Capitolul 10

21 6 0
                                    

1. Studiile arată că 7% dintre americanii religioși se roagă la Dumnezeu ca să găsească un loc bun de parcare.

2. Hippopotomonstrosesquippedaliofobia este frica de cuvinte lungi. Cuvintele lungi îi fac pe bolnavi să își piardă respiratia, tragând aer sacadat sau să transpire abundent.

3. În spaniolă, cuvântul "esposas" înseamnă atât "soții" cât și "cătușe".

4. La aniversarea a 120 de ani, cea mai bătrână persoană care a trăit vreodată a spus: "Am un singur rid și stau pe el".

5. Cum se spune în daneză la prezervativ? "Svangerskabsforebyggende middel".

6. În mitologia greacă se credea că roșcații se transformă în vampiri după moarte.

Citeste si
#salvatipipera| Cum arată trotuarul din Pipera dupa iarnă – FOTO
Proiect de majorare cu 20% a salariilor personalului nedidactic din preuniversitar; Un senator PSD cere modificarea legii salarizării unice
Ambasada Belgiei în România avertizează cu privire la o posibilă tentativă de fraudă
7. Unu din patru americani cred că soarele se învârte în jurul pământului.

8. Când Muntenegru și-a câștigat independența față de Yugoslavia, domeniul de pe Internet s-a schimbat de la "Yu" to "Me".

9. Leonardo Di Caprio are prenumele Leonardo pentru că mama sa era în fața unui tablou semnat Leonardo da Vinci când micuțul a lovit pentru prima dată pântecele mamei.

10. Charlie Chaplin a pierdut un concurs de sosii ale lui Charlie Chaplin. A ieșit abia pe locul al 2-lea.

11. Asta e bonus! Încearcă să cauți pe Google cuvântul "askew" să vezi ce se întâmplă.

Știați că?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum