Epilog

888 21 0
                                    

                  2 lata później...
(Ashley-20 lat,Dylan-23 lata,Amy-2 lata,Avril-1 rok,Samuel-26 lata,Kelly-23 lat,Stella-4 lata,Kathrin-2 lata,Daniel-23 lata,Anabell-20 lat,Amanda-2 lata,Denis-2 lata)

-Mama!-słysze pisk Amy.

Amy ma już 2 lata.Rok po narodzinach naszej pierwszej gwiazdeczki urodziła się Avril.Mała jest bardzo podobna do Dylana.Nagle czuje,że kołdra się podnosi.Czuje małą osóbkę,która się tu wdrapuje.

-Mamusiu bo Avril się obudzila.-mówi Amy.
-Obudź tatusia.-mówie i pokazuje głową na śpiącego mężczyzne.

Dziewczynka wskakuje na tors Dylana i zaczyna go łazkotać.Dylan otwiera leniwie oczy i bierze Amy w ramiona.Ta zaczyna się słodko śmiać.

-A kto to mnie łaskota?-pyta udawając obużenie.
-Ja.-piszczy i całuje bruneta w policzek.
-Mama!-szłysze płacz Avril.

Wstaje z łóżka i kieruję się do pokoiku dziewczynek.

-Co się stało?-pytam i biorę brunetke na ręcę.
-Psytul.-mówi iwtula się w moje piersi.
-Chodź słoneczko.Poleżymy z tatusiem i z Amy.
-Tak!-krzykneła i podniosła do góry rączki.

Kocham moje dwa szkraby i mojego męża.Samuelowi i Kelly też się ułożyło.Też mają dwujke dzieci.Za to Danielowi to już wogólę.Gdy tylko Anabell dowiedziała się,że mogą być to bliźniaki była przerażona.Za to Daniel skakał ze szczęścia.Mają teraz córeczke Amande i synka Denisa.......

                      The End

Hejo pysie!!

Tak to już koniec DZIECKO MAFII.Pamiętam jak pisałam pierwszy rozdział.Jak się cieszyłam gdy pod tą książką pojawiło się 100 wyświetleń.A teraz jest ponad 800.Dziękuje wam wszystkim za wszystkie komentarze,wyświetlenia i gwiazdki.Kocham was bardzo!!Z całego serduszka❤❤

Już niedługo pojawi się 1 rozdział histori Amy.Napiszcie mi chcecie też losy np.Avril,Stelli i Kathrine.

                      Buziole😘❤

Dziecko Mafii*ZAKOŃCZONE*#1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz