Capitolul 17

15 6 0
                                    

1- Votca e cea mai consumata bautura alcoolica de pe glob. Anual se consumă circa 5 miliarde de litri de votca.

2- Alcoolul nu este digerat de stomac, el fiind absorbit direct in sange.

3- 48% din populatia lumii spune ca nu a consumat niciodata alcool.

4- Un rus bea, in medie, 18 litri de alcool pur pe an. Medicii considera ca 9 litri de alcool pur consumat anual este periculos. Se intelege astfel de ce speranta de viata in Rusia este mica.

5- 500 000 de rusi mor anual din cauza alcoolului.

6- Potrivit unor studii, in fiecare moment al zilei, 0,7% din populatia lumii este beata.

7- Oamenii care au ochii albastri au o toleranta mai mare fata de alcool, sustin studiile. Cercetatorii nu au descoperit inca motivul.


8- Peste 30% dintre cazurile de cancer ar putea fi prevenite daca oamenii ar renunta la alcool si fumat.

9- Dureaza maxim 6 minute pentru ca neuronii si celulele creierului sa reactioneze la alcool.

10- In SUA a fost o perioada in care a fost interzis alcoolul. Guvernul a pus otrava in alcool, ucigand astfel 10.000 de oameni.

11- In Evul Mediu, oamenii consumau mai multa bere decat apa, deoarece alcoolul o facea mai sigura pentru consum.

12- Lunetistii considera ca alcoolul consumat in cantitati mici le imbunatateste performantele deoarece ii relaxeaza, le reduce bataile inimii si astfel tintesc mai bine.

13- In secolul 19, copiii americani erau invatati ca alcoolul poate provoca orbire si nebunie.

14- Corpul uman produce o anumita doza de alcool in fiecare zi.

15- Adolf Hitler nu consuma deloc alcool, in timp ce rivalul sau, Winston Churchill, era un alcoolic inrait.

16- Aproape toate fructele și legumele conțin o doză mică de alcool.

17- Cea mai tare bere din lume are 67,5% alcool.

18- Vikingii beau alcool din craniile dusmanilor atunci cand sarbatoreau o victorie.

19- Potrivit cercetatorilor, daca amesteci alcool cu Coca Cola 0 te imbeti mai repede.

20- Alcoolul ucide o persoana la fiecare 10 secunde in lume.

21- Un om musculos este mai rezistent la alcool ca un om gras.

22- Exista oameni care sunt beti tot timpul din cauza fermentatilor dese din sistemul digestiv. Trebuie sa fie atenti la cantitatile de legume si fructe.

Știați că?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum