Capitolul 12

17 5 0
                                    

1.Emotiile noastre nu ne afecteaza modul in care comunicam. In schimb, modul in care comunicam ne afecteaza starea de spirit.
2.Orice relatie de prietenie nascuta intre 16 si 28 de ani are toate sansele sa devina stransa si de lunga durata.
3.Femeile prefera in general barbatii cu voci puternice si putin ragusite pentru ca par increzatori in ei dar deloc agresivi.
4.Oamenii care ne pot da cele mai bune sfaturi sunt cei care au cele mai multe probleme.
5.Cu cat un om este mai inteligent, cu atat mai repede gandeste si cu atat mai urat este scrisul lui.
6.Caracterul oamenilor poate fi usor intuit dupa modul in care acestia se poarta cu personalul din restaurante.
7.Barbatii nu sunt mai amuzanti decat femeile: ei doar fac mai multe glume fara a le pasa daca glumele lor sunt gustate sau nu de cei din jur.
8.Femeile au de doua ori mai multi receptori pentru durere in corpul lor decat barbatii, insa au o toleranta mai mare la durere decat ei.
9.Ascultarea de muzica cu frecventa inalta ne ajuta sa ne simtim calmi, relaxati si fericiti.
10.Persoanele care au un puternic sentiment de vinovatie sunt mai bune la intelegerea gandurilor si sentimentelor celor din jur.
11.Daca gandurile nu te lasa sa adormi noaptea, ridica-te din pat si scrie-le pe o foaie de hartie. In felul acesta te vei elibera de ele si vei adormi cu usurinta.
12.Mesajele de buna dimineata si buna seara activeaza acea parte a creierului responsabila de fericirea noastra.
13.Facand lucruri care te sperie te vei simti mai fericit.
14.O femeie poate pastra un secret timp de 47 de ore si 15 minute.
15.Oamenii care incearca sa multumeasca pe toata lumea sfarsesc prin a se simti ei insisi singuri.
16.Cu cat suntem mai fericiti cu atat avem nevoie de mai putin somn.
17.Daca strangi in mana, mana cuiva drag, vei simti durerea mai putin acut si te vei simti mai putin ingrijorat.
18.Persoanele inteligente tind sa aiba mai putini prieteni decat media. Asta pentru ca, cu cat suntem mai inteligenti, cu atat mai selectivi devenim in alegerea prietenilor.
18.Femeile care au mai multi prieteni de sex masculin au o stare de spirit mai buna decat femeile cu multe prietene de acelasi sex.
19.Casatorindu-te cu cel mai bun prieten, elimini sansele de divort cu 70% si ai mai multe sanse ca relatia voastra sa dureze o viata.
20.Persoanele care vorbesc in paralel doua limbi, pot sa isi schimbe inconstient personalitatea atunci cand trec de la o limba la alta.
21.Sa fii singur pentru o perioada mai lunga de timp este la fel de daunator pentru sanatate ca si fumatul a 15 tigari pe zi.
22.Calatoriile stimuleaza sanatatea creierului, scazand de asemenea riscul de a suferi de atac de cord sau depresie.
23.Oamenii arata mult mai atractiv atunci cand vorbesc despre lucrurile care le plac cu adevarat.
24.Cand doua persoane stau de vorba si una dintre ele isi departeaza picioarele sau isi indreapta un picior spre exterior, inseamna ca nu este de acord cu ideile interlocutorului si vrea sa plece.

Știați că?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum