•1•

2K 52 0
                                    

Tania
Jmenuju se Tania je mi 18, mám dlouhé blond vlasy a původem jsem z Ruska, ale teď bydlím ve Varech, bydlím tu sama, vyrůstala jsem v Rusku s rodiči dokud oba zemřeli kvůli autonehodě.. pořád jsem se s tím nedokázala smířit, je to pro mě hodně těžký. Mám ještě babičku ale ta bydlí taky v Rusku, vídam ji tak jednou za rok,ale mám ji moc ráda.

Nasadila jsem si Old Skooly a černou oversized mikinu. Rozběhla jsem se ke stolu ne kterém ležel můj telefon a krabička červených malborek. Vzala jsem si krabičku a telefon, který jsem si strčila do kapsy. Došla jsem do chodby vzala si skate a vyšla jsem.
Skatepark mám kousek od domu takže jsem šla pěšky. Zapojila jsem si sluchátka do telefonu a pustila si anxiety od blackbeara.

Rozjela jsem se na rampu a udělala ollie a dalších pár triků.
Najednou předemnou jel nějaký skateboard.
,, Podáš mi ten skate?" Řekl potetovanej chlap kterýho jsem  znala, ale jen matně. Nesnáším ho..

,,Ne nepodám." Vyndala jsem si sluchátka z uší a řekla naštvaně.

,, Nějaká drsná puso." Řekl se smíchem.

,, Drž píču." Řekla jsem nasraně dala si sluchátka do uší a zase se rozjela.

Uslyšela jsem cinknutí Messengeru tak jsem se zastavila, sedla jsem si na lavičku vytáhla z kapsy telefon, krabičku červených malborek a zapalovač.
Vytáhla jsem si jednu cigaretu, strčila si jí do úst a zapálila jí. Potáhla jsem a začala vyfukovat kouř.
Koukla jsem se do mobilu a viděla jsem, že mi psala moje nejlepší kamarádka Zuzka.
Zuzka: Ahoj Tani, nechtěla by si zítra na oběd.
Já: Ahoj Zuzi, ještě nevím co budu zítra dělat, ale večer se ještě domluvíme.
Odepasala jsem jí, ale v tom zase za mnou přišel on.

,, No tak kotě, Stejně si jenom moje další vlhká fanynka." Řekl přesvědčeně.

,,Ne nejsem,nech mě na pokoji kurva. Tvoje hudba je hovno.. a ty si jen další smažka, co bere holky jako kus hadru."
Odsekla jsem. Vytáhla jsem si další cigaretu, kterou jsem si zapálila, a začali jí kouřit.

,,Nejsem tady kvůli tomu, že bych s tebou chtěl šukat, ale kvůli tomu aby jsem se tě mohl zeptat jestli by si nechtěla nějaký..." Nedokončil větu a vypadal trochu nejistě.

,,Co!?" Vyhrkla jsem na něj.

,,No.. nějaký drugs.." Odpověděl mi a já jsem si myslela, že se asi zbláznil. Ne drogy neberu a ani nebudu.

,,Nikdy jsem žádný nebrala a ani nebudu, nejsem smažka jako ty." Vyhrkla jsem na něj.

,,Co tady ještě kurva dělám, a proč se bavím s takovou mrdkou jako ty!? Stejně nic nemáš.." doplnila jsem se, ještě než odpověděl a odjela na rampu.

,,No tak kotě." Zastavil mě hlas Jakuba který vyndal z kapsy drogy, o kterých předtím mluvil. Civěla jsem na něj s otevřenou pusou, ale on se na nic neptal. Rychle otevřel malý sáček, a vyndal z něj jednu pilulku Molly kterou mi strčil do pusy.

Jakub
Strčil jsem jí do pusy jednu pilulku extáze ve který byl přimíchanej prášek na spaní. Teď jí nesu k sobě domů. Uložil jsem jí do postele a políbil jí. Vzal jsem si její telefon.. neměla zapnuté heslo, takže jsem jí předělal tapetu, smazal jí všechny kontakty, uložil moje číslo a z mého telefonu jí napsal zprávu.

,, Proč to vůbec dělám!?" Zeptal jsem se sám sebe.

,, Jsem vymrdanej debil, ale když ona je tak hezká.. nemá mě ráda ale já jí naučím, jak mě má mít ráda..." Odpověděl jsem si smutně.

Odešel jsem a zamkl jsem jí.

Ahoj všichni! Jsem ráda, že jsem se konečně dokopala k tomu si založit wattpad,a začít na něj psát něco o M+ zatím v týhle knížce vystupuje z M+ jen Jakub, ale brzo tady bude víc lidí.

SBOHEM ROXANO OUT NOW!
(A taky se omlouvám, že to vydávám až teď, protože to mělo být vydané už 30.4.)

Luv y'all ❤

podáš mi ten skate? / M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat