NAMKOOK [18+]

3.6K 217 81
                                    

Csak poén. — mondta nevetve, amitől csak még idegesebb lettem.

Neked ez poén? És azt sem hiszem el, hogy ez a háttér sztori. Hadd halljam! — fenyegetően néztem rá, közben tartva a tisztes távolságot.

Mit?

Ne idegesíts fel még jobban! — közelebb léptem hozzá, és úgy mondtam neki a szavakat.

Én, nem is... akartalak! — kezdett el tiltakozni, és hirtelen lett roppant csendes.

Mondd már el az igazságot, hogy miért tetted! Ne hazudj nekem, kérlek.

A valódi igazságot nem mondhatom el. — hadarta el végül és lehajtotta a fejét.

Oh, igen? — hirtelen rám emelte a tekintetét, és könny áztatta arcára tévedt a tekintetem. — Rendben. — ezzel pedig kisétáltam a szobájából.

Várj, Jungkook, hová mész? — futott utánam a folyosóra, majd egyre közelebb került hozzám, míg végül elkapta a kezem és megállított.

El.

De, hova?

El, mellőled! — majd egy erősebb rántással kiszabadítottam a kezem a szorításából és amilyen gyorsan csak tudtam az előszobába rohantam és cipőt kapva magamra, távoztam a házból.

» Taehyung szemszöge «

Hova ment Jungkook? — hallottam a kérdést, de nem bírtam felfogni és válaszolni rá.

Álltam ott megrökönyödve, szomorú arckifejezéssel és az iménti, utolsó két szava zengett a fejemben.

Nagyon elrontottam.

... Taehyung? Taehyung? — és amikor észhez tértem egy előttem ugráló Jin-re lettem figyelmes, amint próbálja elérni, hogy figyeljek rá.

Tessék? — bambán bámultam magam elé, és az elviharzó Jungkook járt a fejemben.

Mi történt?

Mármint? — tettettem a hülyét, mert nem igazán akartam, hogy megtudja mekkora ostobaságot követtem el.

Az imént, Jungkook kiviharzott a házból, te pedig kiabáltál utána. — aggódóan nézett rám — Szóval, mi történt?

Csak egy kicsit összevesztünk. Tudod, olyan hülyeségen. — hamis nevetésem elhitette vele, hogy talán igazat mondok, de azért még megajándékozott egy "Majd még beszélünk!" halk mondattal, és megsemmisülve sétáltam vissza a szobámba.

Mi a francért kellett ezt tennem?
Miért nem töröltem ki a videót?
Miért nem mondtam el neki az igazságot? Miért? Miért? Miért?
Ez a sok miért, és egyikre se tudom a választ.

Rádőltem az ágyamra, és a telefonomat szorongattam a kezemben.

A halálomat, az emberiség halálát.

Annyi bajt okoz ez a kütyü, mégis mindenki használja, birtokolja, és el nem engedi.

A galériában nézegettem a képeket, amiket Jungkook készített, és végül elértem a fatális hibámhoz; a videóhoz.

Elindítottam a mozgóképsorozatot tartalmazó emléket és elkezdtem nézni, ahogyan Yoongi és Jungkook dugnak az erdőben.

Eleinte az volt a tervem, hogy egy hamis fiókot csinálok, és arra feltöltöm az aktust tartalmazó, botrányt kavaró videót, de végül nem tettem, mert aki rajta van ezen a videón, az életem szerelme, és ez a videó az életét tenné tönkre.

A Kiválasztott | ᵇᵗˢDonde viven las historias. Descúbrelo ahora