•3•

1.1K 35 0
                                    

Tania
Absolutně jsem nereagovala. Nevěděla jsem kdo je Nik, a pořád jsem si v hlavě přehrávala to co se teď stalo.
Jsem píča. Vyspala jsem se s člověkem, kterýho nesnáším. I když... Já ho zároveň tak strašně miluju. Nedokážu popsat jestli k němu něco cítím mám.. smíšené pocity..

Jakub
Nenávidí mě. Nevím kdo to je, nevím jak se jmenuje..
Co když jí ještě nebylo 15!? Zeptal jsem se sám sebe.
Ne. Zavrhl jsem.
Nastoupil jsem do auta a jel do studia za Dominikem. Pořád jsem přemýšlel nad tím, co se teď stalo.
Co když uteče? Vlastně by se dalo říct, že jsem jí znásilnil. Co když na mě zavolá policii. No i když nebránila se tomu, tak by to mohlo být v pohodě..
Dojel jsem za Dominikem.

,, Čus brácho." Řekl a poplácal mě po zádech.

,, Čau.." odvětil jsem mu sklesle.

,,Co je..? seš nějakej divnej.." Zeptal se mě Dominik který si vytáhl krabičku červených Malborek z kapsy, a jednu si zapálil.

,,No víš.. včera, jsem byl ve skateparku , a byla tam jedna holka.. Byla hezká, líbila se mi. Přišel jsem za ní a zeptal se jestli nechce nějakej kokeš tak něco.. myslel jsem to ze srandy. Ona to pochopila jinak.
Odešla.
Po chvíli hledání jsem jí našel, seděla s otevřenou pusou na lavičce. Vytáhl jsem si z kapsy svojí poslední pilulku extáze ve který byl ještě prášek na spaní. Dal jsem jí jí do pusy, a odnesl jí ke mě domů.
Ošukal jsem jí.
Nejhorší na tom je, že mě nesnáší a myslí si o mě, že jsem děvkař a smažka.
Nebránila se, ale bojim se, je že na mě zavolá poldy nebo se něco stane.."
Dořekl jsem.

Dominik
Nereagoval jsem. Absolutně jsem nevěděl, co na to říct.

,,Hele tak už pojď nahrávat kámo, musíme to stihnout máme toho docela dost." Vyhrkl jsem na něj.

Šli jsem nahrávat.
Nahráli jsem asi 5 tracků, takže super, ale stejně jich budeme muset nahrát ještě alespoň 10, protože asi za tři měsíce budeme vydávat společný album.

,,Tak čus." Řekl Jakub který stál ve dveřích, a kouřil weed takže už byl docela v chillu.

,, čau." Rozloučil jsem se sním, a Jakub odjel.

Tak tahle část je sice trochu kratší, ale doufám, že se vám i tak líbí.
Love you 💞
/N

podáš mi ten skate? / M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat