Capitolul 21

11 7 0
                                    

Vacile pot simți umilința atunci când oamenii râd de ele.
117 comentarii
Femeile și somnul
Potrivit unui sondaj, femeile au nevoie de mai mult somn decât de bărbații, deoarece își solicită creierul mai intens pe parcursul zilei.
34 comentarii
Primul lac de unghii
Primul lac de unghii a apărut în China în jurul anului 3000 î.Hr. Acesta conținea miere de albine, ceară de albine, cauciuc natural și pulbere colorată.
16 comentarii
Pizza Hut
Pizza Hut cumpără anual aproximativ 150 de mii de tone de brânză. Acestea reprezintă aproximativ 3% din totalul de brânzeturi produse de Statele Unite timp de un an.
11 comentarii
Câinii inteligenți
Câinii sunt capabili să învețe și să înțeleagă până la 250 de cuvinte. Ba mai mult, s-au dovedit a fi capabili să efectueze operații matematice simple.
4 comentarii
Berea în Rusia
Până în anul 2011, în Rusia, berea nu a fost considerată, în mod oficial, băutură alcoolică, ci mai mult o băutură răcoritoare.
5 comentarii
Nicolas Cage
Numele adevărat al actorului Nicolas Cage este Nicolas Kim Coppola, acesta având în familie, din partea tatălui, strămoși italieni.
8 comentarii
Jocul de-a auzul
Dacă îți dorești, auzul tău se poate înrăutăți și poate deveni mai puțin ascuțit. Din fericire, acest lucru are doar efect temporar.
3 comentarii

Știați că?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum