•2•

1.4K 42 2
                                    

Tania
Probudila jsem se v silných bolestech hlavy, a vůbec jsem nevěděla co se včera dělo, u koho jsem a co se stalo.
Natáhla jsem se pro telefon, a už mi to asi začalo docházet, na tapetě jsem měla toho zmrda Logica..
Tak strašně ho nenávidím, nenávidím celý milion+ je to jenom banda děvkařů..

,,Je tu někdo!?" Zařvala jsem nasraně přes celý byt, ale žádná odpověď se neozvala.

Rychle jsem se oblékla a chtěla pryč. Rozběhla jsem se proti dveřím a chtěla je otevřít ale byly zavřené..

Najednou jsem slyšela jak někdo odemyká místnost kde jsem byla zavřená. Stálá jsem přede dveřmi s tím, že až otevře vyběhnu, půjdu na policii, a už se nikdy nevrátím.
Byl to Jakub který mi bránil v tom abych utekla.

,,Děláš si ze mě kurva prdel!? Okamžitě mě pusť! Co tady dělám!? A co jako bylo v tom éčku, co si mi včera dal!?" Řvala jsem na něj přes celý byt.
Jakub mě silně chytil v pasu, přitáhl mě k sobě, a začal mi sundávat tričko.
Nenávidím ho, ale.. on mě něčím hrozně přitahuje.. nevím co mám dělat, ale nebránila jsem se a Jakub mě svlékal dál.

,,Nevím jestli to chci, neznám tě, nenávidím tě, ale zároveň mě tak moc přitahuješ.." odtrhla jsem se od něj.

,,Bude se ti to líbit." Řekl jistě a přitáhl mě zas zpět k sobě.
Přibližoval se a začal mě líbat, a já začala spolupracovat.

,,Jsem ještě panna.." řekla jsem nejistě, nevěděla jsem co čekat.

,, Nemáš se čeho bát, budeme dělat co by si chtěla, napojíme duše spojíme těla." Odpověděl mi, a já si začala uvědomovat, že to až takovej zmrd a píčus jak jsem si myslela není.

★★★★★★★

Jakub
Tak už je po tom trvalo to asi 45 minut. Oba jsme leželi nazí na posteli vedle sebe.

,,Na to, že si to dělala poprvý, tak si byla kurevsky dobrá." Řekl jsem jí s úsměvem.

,, Díky. " Poděkovala a koukla se mi do očí.

,,Miluju tě." Řekl jsem jí. Na víc jsem se nezmohl. Tentokrát jsem cítil, že je to ta pravá. Mohlo by nám to dlouho vydržet. No sice je pravda, že hodně holek jsem odkopl hned po tom co jsem se s nimi vyspal,ale teď to neudělám.

,,Já tebe taky, dřív jsem si myslela, že si píčus, kterej nic víc než fetovat neumí, ale asi si mi změnil názor." Přišel jsem k ní obejmul jí,a pohladil jí po vlasech.

Tania
,,Kurva!" Zařval hlasitě Jakub, který koukal do svého telefonu.

,,Stalo se něco?" Zeptala jsem se ospale.

,,Hele, asi budu muset na chvíli odjet. Musím ještě něco nahrát s Nikem.." Řekl Jakub který vypadal docela uspěchaně. Rychle na sebe hodil oblečení, a šel ke dveřím.

,,Pá puso." Řekl Jakub který za sebou zabouchl dveře a odešel.

Nereagovala jsem. Už jsem nevěděla co dělat a jak dál.

podáš mi ten skate? / M+Kde žijí příběhy. Začni objevovat