İnanamıyorum.Şuan burcuyla dolaştığımıza inanamıyorum. Benim salak arkadaşım iyi biri olduğunu düşünüyor . Burcu Arasın onu takmamasına rağmen peşinden koşuyor. Ne beklersiniz ki ?
Defneyi aşağıda bırakıp sınıfa çıktım.Ne güzel (!) doruk yanıma oturdu.
"Selam güzel kız"
"Ne istiyorsun doruk?"
"Bu ders seninle oturabilirmiyim ?"
"Defne gelicek şansına küs" dedim ve sırıttım.
"Peki,ben defne gelince ondan izin alırım"
Bu çocuk ne kadar inatçı böyle ? Sonunda, defne hanım gelebildi.
"Yerimden kalk doruk"
"Bu ders minanın yanına otursam?"
Defne sakın tamam deme! Ahhh! Tabi ya boranın yanında oturmak cazip geldi,seni pislik!
"Tamam" dedi ve öylece gitti. Beni bu salakla 40 dakika geçirmek zorunda bırakarak.
"Eh artık izinide aldım ders boyunca beni izleyebilirsin"
Seni pis egosu tavan yapmış ukala !
Aslında şöyle bir baktığımda sarı saçları ve mavi gözleriyle fazlasıyla kariz..
'Kes şunu mina!'
Doruk'un bakışlarını ders boyunca üstümde hissettim. Bu sırada defneler baya kaynaşmışlar.
Sonunda işkence dolu ders bitti. Acısını çok pis çıkarıcam defne !
"Açıklama bekliyorum?"dedim,ne cevap vereceğini bildiğim halde.
"Şey biliyorsun,dorukla bora sıra arkadaşı, o yüzden yani,kızdıysan..."
"Peki, bu seferlik affedildin "
Doruk bey geliyor.Ne güzel(!).
"Defne ben bu güzel kızı kantine götürüyorum"
"Bana güzel kız demekten vazgeç "
"Peki güzel kız,bu kantine inmeyi kabul ettiğin anlamına geliyor"dedi ve birşey söylememe fırsat vermeden beni kantine sürükledi. Dorukla çikolata alıp sınıfa çıktık. Bu sırada izleniyorduk .Bora ve Aras tarafından .
Yuh artık ! Her ders yanıma başka bir erkek oturuyor. Yanlış anlaşılıyorum . Defne pek hoş karşılamadı çünkü Bora oturdu.
Ders boyunca konuştuk.Bora sandığımdan daha iyi bir çocuk.
Sınıftan çıkmadan önce,
"Bu arada dorukla çok fazla hatta hiç takılma,doruğun iyiliği için" dedi ve göz kırptı.
Boraya inat tüm gün dorukla dolaştım. Aslında iyi çocuk,espirileri sayesinde karnıma ağrılar girdi . Benim tersime Aras ın yüzü tüm gün asıktı.Banane ki onunla Burcusu ilgilensin.
Doruk benim daldığımı farketmiş olucak ki,
"Mina,bugün dışarı çıkalım mı ?"dedi.
"Doruk,defne gelmezse ben gelemem"
"Defne sende bizimle gelsene ?"
"Peki"dedi defne.
---
Doruk'un arabasında son ses Imagine Dragons- Radioractive dinliyoruz.Tabi hep beraber söylemeye çalıştığımız ama beceremediğimiz gerçeği de var. İki günde alıştım ben bu delilere :D
"Hadi inin geldik"
"Yuh artık doruk,baramı getirdin bizi ?"
"Hem de bizim okuldaki herkesin uğradığı bir bara" dedi defne.
Kocaman kapısı olan bara girdik.Aynı anda on kişi girer lan :D
Dans edenlerin ortasından geçip bir masaya oturduk.Bar tamamen siyah dekore edilmişti.Tıpkı geceyi andırıyordu.
Bir bu eksikti. Tam karşımızda Aras ve Bora oturuyordu. Doruk son ses müzik olduğu için bağırarak ,
"Dans etmek istermisin ? dedi. Bende sıkıldığım için bu fikir cazip geldi ve "Tabi" deyip uzattığı elini arkadaşça tuttum.
Dans etmeyi beceremediğim için şarkının ritmine uyuyordum Ve tabi dorukta öyle.
"Bir kaç dakika bekle"deyip beni pistin ortasında bıraktı .
Aras
Canım sıkıldığında hep bu bara gelirim. Şu anda kafamı dağıtmaya çalışıyorum ama olmuyor. Mina bir türlü aklımdan çıkmıyor. O gün ona çarptığımdan beri garip hissediyorum. Hayır aşık olmadım .
Ama galiba ben minadan hoşlanıyorum.
Garsondan bir bardak daha istedim.
Gün boyunca Doruk'la dolaştılar. O şerefsizin Mina'ya nasıl baktığını gördüm.
Elimden bir kaza çıkmaması için Bora yoluyla Mina'yı uyardım. Onları bir kez daha görürsem kendimi tutamam.
Bora bana birşeyler anlatırken kapıdan giren kişilerle şok oldum . Doruk,Defne ve MİNA !
Bu adi herif neyin peşinde ? Ama bunun acısını çok pis çekicek. Buda yetmezmiş gibi kızı dansa kaldırıp birde tek başına bıraktı.
Bir an tüm ışıklar söndü. Ve sahneye biri çıktı. 'Bilin kim?' Tabiki doruk.
"Herkez beni dinlesin! Şu an burda daha yeni tanışsakta ilk defa bu kadar bağlandığım kişiyi açıklıycam! Seni gördüğüm ilk günden beri deliler gibi aşığım,aklımdan hiç çıkmıyorsun! Seni çok seviyorum Mina "
BU PİÇ NE HALT ETTİĞİNİ SANIYOR ?!!
Şu an saat 2 ve ben hasta olmama rağmen aynı gün bir bölüm daha yayınladım. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.