Kapitola 21

46 6 6
                                    

Boj skončil. Většina psů se dívala na jejich mrtvé přátele. Puppy, Regi a Alfa leželi bez hnutí na zemi. Všichni se na sebe koukali.
,,Teď všechny dáme zeměpsici a pak vám něco oznámím.“ řekl Beta a mrkl na Lucy.
Lucy se na něj divně podívala.
Co je to.....
Pak si ale vzpomněla na den, kdy umřel Rusty, Liliin bratr. Zahrabali ho do hlíny a Pajda tomu říkal, že ho dávají Zeměpsici.
Je to teprv pár dnů, ale přijde mi to jako věčnost.....

Smečka udělala to, co si Lucy myslela. Vyhrabali tři díry, do které pak dali těla bez života. Pak je smečka zase zahrabala. Beta si stoupl doprostřed tábora, kde byl velký kámen, na kterém Lucy a Bailey oznámili, že jsou druh a družka.
,,Takže......... Alfa předtím než umřela řekla, že předává pozici Alfy Lucy a tím páde-“
,,Tak to bude super!“ štěkla Snap a rozštěkala všechny členy smečky.
,,Pravda.“ řekla Star.
,,Byla vždycky hodná.“ štěkla Besy.
Psi pořád nepřestávali jásat.
,,Tím pádem-“ Betu přerušovali jásající členi smečky. Beta se pokoušel smečku přikřičet, ale nešlo to.
,,Smečko!“ zavyl a u toho zavrčel.
Smečka se konečně uklidnila. Beta chvilku počkal.
,,Tím pádem se Betou stává Bailey.“
Psi se nechápavě dívali na sebe.
,,Ale...... co bude s tebou.“ zeptala se Lucy a přiblížila se k němu.
,,Já musím jít.“
,,Co?! Kam?!“ zavyla Lucy.
Smečka polekaně zakňučela.
,,Nikdo tě nevyhání! Nemusíš se vzdát pozice Bety!“ štěkl Bailey.
,,Já vím, Bailey. Ale s Calamity, pro vás bývalou Alfou, jsme do této smečky přišli, a taky spolu odejdeme.“
,,Ty se chceš...... zabít?“ zašeptala Snap.
,,Ne!“ zasmál se Beta...... teda teď už Ben.
,,Chci odejít z této smečky. Vím, že dokážu být psem samotářem. Byl jsem ho dokud mě nenašla Calamity.“
,,Ale-“ kníkla Lucy, ale Betovo hlas jí přerušil.
,,Lucy. Starej se o tvoji smečku, jak dokážeš. Moc mě mrzí, že musím odejít, ale tak to už prostě je.“ řekl Beta a otočil se k odchodu.
,,Zbohem, hlídkaři. Besy, Lili, Jespo, Sanny a...... vyřiďte můj pozdrav i Pajdovi.
A jo! Pajda!
Když Star a Rex slyšeli Pajdovo jméno, přiběhli.
,,Pajda bude v pořádku. Ale co se to tu-“
,,Opouštím smečku.“ odpověděl Ben Star.
,,Je to nutné?“ zakňučel Rex.
,,Ano. Takže sbohem, lovci. Malá upovídaná Snap, statečný Lucky, nebojácný Rexi a vůdce Ritcherde. Taky dávám sbohem Gammě Star, silnému Deltovi Bouřlivákovi, Epsilonovi, který vždy hlídal naše hranice, a samozřejmě také malé chytré feně Annie.“ řekl a projel pohledem smečku, jestli na někoho nezapomněl. Dělal, že malou Omegu nevidí.
,,Nezapomněl jsem na nějakého malého, šikovného psa, že ne?“ řekl Beta a pousmál se a pořád dělal, že Omegu nevidí. Omega zavrtěla ocasem. Pak se na ní podíval a zasmál se.
,,Jak bych na takovou malou láskyplnou fenku mohl zapomenout? Pusinko, pamatuj, že velikost je jenom číslo. Nepočítá tvojí odvážnost ani dovednosti. Jsi pro nás nejdůležitějším členem.“
Fenka se nadmula pýchou.
,,Taky děkuju statečným zachráncům, kteří nám pomohli při zabití vlků.“ řekl a podíval se na tři feny.
,,Sbohem Beto, Bailey.“ kývl Ben na Baileyho.
,,A sbohem, nová Alfo.“ řekl a před Lucy se uklonil.
Snap začala kňučet. Ostatní se k ní přidali.
,,Nebojte. Až přijde můj čas, tak se vrátím.“ řekl Ben, otočil se a běžel někam do neznámé dále.....

Hola amigos!
Od této chvíle budu vydávat příběhy častěji, protože už je po přijímačkách (naštěstí). Takže se máte na co těšit😉. Dnes tak dlouhá kapitola nebyla, protože jsem neměla moc čas.
532 slov

Wild packKde žijí příběhy. Začni objevovat