GİRİŞBir zamanlar Japonya'nın Shirakawa-go kasabası, ülkenin en güçlü Alfası 'Jung Tenchi' tarafından işgale uğramıştı.
Alfa Tenchi kasabadaki güzel omegalar ve güçlü betaların dışındaki herkesi öldürme
emri vermişti.Oldukça gaddar bir Alfaydı. Zirâ bunu bir saate aşkın sürede vahşice acımadan öldürülen yüzlerce masum hayatı ve yanıp kül olmuş kasabayı görebilseydiniz anlayabilirdiniz.
꧁꧂
Şehirde bir kaç işini hâlledip evlerine dönen Kim ailesi, kasabalarının harabeye döndüğünü gördüklerinde âdeta yıkılmışlardı.
Daha birkaç gün öncesine kadar;
Etrafta bağıra bağıra satış yapmaya çalışan pazarcılar, muhabbet eden komşular ve koşuşturup oyunlar oynayan neşeli çocuklardan artık eser kalmamıştı.Endora omzunda asılı duran çuvalı daha fazla taşıyamayacağını anladığında serbest bırakmıştı. Buğulu gözlerini etrafta dolaştırdıkça âdeta kahroluyordu.
Namjoon kollarını zar zor ayakta durabilen eşinin incecik beline sararak ona destek olmaya çalışmıştı.
"Tanrım Joon." demişti etraftaki cesetlere bakarak yavaşça ilerlerken.
"Onlar ölmüş. Herkes öldürülmüş."
Namjoon'da dayanamamıştı gözlerinin önündeki bu vahşete. Eşi gibi tutamamıştı
göz yaşlarını.Harabeye dönmüş kasabanın ortasında öylece düm düz ilerlemeye devam etmişlerdi. Ta-ki çıt çıkmayan katliamın ortasında ağlayan bir bebeğin acı dolu hıçkırıklarını duyana kadar.
Namjoon eşine dönerek "Hayatım" diye fısıldamıştı "Şunu sende duyuyor musun?"
Eşinin elini sıkıca kavrayıp sesin geldiği
sağ taraftaki yıkılmaya yüz tutmuş kulübeye doğru ilerlemeye başlamışlardı.Endora kulağına ilişen ses ile aynı şekilde eşine dönerek olumlu biçimde başını sallamıştı "Evet duyuyorum." demişti "Çocuk sesi."
Namjoon yarısı yanmış tahta kapıya tekme atarak kolaylıkla düşmesini sağlarken, yavaş adımlarla içeriye doğru girdiler. Şiddetli ağlama sesi samanların arkasından geliyordu.
Endora eşinin elini usulca bırakıp, iki kolunu samanların arasına doğru uzatmıştı. Saklanmış olan küçük bedeni çekip çıkartarak kollarının arasına aldı.
Anında susan sıcak bedeni görünce ikiside şaşkınca birbirlerinin yüzüne bakıyordu.
Endora yanağında hissettiği küçüçük el ile tekrardan kolları arasına sığınan küçük bedene dönmüştü.Küçük beden parlayan gözleriyle, genç kadının maviye dönüşen gözlerinin içine bakıyordu.
Şaşırmıştı.
Çünkü bu lila rengindeki gözleri daha önce hiç bir sürüde görmemişti.
꧁꧂
Alfa Jung Tenchi, Shirakawa-Go'dan himayesi altına aldığı ve aylarca zorla sahip olduğu Aemi adındaki omega tarafından zehirle uyutulduğu bir gece:
Kalbin'nin tam ortasına yediği gümüş hançer, hayatının sonu olmuştu.
O gece Aemi adındaki genç kadın, alfa'ya sapladığı hançeri çıkartıp kendine saplayarak canına kıymıştı.
-ALPHA is BACK-
Hikaye güncelleniyor, lütfen tüm bölümlere oy ve yorum atın♡
Bu arada ilerleyen bölümlerde, girişteki hikayenin sebebini anlayacaksınız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alpha is Back| TaeKook
Fiksi Penggemar"Cinsiyetsiz bir kurt Alfa Jeon'a karşımı geliyormuş." [J.J]