(HİKAYE DIŞI) Günlüğü Yazarken Lara #1

16 0 0
                                    

Günlüğe birkaç damla mürekkeple ıslatılmış tüy kalemleri bastırınca.Defterin bir sayfası tamamen mürekkep olmuştu.Lara da masasından kalkıp birazcık etrafı gezinicekti,sonrada sayfayı düzenleyecekti.

CROFT MANOR ( CROFT MALİKANESİ )

Odasının kapısını açıp hafif,rahat ve zarif adımlarla ana hole bakındı.Ayağındaki kalın topuklu ayakkabısı onu rahatsız ediyordu.Oda çıkarıp bir kenara fırlattı,maceradan yeni gelmişti yorgundu biraz temiz hava iyi olurdu.Merdivenlerden hole indi şömineye odun atıp yaktı.Saat 04:32 idi.Şömineyi yakmasının ardından babasının zorla mühürlediği annesinin odasına yürümeye başladı.Orayı açmaması gerektiğini biliyordu ama içeride birşeyler gizliyse bulmalıydı.Ama bu babasına ihanet olurdu fikrinden vazgeçip kot şort unu çıkarıp iç çamaşırlarıyla dışarıya çıktı.Kırık bir soğuk vardı havada,laranın tüyleri diken diken oluyordu,sonrada üzerindeki gömleği çıkardı sütyenle yürümeye devam etti...

Bahçeye vardığında yerdeki çimler için kullanılan makası görünce eline alıp bir bölgenin tamamını kesti.Babasından az çok öğrenmişti birşeyler.Hizmetliler de 1 yıllığına izin yapıyordu Lara tamamıyla tekti.Hava birazdaha soğuyunca iç çamaşırlarını çıkarıp derin bir nefes aldı.Tir tir titriyordu ama rahattı,saçındaki tokayı çıkarıp saçlarını savurdu ve derisini kaşımaya başladı.Birkaç adım sonra malikaneden çıkmıştı.Etrafa bakınıp içeri geri girdi.Bahçeden adımlarını atarak malikanenin kapısını kapayıp kilitledi..

Saat 4:56

Çırılçıplak yaktığı şöminenin önüne geçti. Yavaşca yere oturdu ve dizlerini göğsüne dayayıp kafasını eğerek saçlarıyla yüzünü kapattı.Birkaç dakika sonra kafasını tekrar kaldırdığında gözyaşları tüm yanağını kaplamış dudaklarının arasında birikmişti.Göz yaşlarını silip mutfağa koştu en sevdiği çikolatayı eritip parşomeni rulo yapıp içine döktü deliksiz kapayıp dondurucuya attı.Çıkardığında huni şeklinde çikolata yapmış olacaktı.Annesi küçükken Lara ya hep yaparmış.Donmasını beklerken giyinme odasına girip dar ve ince külot unu giyip siyah sütyenini geçirmişti.Üzerine sırtı açık uzun kollu bir t-shirt,altınada dar uzun deri pantolonunu giymişti. Tekrar şöminenin başına geçip halının yanındaki mürekkebi alarak yanına koydu.Şöminenin sesinden ve sıcaklığından etkilenip uykuya daldı...

Saat 6:41

Lara uyanmıştı güneş tepeye çıkmak üzereydi kuşlar cıvıldırıyordu.Gecikmede şömineyi söndürüp dondurduğu çikolatasını bir güzel yedi.Sonrada banyo yapmaya üst kata ilerledi.Kıyafetlerini çıkarıp ılık suyun altına    geçti ve şarkı söylemeye başladı

'' beni unuttuğunda seni yakacağım yada sadece silip atacağım paçalarımdan akan o umursamazlık beni iğrenç küstah bir yaratık yaptı buna eminim.Ama söylemek isterim ben böyle değildim...'' 

Kurulanıp banyodan çıktı ve mürekkebi alıp odasına çıktı.Sayfayı yenileyip yazmaya devam etti...

Rise Of The Tomb Raider 2 - Trinty'nin GölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin