Kapitola 7

77 11 0
                                    

,,Vstáváme!" vyštěkl Pajda.
,,Ještě je brzy." zamumlala Lili.
,,No právě! To bude kořist ještě unavená! A sťavňatá!" řekl Pajda.
Lucy zakručelo v břichu.
,,Jsem tak hladový!" zavyl Bailey a vstal ze země.
,,O to se ti bude líp lovit, ne?" řekla Lucy.
Všichni kromě Lili už byli na nohou.
,,Já chci granule, ne nějakého hnusného králíka!" štěkala furt do kola Lili.
,,A kdo říká, že ho budeš jíst?" řekl Pajda.
Bailey, Lucy a Lili se tázavě podívali na Pajdu.
,,Můžeš nám jenom pomoct nějakou kořist chytit. Nemusíš tu kořist jíst. Je to velká zábava. Ale jak tak koukám radši chceš zůstat sama v téhle opuštěné strašidelné jeskyni. Lucy, Bailey neslyšeli jste o tom, že tu dříve bývali duchové?"
Bailey a Lucy se na sebe podívali a řekli:
,,Ano, Pajdo. Slyšeli jsme o tom."
,,Ale jak tak koukám, Lili tady chce radši zůstat než aby nám pomohla. Lucy, Bailey." Podíval se na oba dva.
,,Jdeme." zavelel.
Skupina tří psů mířila ke vchodu.
Lucy se podívala kouskem oka za sebe. Lili přemýšlela a pak vyštěkla:
,,Počkejte!"
Lili se k nim rozběhla a už kráčela vedle Baileyho. Lucy se podívala na Pajdu. Byl hrdě vztyčený.
Pajda by nás jen tak neopustil.

,,Hele koukejte! Tady bychom mohli něco ulovit." řekl Pajda, když došla čtveřice psů na kraj lesa, kde se objevila louka.
,,Takže, teď vám řeknu co musíte dělat proto, aby jste něco ulovili.

Za prvé: když ucítíte nějaký pach kořisti, podíváte se na další členy vaší lovecké výpravy a kývnete směrem, odkud pach přichází.

Za druhé: tiše se plížíte a čekáte až váš přítel bude v dobré pozici.

Za třetí: Skočíte, a zakousnete kořist tak, aby vám nemohla uniknout z čelistí. Pokud ho pustíte, tak za ním běžte a zkuste ho chytit. Jesné?"
Bailey a Lucy kývli, ale Lili se na něj jen koukala. Pak ale Lucy ucítila pach zvířete.
Králík!
Lucy se podívala na Baileyho, který ho už také ucítil. Pak se podívala na Pajdu, který na ní kývl a podíval se na Lili, která konečně pochopila, o čem se jedná. Čtveřice psů se plížila za kořistí. Časem ucítili ještě více kořisti.
Tam bude rovnou velká smečka králíků!
Konečně je spatřili. Malé bezmocné telíčka. Někteří byli ale také vypasení.
Lucy čekala na ostatní, kteří byli kousek za ní. Pajda něco šeptal Baileymu do ucha a pak někam odešel.
Že by byli mé sny pravdivé? To je ale nesmysl. Proč by nás opustil uprostřed lovu?
Bailey se pomalu plížil za Lucy.
,,Pajda šel na druhou stranu."
Lucy si oddychla. Bailey pak odešel za Lili a ta pak odešla do pravé strany. Bailey se vydal spátky k Lucy a zašeptal:
,,Jdu do leva."
Lucy na něj kývla. Bailey, jak slíbil odešel na levou stranu. Teď byli v kruhu okolo několika králíků.
Teď je to jen na mě.
Lucy zavyla, aby ostatní věděli, že můžou vyrazit a vyskočila z trávy.
Chňap! Už jednoho měla v tlamě. Když věděla, že je už mrtvý, pustila ho na zem a chňapla po dalších dvou. Jeden její čelisti stihl utéct, ale druhý už tak rychlý nebyl. Zakouska se mu do krku a začala s ním trhat sem a tam. Křup!
Byl mrtví. Pustila ho na zem. Chtěla skočit po dalším, ale neskočila, protože se ozvalo znechucené zavytí:
,,Fuj!"
Byla to Lili, která držela v tlamě jednoho z nejtlustčích králíků.
,,Nespouštěj ho!" vyštěkl Bailey.
Lili ho ale pustila. Lucy chtěla otráveně zavýt, ale v tom vypasenému králíkovi do cesty skočil z křoví Pajda a zakousl se mu do zad. Lucy si ani z toho napětí nevšimla toho, že Pajda ani nevykročil po jejím zavytí z úkrytu.
Bylo to velmi chytré.
Lucy si ale nic jiného pomyslet nemohla, protože proti ní běžel Bailey s králíkem. Lucy králíka skoro nechytla, ale stihla to. Křup! Lucy slyšela prasknutí králíkovo páteře.

