Rozdział 12

252 28 14
                                    

Rano 8:00 Sylwia wstała.
Gdy wytrząsła się z łóżka poszła w kierunku łazięki umyła się , zrobiła makijaż , uczesała włosy tym razem postanowiła że pokąbinuje coś z włoskami dlatego zrobiła koka francuskiego

Puźniej postanowiła ubrać się w

Kiedy była gotowa poszła zrobić swoje śniadanie tylko że nic nie miała w lodówce dlatego postanowiła że wyjdzie do sklepu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Kiedy była gotowa poszła zrobić swoje śniadanie tylko że nic nie miała w lodówce dlatego postanowiła że wyjdzie do sklepu.
Po dwudziestu minutach była w sklepie.
Wzieła różne produkty a przy kasowaniu produktów zauważyła wysokiego przystojnego bruneta.:

Dostrzegła że się jej przygląda postanowiła jednak nic sobie z tego nie robić i jak by nigdy nic wyszła ze sklepu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dostrzegła że się jej przygląda postanowiła jednak nic sobie z tego nie robić i jak by nigdy nic wyszła ze sklepu.Usłyszała głos.
-Hej jak masz na imię (Zapytał nieznajomy chłopak)
-Hej mam na imie Sylwia a ty ?
-Janek jestem miło mi (powidział i wyciągnął ręke do Sylwi.
-No mi też miło (Powiedziała trochę zauroczona dziewczyna)
-Ładne masz imie prawie jak te gwiazdyna na niebie , których aktualnie nie ma.
-Ta jasne (Odpowiedziała)
-Jasnee nie ciemne .Podasz mi swój numer telefonu proszę?
-Hmm a po co ci?
-No zgadamy się , nie wiem czy mnie znasz ale jestem yotuberem nagrywam na  youtubie.
-Wow nie znam serio to fajnie ..jak nazywa się twój kanał?
|Jaś wziął telefon Sylwi zapisał jej swój numer , kiedy nabijał cyfty podał kanał....
-Dobra dzięki Sylwia.
-Jasne już muszę lecieć pa |Dziewczyna pocałowała go w policzek a następnie poszła w stronę domu.

Po drodze myslała o nim bez przerwy ponieważ bardzo się jej spodobał.
Gdy dotarła do domu wzieła się za śniadanie zrobiła sobie -Jajecznice z bekonem i serem .
Jak już zjadła dostała sms od Janka.
(Janek)-Hejka co u ciebie co robisz?
(Me)-Hej a nic .
(Janek)-Może chciałabyś się spotkać co ty na to?
(Me)-Świetny pomysł a gdzie?
(Janek)-Hmm znasz taką kawiarnie CzekoCzeko?
(Me)-No jasne ża znam.
(Janek)-To świetnie za 20 minut się widzimy.

Sylwia:
Postanowiłam odświeżyc swój makijaż i ubrałam zwyklą czarną sukięke do tego czarne szpilki.I wyszłam z domu .
Gdy byłam już w kawiarni chłopak już tam siedział.

(Sylwia)-Hejj
(Janek)-Hejka usiądz zamówić ci coś?
(Sylwia)-Nie niee .
(Janek)-No to co chcesz mnie poznać??
(Sylwia)-Jasne opowiadaj coś o sobie?
(Janek)-To to zacznijmy od tego że jestem singlem , Mam na imię Jan , mam epikę terefere , nagrywam na youtubie teraz ty.
(Sylwia)-No to jestem Sylwia , jestem tańcerką , lubiee tańczyć bo to moja pasja , aktualniee nie mam pracy ale za jakiś rok jak dobrze pójdzie otwieram szkołe tańca.
(Janek)-Ooo to super..
        JANEK I SYLWIA DŁUGO JESZCZE ZE SOBĄ ROZMAWIALI AŻ NADSZEDŁ KONIEC SPOTKANIA.
(Sylwia)-Okej ja musze się zmywać papa.
(Janek)-Oj to szkoda papa (Wstał z krzesła przytulił Sylwie i wracał do domu)
   Sylwia:
Gdy szłam do domu na komórce , miałam bardzo dużo nieodebranych wiadomości , wszystkie były od Dawida ....

(Dawid)-Hejka co robisz??
(Dawid)-Halo żyjesz martwie się?
(Dawid)-Sylwia no prosze odezwij się błagam.
(Dawid)- mam rozumieć że mnie nie lubisz?

Kiedy przeczytałam wiadomości szybko mu odpisałam.
(Me)-Hej sorka że nie odpisywałam ale byłam bardzo zajęta wybacz nie martw się o mnie ...
DAWID RÓWNIEŻ WYSŁAŁ WIADOMOŚC.
(Dawid)-Okej co przyjaciółka jutro robi?
(Sylwia)-Raczej nic a co?
(Dawid)-Wyskoczymy gdzieś?
(Sylwia)-Jasneee to jutro daj mi jeszcze znać .....

Sylwia oglądała sobie filmy potem zrobiła sobie na kolacje płatki umyła się i poszł spać..

Cdn......

Nowa tancerka D.KOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz