Lucy si prohlížela jasající psi. Pomalu s Baileym sešla z kamene. Cítila, že se dneska něco stane............ zaútočí na její smečku smečka vlků.
,,Je ti něco?“ zeptal se Bailey.
,,No......... ne, neboj. Nic mi není. Jen se dnes necítím moc dobře. Půjdu říct alfě, že dnes nepůjdu na lov.“
,,Poč-“ Neodpověděl Bailey, protože se Lucy už otočila a šla za Alfou.
,,Alfo? Dnes mi není moc dobře. Nemůže mě někdo zastoupit na lovu?“
Alfa se podívala na Lucy. Přikývla a odešla pryč.
Dnes se chová alfa divně. Ale vím, že o tom útoku víme jen já a Puppy.Lucy si lehla do doupěte lovců.
Aspoň tu budu mít chvíli klid....
Lucy se ze vší silou pokoušela usout, ale něco jí furt říkalo, že má zůstat ostražitá. Lucy z doupěte slyšela velitelský hlas bety, jak svolavá lovce. Nastražila uši a poslouchala, co říká.
,,......Já dnes zastoupím Baileyho a Annie Lucy.“
Baileyho?
Když slyšela blížící se kroky k doupěti stočila se do klubíčka a dělala, že spí. Cítila pach Baileyho. Pomalu k Lucy došel a koukal se jí do očí. Lucy to nevydržela a jednou mrkla.
,,Já věděl, že nespíš.“
Lucy otevřela oči.
,,Nemůžu usnout.“
,,Lucy. Od včerejška jseš nějaká divná, co se děje? Ty nejseš ráda, že jsme druh a družka? Pokud ne tak-“
Lucy vstala a olízla Baileymu čumák.
,,Jasně že jsem ráda. Miluju tě. Ale mám takový divný pocit že-“
Zvenku se ozvalo táhlé zavytí. Ne psí, ale vlků!
To jsou vlci! Mé sny jsou zase pravdivé!Lucy a Bailey vyběhli z doupěte. Venku stála Alfa, která se na ně podívala.
Vždyť jsou lovci na lovu! Nejsilnější psi nám chybí!
Lucy začala výt, aby upozornila lovce, že se v táboru něco děje. Zachvíli se k ní přidal Bailey a Alfa a potom i hlídkaři. Měli ještě chvíli času, protože vlčí vytí se zdálo být vzdálené. Prosím ať přijdou včas!
Náhle se ozvalo další vytí. Bylo ale psí! Bylo to lovci, kteří se pomalu přibližovali. Ze křoví vylétli lovci. Bouřlivák, Star, Ritcherd, Beta, Lucky, Annie, Snap a Rex. Zachvíli se vrátil i Epsilon a Lili a Jespa, které hlídkovaly.
,,Ucítili jsme i jejich pach, alfo.“ štěkla Lili a u toho hlasitě oddychovala.
,,Proč jste nepřiběhli dřív?!“
,,Chytili nás!“ štěkla Jespa.
,,Cože?!“ zděsila se Alfa.
,,A jak jste jim utekli?“ zeptal se Ben.
,,No..... byli to asi sourozenci a začali se pošťuchovat, kdo nás zabije.“ řekla Lili.
,,Alexander a Amber.“ vydechla Alfa.
Všichni psi se na ní podívali. Pak ale přispěchala Annie, neboli Zeta.
,,Všichni mě poslouchejte! Musíme zahájit své pozice! Menší a slabší psi dozadu a větší a silnější dopředu. Alfa, Lucy, Bailey, Beta, Bouřlivák a Rex jsou nejsilnější, proto půjdou dopředu. Ostatní lovci půjdou za ně a za lovce půjdou hlídkaři. Omega se někam schová. Pochybuji, že kdyby zůstala, nepřežila by tento boj.“
Alfa se na Annie obrátila.
,,Dobrá práce Annie. Takhle má vypadat práce Zety.“Všichni zaujali své pozice. Alfa a Beta si něco šeptali. Lucy zaslechla jen jedinou větu Alfy:
,,Byli to sourozenci Arese, Amber a Alexander.“
Lucy pozorovala Omegu Pusinku, jak si zelezla za velký kámen. Třásla se. Menší psi, konkrétně hlídkaři, panikařili.
,,Co když je jich víc jak nás?“ řekla se strachem Besy.
,,Jeden vlk zabije tak dva psi! To nemůžeme vyhrát!“ štěkl po louhé době malý Puppy.
On ví, že při boji padne Alfa a chce tomu zabránit. A já se taky musím pokusit tomu taky zabránit!
Zachvíli dostala panika všechny psy, kromě těch ve předu a malé Zety Annie a Pajdy. Alfa to už nevydržela.
,,Přestaňte! Nikdo z nás neumře! Jediné, co tady bude, bude krev vlků!“ zavyla Alfa.
Všichni psi ztichli.
Kdyby věděla.
Pach vlků postupně sílil. Lucy se začali trochu třást nohy.
Co když tomu nezabráním? Co když umře i někdo jiný?
Zachvíli ji někdo obejmul. Byl to samozřejmě Bailey.
,,Neboj, jsem tady.“ zašeptal.
Lucy se začala pomalu uklidňovat.
Když tomu nezabráním, možná zemře i Bailey, když bude chtít zabít vlčího Alfu!
Lucy na to musela furt myslet, ale Baileyho hlas jí uklidňoval. Lucy se podívala na Baileyho.
,,Dí-“
Ze křoví vyskočila smečka vlků.
,,Konečně jsme tě našli, Bojovnice.“Napínavý, co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
678 slov
ČTEŠ
Wild pack
AdventureVodítková fena Lucy žije v krásné rodině.... Když se ale jednou ráno probudí, tak zjistí, že její dlouhé packy (lidi) zmizeli. Rozhodne se, že je najde a vyrazí do divočiny, kde jí čekají různá dobrodružství. S kým se potká ještě ve městě a bude mus...