Všichni králíci už utekli.
,,Lucy, Bailey. Vy jste si vedli skvěle." prohlásil Pajda a podíval se na oba dva. Pak se ale obrátil na Lili, která se krčila strachem.
,,A ty sis vedla přímo úžasně, Lili!"
Lili se na něj překvapeně podívala.
,,Dobře si mi ho nadehnala!"
Lucy a Bailey se na Pajdu podivně podívali.
Pajda asi stratil sluch, že neslyšel Liliino zavytí.
Bailey šel Lili hned pogratulovat, ale Lucy se stále udiveně dívala na Pajdu.
Ten k ní přišel a sedl si vedle ní. Díval se na šťastnou hopsající Lili, která se dmula pýchou.
,,Ty si to myslel vážně? Tys neslyšel..."
,,To Liliino zavytí? Slyšel. Ale musíme teď držet pohromadě. Lili to teď už nikdy neudělá, neboj. Byl to jen první dojem. Jinak ty sis vedla úžasně."
Lucy hrdě vstyčila hlavu.
,,Pomůžeš mi posbírat ty králíky?"
,,Jasně." odpověděla Lucy.
Pajda je velmi chytrý. Ví co je dobré pro naši pidi smečku. Nevěřím, že by nás mohl opustit. Mé sny jsou jen normální sny. Nic jiného.
Když Lucy a Pajda posbírali králíky, odnesli je do jeskyně.
,,Kolik jich vlastně máme?" zeptala se Lili, když Lucy a Pajda položili králíky na hromadu. Lucy začínala počítat.
Jeden, dva, ty jsem chytila já. Tři, toho jsme chytili s Baileym. Čtyři, pět, šest, ty chytil sám Bailey. A sedm, toho chytila Lili a Pajda.
,,Sedm." odpověděla Lucy.
,,Dobrý úlovek. Na to že to byl váš první lov." řekl Pajda.
Už se stmívalo, když se všichni najedli.
,,Chtělo by to vodu." řekla Lili.
,,Viděl jsem jedno jezero, když jsme sem běželi. Je to jen kousek od tuď." řekl Bailey.
,,To je dobře. Všichni už máme žízeň."
řekl Pajda.
Všichni se vydali k jezeru. Bylo kousek od jejich doupěte, jak říkal Bailey. Vypadalo jako normální jezero, ale Lucy jejho pach znervózňoval. Pak si uvědomila, že to není pach jezera, ale pach psů. Lucy se podívala na Pajdu, potom na Baileyho a nakonec na Lili. Všichni tři normálně pili.
Asi si toho nevšimli. Možná že ro není pach psů, ale nějaké kořisti.
Ne.......... to je na sto procent pach psů.
Lucy se napila. Pořád se ale rozhlížela kolem sebe. Nikde nikdo.

Všichni se vrátili do tábora. Nějací králíci ještě zbyli, tak je Lucy a Bailey naskládali do rohu jeskyně.
,,Smečko?" zavolal Pajda.
Všichni zpozorněli.
On nám řekl smečko?
,,Zítra půjdete na lov beze mě. Bude to taková zkouška. Vybereme společně jednoho z vás, který bude vůdce loveckých výprav. Já to být nemohu, protože běh mi bez packy moc nejde."
,,To je skvělý nápad!" souhlasila Lili.
,,A to budeme lovit samostatně?" zeptal se Bailey.
,,Ano" odpověděl Pajda.
,,Dobrý nápad, Pajdo." řekla Lucy
,,A taky bychom měli zvolit omegu a alfu. Ale na to je nás málo." řekl Pajda.
,,A co je to omega a alfa, Pajdo?" zeptala se zvědavě Lili.
,,Alfa je nejvyšší postavení ve smečce a omega je naopak nejnižší. Alfa velí své smečce, zatím co omega dělá všechny potřebné práce. Například stele podestýlky na spaní, staví doupě a podobně." odpověděl Pajda.
,,Tak náš alfa je úplně jasnej. Budeš to ty, Pajdo!" vyštěkla Lili.
,,Ano!" řekl Bailey.
,,Moje slova." řekla Lucy.
,,No..... počkáme na zítra, ano?
,,Tak jo." řekla nespokojivě Lili.
,,Teď už všichni musíme jít spát. Zítra vás čeká perný den." řekl Pajda.
Všichni se k sobě schoulili, aby jim nebyla zima a za chvíli usli.....

Lucy se probudila. Neměla žádný sen.
Vždyť říkám, jsou to vše jen obyčejné sny. Ale čí to byl pach?
Lucy se rozhlédla po jeskyni. Pajdu zase našla sedět u vchodu do jeskyně.
Pomalu k němu došla a přisedla si.
,,Zase přemýšlíš nad Annie?"
,,Jo, teda ne, teda..... trochu."
Lucy na něj hodila zvědavý pohled. Lucy se nemusela Pajdy na nic ptát.
,,Víš, s tím alfou...... nechci s vámi zůstat."
,,Cože?" vyštěkla Lucy.
,,Pšt nebo někoho probudíš. No víš..... já jsem pes samotář, ne pes do smečky. A už vůbec nechci být alfa."
Lucy se na něj stále dívala s vykulenýma očima.
Že by byli mé sny pravdivé?
,,Myslím, že alfou bys měla být ty..."
,,Co...co....cože?" Lucy vykulila oči ještě víc.
,,Pokuď mi zítra ukážeš, že na to máš, a donesete dostatek kořisti, budu moc odejít." řekl Pajda a otočil se a vyrazil k rohu jeskyně.
,,Ale, ale....."
,,Lucy, je to mé rozhodnutí a to bys měla respektovat." tiše zavrčel a lehl si.
Co když..... co když byli mé sny pravdivé?

Omg! Nejdelší kapitola!
1348 slov!!!!😱

Omg! Nejdelší kapitola!1348 slov!!!!😱

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

👆Louka, na které smečka lovila👆

 Nakreslit australského ovčáka neni tak easy😅 (takže no hate)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakreslit australského ovčáka neni tak easy😅 (takže no hate)















Wild packKde žijí příběhy. Začni objevovat