Kiedy nastał ranek mój sen przerwał Dawid ..
-HALOO WSTAJEMY WSZYSCY SYLWIA, OLA , WRZOSIO ,Sara nie śpimy.
(Sylwia) -Dawid ja chce spać.
(Ola) -ja teżż
(DAWID)- O nie nie ciężki dzień przed nami .Dziewczyny i Wrzosek wstali z łóżek pierwsza w kolejce do łazienki byłam ja umyłam się zrobiłam lekki make-up i ubrałam się w błekitny croop , jeansowe spodnie z wysokim stanem do tego zegarek , i torebka . Buty to moje kochane białe super stary.:::i byłam gotowa:
👇Wszyscy zeszli na dół zjeść śniadanie ja iż jestem na diecie wybrałam.
Kanapke z sałatą i serem .
Jak wszystkie dziewczyny z obozu skończyły jeść mieli iść na śpiewanie z nauczycielką Dawida.A nasza piątka czyli :Ja,Ola,Wrzosek Sara i Dawid szliśmy na próbe countdown .
Ja jak zwykle musiałam tańczyć z Dawidem .
Kiedy byliśmy ustawieni na próbe Sara załączyła muzyke i kiedy był refren Dawid chwytał mnie za biodra i ocierał się o mnie swoim ciałem zauważyła , to Sara.
-No wszystko okey tylko Dawid jesteś za blisko Sylwi troche się odsuń do tyłu.
-Okey
Dawid i tak przysuwał siee do Sylwi a ona się ciągle odsuwała.
-Dawid za blisko zamień się prosze z Olą Sylwia idź do Wrzoska.
-okey (odpowiedziała Sylwia)Jak już się zamieniły Sara dostrzegła że Dawid już wogóle , nie może się skupić dlatego postanowiła , że jednak Dawid ma wrócić do Sylwi .Wtedy była zmiana tylko znowu za blisko.
Powiedziała więc Wrzoskowi by zbliżył , się bardziej do Oli.
Po skończeniu próby Dawid miał , spotkanie z obozowiczami a pozostali Wrzosek , Sara, Sylwia i Ola poszli na plaże .Kiedy przyszli z plaży poszli na kolacje Sylwia wzieła parówki .Po kolacji cała piątka poszła do pokoju i załączyła sobie film romantyczny Dawid siedział obok Sylwi i kręcił kółka ,na nodze dziewczyny.Puźniej wszyscy poszli sie kąpać i spać.
Cdn 💙💙
CZYTASZ
Nowa tancerka D.K
FanficTa opowieść będzie o dziewczynie która ma 21 i ma na imie Sylwia historia zacznie się od tego że trasa Countdown będzie szukała tancerki , ponieważ potrzebowała dwóch jedną z tancerek była Ola .. Kiedy Sylwia przyjdzie na próbe będzie tam Dawid...