylwią kiedy już był obok jej chwycił ją za talie i upadł z nią na łóżko powoli zaczął ją całować i masować jej bioderka po chwili Dawid zmienił swoje delikatne całusy na coś głębszegoo  chciał ściągnąć Sylwi koszulke aż nagle do pokoju przyszedł Wrzosek ..

-Yy a co wy.
-Nie nic (powiedział Dawid)
-Sylwia wszystko w porządku (spytał Seba)
-Takk takk.

Puźniej przyszła jeszcze Ola i Sara poszliśmy na obiado-kolacje i poszliśmy spać..

Cdn nastąpi aa apropo pytanie bo tutaj zaczeła się troche erotyczna scena i mam pytanie chcecie bym wam opisywała co dokładnie robili czy napisać że właśnie teraz to to robili bez opisu .Tutaj nie pogłębiałam tej sceny ponieważ nie wiedziałam 😏😏😏

Nowa tancerka D.KOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz