•4•

1K 33 0
                                    

Jakub
Začal jsem odemykat, a namířil jsem si to směrem ložnice.
Došel jsem a vidím jako tělo bez duše ležet holku, se kterou jsem se před chvílí vyspal.

,,Ehm noo.." Potichu jsem blekotal. A přisedl si vedle ní.

,,Co chceš jako dělat? Promiň" Zoufale jsem dokončil to, co jsem chtěl říct. Přišla za mnou a pověsila se na mě.

,,Chci, abys mi o sobě něco řekl, neznám tě a taky tě nenávidim." Řekla  holka co mi visela na krku.

Vzal jsem si jí do náruče, a přenesl jí na postel. Je tak krásná, ty její oči, vlasy vonící po cigaretách, její prsa, miluju jí; miluju její tělo.

,,Jakub; jsem Jakub, jak se jmenuješ ty?" Zeptal jsem se zamilovaně a smutně zároveň.

,,Tania" Řekla mi.

,,Odkud pocházíš? Asi nebudeš z Česka.." dořekl jsem překvapeně.

,,Jsem z Ruska. Mám už jen babičku oba rodiče mi umřeli při autonehodě. Jméno mám podle herečky Tanii Raymonde..." Řekla Tania a mně mezitím začal zvonit mobil.

Vytáhl jsem si z kapsy telefon, hovor jsem zvednul, a sedl si vedle Tanii na které jsem před chvílí ležel.

,,Eeeej Jakubéé ty zmrdeee pojď kaliiit!!!" Ozval se z telefonu opilý a asi i zhulený hlas, který zřejmě patřil Dominikovi.

,,Už tam budu bráško.." Řekl jsem.

,, Pojď Tani jdem kaliiiit!!" Zařval jsem nadšeně na Taniu která ležela na posteli, a koukala u toho do telefonu.

,,Eškereee" Doplnila mě Tania. Rozběhla se proti mě, a skočila na mě.

Došli jsme do chodby

,,Jo a mám pro tebe něco.." Řekl jsem jí s úsměvem a podal jsem jí tašku ve které byl Gucci Crop-Top.

,, Děkuju moc. Víš Jakube asi jsem se zamilovala.. do tebe. Dřív jsem tě tak nenáviděla ale teď..." Řekla mi.

,,Taky tě miluju" Odvětil jsem zamilovaně.

Došli jsme k autu a rozjeli se k Milion+ studiu které bylo asi 20km od místa na kterém jsme se nacházeli my.
Připojil jsem si mobil do rádia a pustil jsem Walk it, Talk it od Drakea a Migos, a oba jsme si začali zpívat.

Cítím k ní něco ona je tak krásná a tak drzá. Je jiná je něčím zajímavá něco se mi na ní líbí.. nemají to všechny holky má to jen ona, ona je tak.. nedokážu to popsat.
Nedokážu popsat co přesně k ní cítím, sice jí miluju, ale... Nevím, prostě nevím.. Ty její vlasy jsou tak.. je krásná, je dokonalá.
Patříme k sobě, Cítím to.

Ale upřímně se mi tam moc jezdit nechce. Bojím se o ní no tak sice je pravda, že Dominik by mi jí asi nepřebral, ale přece jenom všichni budou opilí a zdrogovaní.. a to není úplně nejlepší, ale ani s Taniou nechodím, tak proč tohle vůbec řeším!?
No prostě k ní něco cítím a nechci o ní jen tak přijít.

Dojeli jsme.
,,Tak tohle je naše studio" řekl jsem a ukázal u toho na velký dům co stál před námi.

Došli jsme k němu a já zazvonil na zvonek.

,,Ej volee kde seeš? Děleeej!" Zařval na mě NikTendo z balkónu.

,,Tyvole tak mi otevři!" Zařval jsem já na něho.

Došli jsme přímo do studia a okamžitě jsem já a Tania ucítili silnou vůni chlastu, trávy a těžko říct čeho ještě..

Tania
,,Ahoj kočičko.. jak pak se jmenujeeeš?" Zeptal se mě někdo koho jsem neznala, a ani ho znát nechtěla.
Přitáhl si mě k sobě a chytl za boky.

Ahoj! Chtěla bych vám moc poděkovat. Už jenom za to, že si tuhle knížku vůbec čtěte, ale taky za všechny hvězdičky. Když vidím že, to baví vás baví vás, baví to i mě.
Děkuju moc ❤
/N

podáš mi ten skate? / M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat