» Taehyung szemszöge «
Vasárnap van.
A játék befejeződött és én mérhetetlenül örülök neki.
Amennyire vártam az elején, annyira megutáltam a végére.
Az egész banda megkapta azt, amit mindvégig csak én akartam.
Jungkook-ot.
Magam sem értem, hogy mi játszódik le bennem, de valami olyan, amit mások szerelemnek hívnak.
Pontosan nem tudom mikor jöttem rá, hogy ez a helyzet, de a felismerése hihetetlen volt.
Szerelmes vagyok a legjobb barátomba, aki ezen felül a bandatársam is és fogadni merek, hogy én már nem tetszem neki.
Ezek a gondolatok repkedtek az agyamban, közben Jungkook mellettem feküdt az ágyban és békésen aludt.
Mi ez, ha nem a sors keze?
Mellettem fekszik, félmeztelenül, csodásan és úgy, hogy nem tudja, hogy a legjobb barátja szerelmes belé.
Miféle elbaszott szappanopera ez?
Itt küszködök, mert nem tudom, miként mondjam el neki, ha egyáltalán el akarom mondani neki, utána miként számoljak be róla a többieknek és ez után jönne csak az igazi kihívás, hisz el kellene újra mondani a BigHit-nek, akik valószínűleg ugyanúgy reagálnának rá, mint akkoriban.
Tele vagyok aggályokkal és félelemmel, mert tudom, hogy ez olyan dolog, amit nem szabad eltitkolni, mégis minden érzékszervem azt súgja, hogy inkább tartsam meg magamnak.
Fene se tudja, hogy mit válasszak, túl zavaros ez az egész.
Hajnali négy óra van, és én az ágyon ülve gondolkozom az érzéseimen, Jungkook iránt, aki tíz centire fekszik tőlem és alszik.
Haja kócosan terül el a párnán, szája félig nyitva, bőre fedetlen, felém fordulva alussza az igazak álmát.
Késztetést érzek arra, hogy megérintsem arcát, hogy hozzáérjek az izmos hasához, hogy végig simítsam a kezem a mellkasán, de nem tehetem, mert nem szabályos.
Ehelyett itt ülök és szenvedek.
— Miért pont beléd kellett beleszeretnem? — sóhajként hagyták el a szavak a számat, és lehunyt szemhéjakkal töprengtem tovább.
Mondanom sem kell, hogy nem aludtam egy szemhunyásnyit sem.
» Jungkook szemszöge «
Este nem tudtam elaludni, így bármilyen ciki is, Taehyung ágyába kéredzkedtem és ott töltöttem az éjszakát, és természetesen úgy aludtam, mint a bunda.
Kivéve egy kis időszakot, amikor Taehyung annyit mocorgott, hogy, ha akartam, ha nem felébredtem, de halvány jelét se mutattam annak, hogy ébren vagyok.
Gyorsan visszaaludtam és már csak reggel ébredtem fel úgy, hogy Taehyung hűlt helyét se láttam az ágyban.
Vállat rántottam és alsónadrágban hagytam el a szobát, aminek Jin a szemtanúja volt, és huncutul bámult engem közben a szemöldökét húzogatta fel s le, amire én csak megráztam a fejem és tovább sétáltam a fürdőbe.
Azonban, amikor beértem a fürdőbe és már azon voltam, hogy pisilek egy elég nagy problémával találtam szembe magam.
— Szóval ezért viselkedett így Jin. — világosodtam meg, és most már gondolkozhattam azon, hogy mégis miképp fogok így kimenni mindenki elé, hogy merevedésem van.
ESTÁS LEYENDO
A Kiválasztott | ᵇᵗˢ
Historia Corta„ - Mindennap valaki lefekszik Jungkookal. - határozottan csengett a hangom, és egy tányér csörömpölésére kaptam el a fejem a többiekről. Basszus. Jungkook állt ott megrökönyödve és nagyon bosszúsan. - Mi ez? Taehyung? Mi? Ez? - bosszankodva elkezd...