Lovci se vrátili do tábora. Lucy pořád přemýšlela o Baileym. Musela si to nějak zkombinovat dohromady.
Věděl, co je Velké vytí, věděl, jak se ve smečce jí, a umí dobře lovit. Musel být někdy divoký pes. Ale říkal, že byl vodítkový pes. Musím zjistit pravdu.
,,Jaký byl lov?“ přišla k lovcům Alfa.
,,Dopadl docela dobře.“ řekl Beta a pousmál se.
,,Předpokládám, že ty a Lucy jste toho chytili nejvíc.“ řekla Alfa a mrkla na Lucy.
Beta provinile zklopil hlavu k zemi. On jí to nechce říct! Vždyť jí může přesvědčit, že zlatí psi nejsou tak hrozní!
Nastala chvíle ticha. Alfa se rozpačitě dívala na Betu.
,,Nejlepší úlovek měl Bailey.“ řekla nakonec Lucy a ukázala čumákem na Baileyho, který se dmul pýchou.
Alfa se zatvářila poníženě.
,,Zlatí psi jsou prostě rození bojovníci.“ zamumlala potichu Alfa.
,,Tak to teda jo!“ štěkla Snap.
,,Vedl si úžasně!“ přitakal Lucky.
Lucy se podívala na Betu.
Asi nikdo netuší, jak to Alfa doopravdy myslela.......Lucy bojovala proti nějaké černé vlčici. Skákala na ní ze všech stran a kousala ji. Černá vlčice hbitě uhýbala a pak se Lucy zakousla do nohy. Lucy vystrašeně zavyla. Viděla, jak k ní běží nějaký zlatý pes.
To je Bailey!
Vrhl se na vlčici a kousl ji silně do zad, až sebou vlčice škubla. Pustila Lucy na zem a vrhla se na Baileyho, ale Lucy na ní skočila a černá vlčice se svalila na zem. Bailey a Lucy se na sebe podívali.
Je už mrtvá.
Náhle se krajinou ozvalo táhle bolestné vytí.
To je Alfa!
Lucy se poohlédla po bojujících psech z vlky. Nešla Betu, který spěchal k vytí. Lucy a Bailey se na sebe podívali a po chvilce se rozběhli za Betou. Stál oproti třem vlkům a chňapal po nich. Bránil Alfu, která za ním ležela celá od krve. Lucy také viděla vlčího Alfu, jak se na bezmocnou Alfu díval a řekl:
,,Teď už nejsi tak nebojácná, Bojovnice.“ řekl a koutkem oka si všiml jeho mrtvé družky. Potom se podíval na Lucy a Baileyho.
,,Vy prolhaní psi.“ zavrčel a běžel směrem k nim celý naštvaný.
Lucy se podívala na Baileyho, který na ní kývl.
,,Běž pomoc Alfě, já toho ohavného vlka nějak vyřídím.“ řekl.
Lucy se sevřelo břicho strachem a žalem.
,,Tak to ne! Co když se ti něco stane?!“
,,Lucy!“ štěkl Bailey a položil jeho tlapu na její.
,,Neboj se o mně. Teď musíš pomoc Alfě.“
Lucy se podívala na Alfu a potom na Baileyho. Nadechla se. Kývla na Baileyho a rozběhla se k bojujícímu Betovi. Skočila na jednoho vlka, který se lekl a spadl na zem. Lucy do něj začala kousat. Ten vlk se nějak nebránil! Za chvíli byl mrtvý.
To měl tak blbý život, že se ani nebránil?
Podívala se na Betu, který zabil dalšího vlka, teda spíš vlčici. Teď už zabýval jen jeden. Lucy a Beta se na sebe podívali. Potom se oba vrhli na vlka, který ale uskočil a rozběhl se směrem k lesu.
Zbabělec!
Lucy se podívala na Alfu.
,,Calamity! Calamity ne! Prosím!“ štěkal žalostně Beta.
Alfa se na něj podívala.
,,Bene. Všechno bude dobré. Ale teď mě poslouchej a oznam to potom celé smečce.“ vyhekala ze sebe Alfa.
,,Pro tebe cokoliv.“ řekl Beta.
Alfa se otočila na Lucy.
,,Si velmi chytrá fenka, Lucy. Dokážeš rozumně uvažovat. Všichni tě mají rádi, i já, proto ti musím něco sdělit.“
,,Ano?“ zeptala se neklidně Lucy.
,,Chtěla bych ti svěřit pozici Alfy. Věřím ti, že budeš dobře vést naší smečku......“
,,Lucy! Lucy!“Lucy se s cuknutím probudila.
,,Lucy!“ štěkal na ní Bailey.
,,Co je?“ zeptala se nechápavě.
,,Bude čas na jídlo.“ štěkl Bailey šťastně a z tlamy mu stékaly sliny.
,,Jo, jo. Zachvilku tam přijdu.“
,,Tak jo.“ řekl Bailey a odešel.
Zase další divný sen! Co když se znovu stane, jako ty ostatní?!621 slov
ČTEŠ
Wild pack
AdventureVodítková fena Lucy žije v krásné rodině.... Když se ale jednou ráno probudí, tak zjistí, že její dlouhé packy (lidi) zmizeli. Rozhodne se, že je najde a vyrazí do divočiny, kde jí čekají různá dobrodružství. S kým se potká ještě ve městě a bude mus...