•5•

831 30 0
                                    

Tania
,,Dej ty svoje hnusný pracky pryč!" Zařvala jsem na něj

,,Alee " Řekl mi slizkým hlasem.

Kopla jsem ho do rozkroku a do břicha a on se skácel na zem.
Vzala jsem si svojí krabičku cigaret, která ležela na stole. S nikým jsem se nerozloučila a rychle jsem se rozběhla proti dveřím, seběhla jsem schody a stopla jsem si taxi.

Dojela jsem domů a dlouho jsem nad tím přemýšlela, a pokládala jsem si X otázek, a sama jsem si na ně odpovídala.
Co jsem to udělala? Proč!?
Nevím; nevím co a proč jsem to udělala.
Posrala jsem to.
Zítra si tam dojedu.. už vidím jak bude jakub spát s nějakou jeho další hoe..

Ráno jsem se probudila a běžela jsem do kuchyně, ve které jsem si nachystala snídani, kterou jsem poté snědla. Oblékla jsem se, seběhla jsem schody a odemkla si svoje auto. Do navigace jsem si dala polohu M+ studia, a vyrazila jsem.
....
Pomalu jsem začala otevírat dveře a okamžitě mě do nosu praštila silná vůně alkoholu, cigaret a možná i něčeho víc..
Na zemi ležel Dominik, s ním i nějací další členové M+ a asi 4 děvky.
Šla jsem dál, ale najednou jsem trochu zavadila nohou o Dominika ležícího na podlaze.

,,Zlato.." otevřel oči a zašeptal.
Dominik vstal ze země a zase mě chytnul za boky a přitáhl si mě k sobě.

,,Dominiku!? Tobě to včera nestačilo!?" Optala jsem se ho s naštvaným výrazem v obličeji.

Ahoj všichni! Opět sice trochu kratší kapitola, ale rozhodla jsem se, že je teď budu vydávat víc často ale budou kratší.
Už pro vás chystám novou knížku asi  to bude znovu něco na téma M+. Tuhle knížku ještě stihnu napsat a vydat do prázdnin. Po prázdninách bude další.
/N
Luv y'all

podáš mi ten skate? / M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat